نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آشنایی عوامل تأثیرگذار بر به‌کارگیری رایانه و فناوری در‏ آموزش زبان فارسی به غیر‌فارسی‌زبانان [دوره 3، شماره سه - پیاپی 8، 1393، صفحه 143-170]
  • آموزش/یادگیری زبان فارسی عوامل تأثیرگذار بر به‌کارگیری رایانه و فناوری در‏ آموزش زبان فارسی به غیر‌فارسی‌زبانان [دوره 3، شماره سه - پیاپی 8، 1393، صفحه 143-170]
  • آموزش هوشمند سامانه ‏ی هوشمند آموزش زبان فارسی به انگلیسی‏ زبانان: طراحی، اجرا و ارزیابی [دوره 3، شماره دو - پیاپی7، 1393، صفحه 103-122]

ا

  • اردوزبانان تحلیل خطاهای نحوی فارسی‌آموزان اردوزبان [دوره 3، شماره یک - پیاپی 6، 1393، صفحه 31-64]
  • امکانات عوامل تأثیرگذار بر به‌کارگیری رایانه و فناوری در‏ آموزش زبان فارسی به غیر‌فارسی‌زبانان [دوره 3، شماره سه - پیاپی 8، 1393، صفحه 143-170]
  • انگاره‌ی چند‌وجهی راش تصحیح نوشته‏ های غیرفارسی‏ زبانان: سوگیری مصححان فارسی ‏زبان با استفاده از انگاره‏ ی چندوجهی راش [دوره 3، شماره سه - پیاپی 8، 1393، صفحه 25-54]

ب

  • بازنمایی دین بازنماییِ دین در کتاب‌های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان [دوره 3، شماره سه - پیاپی 8، 1393، صفحه 93-116]
  • بند بازنماییِ دین در کتاب‌های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان [دوره 3، شماره سه - پیاپی 8، 1393، صفحه 93-116]
  • بند متممی به‌کارگیری ساخت مجهول و وجه فعل در بندهای متممی: مقایسه‌ی فارسی‌آموزان چینی‌زبان و عربی‌زبان [دوره 3، شماره یک - پیاپی 6، 1393، صفحه 3-29]

پ

  • پرسش‏های چندگزینه‌ای آزمون چندگزینه‌ایِ شنیدن: مقایسه‏ ی تأثیر ارائه ‏ی گزینه‏ ها در دو قالب نوشتاری و گفتاری [دوره 3، شماره دو - پیاپی7، 1393، صفحه 47-68]
  • پیکره‌ی زبانی نقش واژگان بسامدی در ارزیابی مهارت واژگانی فارسی ‏آموزان [دوره 3، شماره دو - پیاپی7، 1393، صفحه 25-45]
  • پوشش متنی تدوین فهرست واژگان پایه برای زبان فارسی: رویکردی تلفیقی [دوره 3، شماره سه - پیاپی 8، 1393، صفحه 3-23]

ت

  • تحلیل خطا تحلیل خطاهای نحوی فارسی‌آموزان اردوزبان [دوره 3، شماره یک - پیاپی 6، 1393، صفحه 31-64]
  • تحلیل خطا خطاهای نحوی تالشی‌زبان‌ها در کاربرد زبان فارسی [دوره 3، شماره یک - پیاپی 6، 1393، صفحه 117-135]
  • تداخل خطاهای نوشتاری فارسی‏آموزان آلمانی‌زبان در سطح مقدماتی: خطاهای املایی-واجی [دوره 3، شماره یک - پیاپی 6، 1393، صفحه 91-116]
  • ترکیب‎های قالبی ترکیب‎های قالبی فارسی و کارکردهای متنی آنها در نگارش [دوره 3، شماره دو - پیاپی7، 1393، صفحه 123-150]
  • تکیه گاه سازی انگیزشی تکیه ‏گاه‏ سازی آموزشی و تأثیر آن بر یادگیری زبان فارسی [دوره 3، شماره دو - پیاپی7، 1393، صفحه 3-24]
  • تکیه گاه سازی رویه ای تکیه ‏گاه‏ سازی آموزشی و تأثیر آن بر یادگیری زبان فارسی [دوره 3، شماره دو - پیاپی7، 1393، صفحه 3-24]
  • تکیه گاه سازی شناختی تکیه ‏گاه‏ سازی آموزشی و تأثیر آن بر یادگیری زبان فارسی [دوره 3، شماره دو - پیاپی7، 1393، صفحه 3-24]
  • تکیه گاه سازی فراشناختی تکیه ‏گاه‏ سازی آموزشی و تأثیر آن بر یادگیری زبان فارسی [دوره 3، شماره دو - پیاپی7، 1393، صفحه 3-24]
  • تکیه گاه سازی فنی تکیه ‏گاه‏ سازی آموزشی و تأثیر آن بر یادگیری زبان فارسی [دوره 3، شماره دو - پیاپی7، 1393، صفحه 3-24]

