نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ارزیابی محتوایی ارزیابی محتوای دستور در منابع آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان برپایه ی رویکرد دستورآموزشی [دوره 7، شماره دو- پیاپی 16، 1397، صفحه 45-68]
  • ارزشیابی پویا استنباط واژگانی و یادگیری کلمات: مقایسه ی تأثیر تمرین لغت و ارزشیابی پویای گروهی [دوره 7، شماره دو- پیاپی 16، 1397، صفحه 23-44]
  • ارزشیابی پویای گروهی استنباط واژگانی و یادگیری کلمات: مقایسه ی تأثیر تمرین لغت و ارزشیابی پویای گروهی [دوره 7، شماره دو- پیاپی 16، 1397، صفحه 23-44]
  • استنباط واژگانی استنباط واژگانی و یادگیری کلمات: مقایسه ی تأثیر تمرین لغت و ارزشیابی پویای گروهی [دوره 7، شماره دو- پیاپی 16، 1397، صفحه 23-44]
  • اشتیاق بررسی میزان انگیزش و جهت‌گیری فارسی‌آموزان ترکی‌زبان در یادگیری زبان فارسی [دوره 7، شماره دو- پیاپی 16، 1397، صفحه 3-22]
  • الگو طراحی انگاره‌ی نظری برنامه‌ی درسی با رویکرد کارآفرینی برای درس فارسی دوره‌ی ابتدایی [دوره 7، شماره یک- پیاپی 15، 1397، صفحه 53-76]
  • الگوهای نحوی رشد مهارت نوشتار در فارسی زبانان 13- 18 ساله با نگاهی به الگوهای نحوی و مکث [دوره 7، شماره یک- پیاپی 15، 1397، صفحه 119-136]
  • انسجام واژگانی سنجش کاربست ابزارهای انسجام واژگانی در کتاب‏ های فارسی متوسطه‏ ی اول [دوره 7، شماره یک- پیاپی 15، 1397، صفحه 77-96]
  • انگاره‌‌‌ی چهار تکواژ تحلیل کاربرد تکواژهای وابسته به اسم در نوشتار دانش‌آموزان دوزبانه ی ترکی‌‌آذربایجانی-فارسی بر اساس انگاره ی چهار تکواژ [دوره 7، شماره دو- پیاپی 16، 1397، صفحه 85-102]
  • انگیزش تأثیر پیشینه ی زبانی و جنسیت بر میزان انگیزش در فارسی ‏آ‏موزان غیرایرانی در طول یادگیری زبان فارسی [دوره 7، شماره دو- پیاپی 16، 1397، صفحه 103-126]
  • انگیزش بررسی میزان انگیزش و جهت‌گیری فارسی‌آموزان ترکی‌زبان در یادگیری زبان فارسی [دوره 7، شماره دو- پیاپی 16، 1397، صفحه 3-22]
  • اول ابتدایی نمود نوشتاری در کتاب‌های فارسی و ارتباط آن با مهارت روخوانی دانش‌آموزان دوره‏ ی اول ابتدایی [دوره 7، شماره یک- پیاپی 15، 1397، صفحه 97-118]

ب

  • برنامه‌ی درسی طراحی انگاره‌ی نظری برنامه‌ی درسی با رویکرد کارآفرینی برای درس فارسی دوره‌ی ابتدایی [دوره 7، شماره یک- پیاپی 15، 1397، صفحه 53-76]

پ

  • پایه‌ی ششم ساخت آزمون خواندن برای دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی با استفاده از انگاره‌ی سنجش شناختی تشخیصی [دوره 7، شماره یک- پیاپی 15، 1397، صفحه 3-30]

