نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیمی، شیما بررسی تأثیر مؤلفه‌های آهنگین متون ادبی در آموزش زبان فارسی؛ مطالعه‏ موردی شاهنامة فردوسی [دوره 9، شماره یک- پیاپی 19، 1399، صفحه 177-199]
  • احمدی، حبیب بررسی تصاویر درسنامه آموزش زبان فارسی بر اساس رویکرد نشانه‌شناسی اجتماعی [دوره 9، شماره یک- پیاپی 19، 1399، صفحه 129-148]
  • اسلامی، فرانک هوش فرهنگی مدرسان آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان و متغیرهای پیش بینی کننده ی آن [دوره 9، شماره یک- پیاپی 19، 1399، صفحه 201-223]
  • اعطار شرقی، نوید بررسی نقش عوامل انگیزشی و خودهای شخصیتی در یادگیری زبان فارسی [دوره 9، شماره دو- پیاپی 20، 1399، صفحه 65-86]
  • اکبری، بیتا بررسی نقش عوامل انگیزشی و خودهای شخصیتی در یادگیری زبان فارسی [دوره 9، شماره دو- پیاپی 20، 1399، صفحه 65-86]
  • الشاعر، ملهم تأثیر استفاده از مؤلفه‌های رده شناسی ترتیب واژه زبان فارسی و عربی بر یادگیری فارسی آموزان عرب زبان [دوره 9، شماره دو- پیاپی 20، 1399، صفحه 3-23]
  • الهی پناه، تمنا تحلیل کاربردشناختی کتاب آموزش نوین زبان فارسی بر اساس اصول گرایس [دوره 9، شماره یک- پیاپی 19، 1399، صفحه 47-70]

ب

  • باباسالاری، زهرا بررسی تصاویر درسنامه آموزش زبان فارسی بر اساس رویکرد نشانه‌شناسی اجتماعی [دوره 9، شماره یک- پیاپی 19، 1399، صفحه 129-148]

پ

  • پیش قدم، رضا بررسی تأثیر مؤلفه‌های آهنگین متون ادبی در آموزش زبان فارسی؛ مطالعه‏ موردی شاهنامة فردوسی [دوره 9، شماره یک- پیاپی 19، 1399، صفحه 177-199]
  • پهلوان نژاد، محمد رضا اعتبارسنجی پرسشنامه انگیزه یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم [دوره 9، شماره دو- پیاپی 20، 1399، صفحه 25-63]
  • پولادستون، حمیده واکاوی دستوری نوشتار فارسی‌آموزان چینی سطح فرومیانی (A2): تحلیلی بر پایه‌ی دستور مقوله و میزان [دوره 9، شماره دو- پیاپی 20، 1399، صفحه 115-136]

ت

  • ترکاشوند، فرشید بررسی تاثیرات تداخل واژه‌های عربی بر یادگیری فارسی‌آموزان عربی‌زبان [دوره 9، شماره یک- پیاپی 19، 1399، صفحه 71-89]

ج

  • جلالوندی، مهناز بررسی عوامل مؤثر بر بهبود مهارت‌های نوشتاری دانش‏ آموزان از دیدگاه معلمان [دوره 9، شماره یک- پیاپی 19، 1399، صفحه 91-106]

ح

  • حیدری، عبدالحسین تحلیل محتوای کتاب‌‌‌های نگارش فارسی دوره‌‌‌ی دوم ابتدایی بر اساس پیوستار نوشتن [دوره 9، شماره دو- پیاپی 20، 1399، صفحه 87-113]

خ

  • خالقی زاده، شراره اعتبارسنجی پرسشنامه انگیزه یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم [دوره 9، شماره دو- پیاپی 20، 1399، صفحه 25-63]

د

  • دبیرمقدم، محمد تأثیر استفاده از مؤلفه‌های رده شناسی ترتیب واژه زبان فارسی و عربی بر یادگیری فارسی آموزان عرب زبان [دوره 9، شماره دو- پیاپی 20، 1399، صفحه 3-23]
  • دولت آبادی، حمید رضا بررسی عوامل مؤثر بر بهبود مهارت‌های نوشتاری دانش‏ آموزان از دیدگاه معلمان [دوره 9، شماره یک- پیاپی 19، 1399، صفحه 91-106]

ر

  • ربیع، علی بررسی تصاویر درسنامه آموزش زبان فارسی بر اساس رویکرد نشانه‌شناسی اجتماعی [دوره 9، شماره یک- پیاپی 19، 1399، صفحه 129-148]
  • رضویان، حسین تحلیل کاربردشناختی کتاب آموزش نوین زبان فارسی بر اساس اصول گرایس [دوره 9، شماره یک- پیاپی 19، 1399، صفحه 47-70]
  • رودمعجنی، محسن اعتبارِ سازه‌ی معیارنمره‌دهیِ مهارت نوشتن در آزمون جامع فارسی دانشگاه فردوسی برای غیرفارسی‌زبانان [دوره 9، شماره یک- پیاپی 19، 1399، صفحه 25-46]

ز

  • زارع، سعیده انتقال آوایی در گفتار فارسیِ فارسی‌آموزان چینی با تمرکز بر فضای واکه‌ای [دوره 9، شماره یک- پیاپی 19، 1399، صفحه 149-176]