خ

  • خانوار واژگانی تدوین فهرست واژگان پایه برای زبان فارسی: رویکردی تلفیقی [دوره 3، شماره سه - پیاپی 8، 1393، صفحه 3-23]
  • خطای دستوری تأثیر راهبرد ترجمه بر خطاهای دستوری و واژگانیِ فارسی‌آموزان چینی در نگارش به زبان فارسی [دوره 3، شماره یک - پیاپی 6، 1393، صفحه 137-161]
  • خطای مصحح تصحیح نوشته‏ های غیرفارسی‏ زبانان: سوگیری مصححان فارسی ‏زبان با استفاده از انگاره‏ ی چندوجهی راش [دوره 3، شماره سه - پیاپی 8، 1393، صفحه 25-54]
  • خطاهای املایی-واجی خطاهای نوشتاری فارسی‏آموزان آلمانی‌زبان در سطح مقدماتی: خطاهای املایی-واجی [دوره 3، شماره یک - پیاپی 6، 1393، صفحه 91-116]
  • خطاهای آموزشی خطاهای نحوی تالشی‌زبان‌ها در کاربرد زبان فارسی [دوره 3، شماره یک - پیاپی 6، 1393، صفحه 117-135]
  • خطاهای بین‌زبانی خطاهای نحوی تالشی‌زبان‌ها در کاربرد زبان فارسی [دوره 3، شماره یک - پیاپی 6، 1393، صفحه 117-135]
  • خطاهای درون‌زبانی خطاهای نحوی تالشی‌زبان‌ها در کاربرد زبان فارسی [دوره 3، شماره یک - پیاپی 6، 1393، صفحه 117-135]
  • خطاهای نحوی تحلیل خطاهای نحوی فارسی‌آموزان اردوزبان [دوره 3، شماره یک - پیاپی 6، 1393، صفحه 31-64]
  • خطای واژگانی تأثیر راهبرد ترجمه بر خطاهای دستوری و واژگانیِ فارسی‌آموزان چینی در نگارش به زبان فارسی [دوره 3، شماره یک - پیاپی 6، 1393، صفحه 137-161]
  • خوشه‌های دو‌‌همخوانی واکاوی خطاهای تلفظی تاجیکی‌زبانان براساس ساخت هجایی فارسی ایران و فارسی تاجیکی از منظر نظریه‌ی بهینگی [دوره 3، شماره یک - پیاپی 6، 1393، صفحه 65-90]

د

  • درک مطلب شنیداریِ دانشگاهی میزان به‏ کارگیری راهکارهای درک مطلب شنیداری: مطالعه‏ ی موردی فارسی‏ آموزان دوره‏ ی پیش‏ دانشگاهی [دوره 3، شماره دو - پیاپی7، 1393، صفحه 69-102]
  • دستور آموزشی ارزیابی دستور آموزشی در کتاب‏های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‏ زبانان [دوره 3، شماره سه - پیاپی 8، 1393، صفحه 117-141]
  • دستورِ زبان فارسی سامانه ‏ی هوشمند آموزش زبان فارسی به انگلیسی‏ زبانان: طراحی، اجرا و ارزیابی [دوره 3، شماره دو - پیاپی7، 1393، صفحه 103-122]
  • دستور نظام‌مند نقش‌گرای هلیدی بازنماییِ دین در کتاب‌های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان [دوره 3، شماره سه - پیاپی 8، 1393، صفحه 93-116]

ر

  • راهکار‏های درک مطلب شنیداری میزان به‏ کارگیری راهکارهای درک مطلب شنیداری: مطالعه‏ ی موردی فارسی‏ آموزان دوره‏ ی پیش‏ دانشگاهی [دوره 3، شماره دو - پیاپی7، 1393، صفحه 69-102]
  • روش ترجمه‌ای تأثیر راهبرد ترجمه بر خطاهای دستوری و واژگانیِ فارسی‌آموزان چینی در نگارش به زبان فارسی [دوره 3، شماره یک - پیاپی 6، 1393، صفحه 137-161]
  • روش مستقیم تأثیر راهبرد ترجمه بر خطاهای دستوری و واژگانیِ فارسی‌آموزان چینی در نگارش به زبان فارسی [دوره 3، شماره یک - پیاپی 6، 1393، صفحه 137-161]
  • رویکرد ارتباطی ارزیابی دستور آموزشی در کتاب‏های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‏ زبانان [دوره 3، شماره سه - پیاپی 8، 1393، صفحه 117-141]
  • رویکرد تلفیقی تدوین فهرست واژگان پایه برای زبان فارسی: رویکردی تلفیقی [دوره 3، شماره سه - پیاپی 8، 1393، صفحه 3-23]
  • رویکرد مفهومی-نقشی رویکرد مفهومی- نقشی در آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان [دوره 3، شماره سه - پیاپی 8، 1393، صفحه 55-92]

س

  • ساخت مجهول به‌کارگیری ساخت مجهول و وجه فعل در بندهای متممی: مقایسه‌ی فارسی‌آموزان چینی‌زبان و عربی‌زبان [دوره 3، شماره یک - پیاپی 6، 1393، صفحه 3-29]
  • ساخت هجایی واکاوی خطاهای تلفظی تاجیکی‌زبانان براساس ساخت هجایی فارسی ایران و فارسی تاجیکی از منظر نظریه‌ی بهینگی [دوره 3، شماره یک - پیاپی 6، 1393، صفحه 65-90]
  • سامانه‌ی بازخورددهنده سامانه ‏ی هوشمند آموزش زبان فارسی به انگلیسی‏ زبانان: طراحی، اجرا و ارزیابی [دوره 3، شماره دو - پیاپی7، 1393، صفحه 103-122]
  • سرواژگی تدوین فهرست واژگان پایه برای زبان فارسی: رویکردی تلفیقی [دوره 3، شماره سه - پیاپی 8، 1393، صفحه 3-23]
  • سوگیری تصحیح نوشته‏ های غیرفارسی‏ زبانان: سوگیری مصححان فارسی ‏زبان با استفاده از انگاره‏ ی چندوجهی راش [دوره 3، شماره سه - پیاپی 8، 1393، صفحه 25-54]

ش

  • شاخص های ارزیابی ارزیابی دستور آموزشی در کتاب‏های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‏ زبانان [دوره 3، شماره سه - پیاپی 8، 1393، صفحه 117-141]

ص

  • صورت‌های بی‌نشان رویکرد مفهومی- نقشی در آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان [دوره 3، شماره سه - پیاپی 8، 1393، صفحه 55-92]

ع

  • علاقه/‌انگیزه عوامل تأثیرگذار بر به‌کارگیری رایانه و فناوری در‏ آموزش زبان فارسی به غیر‌فارسی‌زبانان [دوره 3، شماره سه - پیاپی 8، 1393، صفحه 143-170]

ف

  • فرایندها بازنماییِ دین در کتاب‌های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان [دوره 3، شماره سه - پیاپی 8، 1393، صفحه 93-116]
  • فرانقش اندیشگانی بازنماییِ دین در کتاب‌های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان [دوره 3، شماره سه - پیاپی 8، 1393، صفحه 93-116]
  • فناوری عوامل تأثیرگذار بر به‌کارگیری رایانه و فناوری در‏ آموزش زبان فارسی به غیر‌فارسی‌زبانان [دوره 3، شماره سه - پیاپی 8، 1393، صفحه 143-170]

گ

  • گزینه‌های گفتاری و نوشتاری آزمون چندگزینه‌ایِ شنیدن: مقایسه‏ ی تأثیر ارائه ‏ی گزینه‏ ها در دو قالب نوشتاری و گفتاری [دوره 3، شماره دو - پیاپی7، 1393، صفحه 47-68]
  • گستره‌ی واژگان تدوین فهرست واژگان پایه برای زبان فارسی: رویکردی تلفیقی [دوره 3، شماره سه - پیاپی 8، 1393، صفحه 3-23]
  • گفتمان دینی بازنماییِ دین در کتاب‌های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان [دوره 3، شماره سه - پیاپی 8، 1393، صفحه 93-116]