ص

  • صادقی، وحید انتقال آوایی در گفتار فارسی آموزان چینی و عربی: مطالعه ‏ی موردی انفجاری‏ های بدنه‏ ای [دوره 9، شماره یک- پیاپی 19، 1399، صفحه 3-24]
  • صحرایی، رضا مراد تأثیر استفاده از مؤلفه‌های رده شناسی ترتیب واژه زبان فارسی و عربی بر یادگیری فارسی آموزان عرب زبان [دوره 9، شماره دو- پیاپی 20، 1399، صفحه 3-23]
  • صفایی‌قلاتی، مهدی انتقال آوایی در گفتار فارسیِ فارسی‌آموزان چینی با تمرکز بر فضای واکه‌ای [دوره 9، شماره یک- پیاپی 19، 1399، صفحه 149-176]

ط

  • طاهرخانی، رضا مدل‏یابی رابطه‌ی هوش هیجانی، استقلال، خودتنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط، بامهارت خواندن درمیان فارسی‏آموزان غیر ایرانی: مدل معادله‌ی ساختاری [دوره 9، شماره یک- پیاپی 19، 1399، صفحه 225-255]

ع

  • عیسی، هبه بررسی تاثیرات تداخل واژه‌های عربی بر یادگیری فارسی‌آموزان عربی‌زبان [دوره 9، شماره یک- پیاپی 19، 1399، صفحه 71-89]

غ

  • غضنفری مقدم، صالحه بررسی تأثیر مؤلفه‌های آهنگین متون ادبی در آموزش زبان فارسی؛ مطالعه‏ موردی شاهنامة فردوسی [دوره 9، شماره یک- پیاپی 19، 1399، صفحه 177-199]

ق

  • قبول، احسان اعتبارِ سازه‌ی معیارنمره‌دهیِ مهارت نوشتن در آزمون جامع فارسی دانشگاه فردوسی برای غیرفارسی‌زبانان [دوره 9، شماره یک- پیاپی 19، 1399، صفحه 25-46]
  • قربانی، منصوره بررسی عوامل مؤثر بر بهبود مهارت‌های نوشتاری دانش‏ آموزان از دیدگاه معلمان [دوره 9، شماره یک- پیاپی 19، 1399، صفحه 91-106]
  • قنسولی، بهزاد اعتبارِ سازه‌ی معیارنمره‌دهیِ مهارت نوشتن در آزمون جامع فارسی دانشگاه فردوسی برای غیرفارسی‌زبانان [دوره 9، شماره یک- پیاپی 19، 1399، صفحه 25-46]

ک

  • کامیابی گل، عطیه اعتبارسنجی پرسشنامه انگیزه یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم [دوره 9، شماره دو- پیاپی 20، 1399، صفحه 25-63]

گ

  • گل پور، لیلا بررسی تاثیرات تداخل واژه‌های عربی بر یادگیری فارسی‌آموزان عربی‌زبان [دوره 9، شماره یک- پیاپی 19، 1399، صفحه 71-89]

م

  • مرادی، رضا مدل‏یابی رابطه‌ی هوش هیجانی، استقلال، خودتنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط، بامهارت خواندن درمیان فارسی‏آموزان غیر ایرانی: مدل معادله‌ی ساختاری [دوره 9، شماره یک- پیاپی 19، 1399، صفحه 225-255]
  • میرزایی حصاریان، محمد باقر واکاوی دستوری نوشتار فارسی‌آموزان چینی سطح فرومیانی (A2): تحلیلی بر پایه‌ی دستور مقوله و میزان [دوره 9، شماره دو- پیاپی 20، 1399، صفحه 115-136]

و

  • وکیلی فرد، امیر رضا اعتبارسنجی پرسشنامه انگیزه یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم [دوره 9، شماره دو- پیاپی 20، 1399، صفحه 25-63]
  • ولی پور، رویا بررسی کارآمدی تصویرسازی در تحقق اهداف آموزشی در کتاب‌های ‌آزفا؛ بررسی موردی: مینا (۱) و ویراست دوم فارسی بیاموزیم (۱) [دوره 9، شماره یک- پیاپی 19، 1399، صفحه 107-128]
  • ولی پور، مونا بررسی کارآمدی تصویرسازی در تحقق اهداف آموزشی در کتاب‌های ‌آزفا؛ بررسی موردی: مینا (۱) و ویراست دوم فارسی بیاموزیم (۱) [دوره 9، شماره یک- پیاپی 19، 1399، صفحه 107-128]

ی

  • یاحقی، محمدجعفر بررسی تأثیر مؤلفه‌های آهنگین متون ادبی در آموزش زبان فارسی؛ مطالعه‏ موردی شاهنامة فردوسی [دوره 9، شماره یک- پیاپی 19، 1399، صفحه 177-199]
  • یاراحمدزهی، ناهید انتقال آوایی در گفتار فارسیِ فارسی‌آموزان چینی با تمرکز بر فضای واکه‌ای [دوره 9، شماره یک- پیاپی 19، 1399، صفحه 149-176]
  • یزدانی، سعید بررسی تصاویر درسنامه آموزش زبان فارسی بر اساس رویکرد نشانه‌شناسی اجتماعی [دوره 9، شماره یک- پیاپی 19، 1399، صفحه 129-148]