م

  • محدودیت واکاوی خطاهای تلفظی تاجیکی‌زبانان براساس ساخت هجایی فارسی ایران و فارسی تاجیکی از منظر نظریه‌ی بهینگی [دوره 3، شماره یک - پیاپی 6، 1393، صفحه 65-90]
  • مرتبه‌بندی واکاوی خطاهای تلفظی تاجیکی‌زبانان براساس ساخت هجایی فارسی ایران و فارسی تاجیکی از منظر نظریه‌ی بهینگی [دوره 3، شماره یک - پیاپی 6، 1393، صفحه 65-90]
  • معیار ارزیابی تصحیح نوشته‏ های غیرفارسی‏ زبانان: سوگیری مصححان فارسی ‏زبان با استفاده از انگاره‏ ی چندوجهی راش [دوره 3، شماره سه - پیاپی 8، 1393، صفحه 25-54]
  • منشأ‌ خطا تحلیل خطاهای نحوی فارسی‌آموزان اردوزبان [دوره 3، شماره یک - پیاپی 6، 1393، صفحه 31-64]
  • مهارتِ شنیدن میزان به‏ کارگیری راهکارهای درک مطلب شنیداری: مطالعه‏ ی موردی فارسی‏ آموزان دوره‏ ی پیش‏ دانشگاهی [دوره 3، شماره دو - پیاپی7، 1393، صفحه 69-102]
  • مهارت نگارش ترکیب‎های قالبی فارسی و کارکردهای متنی آنها در نگارش [دوره 3، شماره دو - پیاپی7، 1393، صفحه 123-150]
  • مهارت نگارش تأثیر راهبرد ترجمه بر خطاهای دستوری و واژگانیِ فارسی‌آموزان چینی در نگارش به زبان فارسی [دوره 3، شماره یک - پیاپی 6، 1393، صفحه 137-161]
  • مهارت واژگانی نقش واژگان بسامدی در ارزیابی مهارت واژگانی فارسی ‏آموزان [دوره 3، شماره دو - پیاپی7، 1393، صفحه 25-45]

ن

  • نظریه‌ی بهینگی واکاوی خطاهای تلفظی تاجیکی‌زبانان براساس ساخت هجایی فارسی ایران و فارسی تاجیکی از منظر نظریه‌ی بهینگی [دوره 3، شماره یک - پیاپی 6، 1393، صفحه 65-90]
  • نقش‌ها و مفاهیم زبانی رویکرد مفهومی- نقشی در آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان [دوره 3، شماره سه - پیاپی 8، 1393، صفحه 55-92]
  • نمایه‌ی فراوانی واژگانی نقش واژگان بسامدی در ارزیابی مهارت واژگانی فارسی ‏آموزان [دوره 3، شماره دو - پیاپی7، 1393، صفحه 25-45]
  • نویسه خطاهای نوشتاری فارسی‏آموزان آلمانی‌زبان در سطح مقدماتی: خطاهای املایی-واجی [دوره 3، شماره یک - پیاپی 6، 1393، صفحه 91-116]

و

  • واج خطاهای نوشتاری فارسی‏آموزان آلمانی‌زبان در سطح مقدماتی: خطاهای املایی-واجی [دوره 3، شماره یک - پیاپی 6، 1393، صفحه 91-116]
  • واژگان بسامدی نقش واژگان بسامدی در ارزیابی مهارت واژگانی فارسی ‏آموزان [دوره 3، شماره دو - پیاپی7، 1393، صفحه 25-45]
  • وجه فعل به‌کارگیری ساخت مجهول و وجه فعل در بندهای متممی: مقایسه‌ی فارسی‌آموزان چینی‌زبان و عربی‌زبان [دوره 3، شماره یک - پیاپی 6، 1393، صفحه 3-29]
  • وجوه بینازبانی ترکیب‎های قالبی فارسی و کارکردهای متنی آنها در نگارش [دوره 3، شماره دو - پیاپی7، 1393، صفحه 123-150]