ت

  • تجربیات یادگیری تأثیر پیشینه ی زبانی و جنسیت بر میزان انگیزش در فارسی ‏آ‏موزان غیرایرانی در طول یادگیری زبان فارسی [دوره 7، شماره دو- پیاپی 16، 1397، صفحه 103-126]
  • تحلیل محتوا سنجش کاربست ابزارهای انسجام واژگانی در کتاب‏ های فارسی متوسطه‏ ی اول [دوره 7، شماره یک- پیاپی 15، 1397، صفحه 77-96]
  • تعاملی و غیر مداخله‌گر مقایسه ی سبک‌های مدیریت کلاس بر مهارت‌های راهبردی فراشناختی، هیجانی نارساخوانی دانشجویان ایرانی و غیرایرانی [دوره 7، شماره دو- پیاپی 16، 1397، صفحه 69-84]
  • تکواژهای وابسته به اسم تحلیل کاربرد تکواژهای وابسته به اسم در نوشتار دانش‌آموزان دوزبانه ی ترکی‌‌آذربایجانی-فارسی بر اساس انگاره ی چهار تکواژ [دوره 7، شماره دو- پیاپی 16، 1397، صفحه 85-102]
  • تمرین واژگان استنباط واژگانی و یادگیری کلمات: مقایسه ی تأثیر تمرین لغت و ارزشیابی پویای گروهی [دوره 7، شماره دو- پیاپی 16، 1397، صفحه 23-44]

ج

  • جهت گیری ابزاری بررسی میزان انگیزش و جهت‌گیری فارسی‌آموزان ترکی‌زبان در یادگیری زبان فارسی [دوره 7، شماره دو- پیاپی 16، 1397، صفحه 3-22]
  • جهت گیری یکپارچه بررسی میزان انگیزش و جهت‌گیری فارسی‌آموزان ترکی‌زبان در یادگیری زبان فارسی [دوره 7، شماره دو- پیاپی 16، 1397، صفحه 3-22]

خ

  • خط تحریری نمود نوشتاری در کتاب‌های فارسی و ارتباط آن با مهارت روخوانی دانش‌آموزان دوره‏ ی اول ابتدایی [دوره 7، شماره یک- پیاپی 15، 1397، صفحه 97-118]
  • خط نسخ نمود نوشتاری در کتاب‌های فارسی و ارتباط آن با مهارت روخوانی دانش‌آموزان دوره‏ ی اول ابتدایی [دوره 7، شماره یک- پیاپی 15، 1397، صفحه 97-118]
  • خواندن ساخت آزمون خواندن برای دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی با استفاده از انگاره‌ی سنجش شناختی تشخیصی [دوره 7، شماره یک- پیاپی 15، 1397، صفحه 3-30]
  • خود آرمانی تأثیر پیشینه ی زبانی و جنسیت بر میزان انگیزش در فارسی ‏آ‏موزان غیرایرانی در طول یادگیری زبان فارسی [دوره 7، شماره دو- پیاپی 16، 1397، صفحه 103-126]
  • خود بایدی تأثیر پیشینه ی زبانی و جنسیت بر میزان انگیزش در فارسی ‏آ‏موزان غیرایرانی در طول یادگیری زبان فارسی [دوره 7، شماره دو- پیاپی 16، 1397، صفحه 103-126]
  • خودپنداره‏ ها تأثیر پیشینه ی زبانی و جنسیت بر میزان انگیزش در فارسی ‏آ‏موزان غیرایرانی در طول یادگیری زبان فارسی [دوره 7، شماره دو- پیاپی 16، 1397، صفحه 103-126]

د

  • درس فارسی طراحی انگاره‌ی نظری برنامه‌ی درسی با رویکرد کارآفرینی برای درس فارسی دوره‌ی ابتدایی [دوره 7، شماره یک- پیاپی 15، 1397، صفحه 53-76]
  • دستور ارزیابی محتوای دستور در منابع آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان برپایه ی رویکرد دستورآموزشی [دوره 7، شماره دو- پیاپی 16، 1397، صفحه 45-68]
  • دستور آموزشی ارزیابی محتوای دستور در منابع آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان برپایه ی رویکرد دستورآموزشی [دوره 7، شماره دو- پیاپی 16، 1397، صفحه 45-68]
  • دوره ی اول ابتدایی نمود نوشتاری در کتاب‌های فارسی و ارتباط آن با مهارت روخوانی دانش‌آموزان دوره‏ ی اول ابتدایی [دوره 7، شماره یک- پیاپی 15، 1397، صفحه 97-118]
  • دوزبانه‌‌های ترکی‌‌آذربایجانی-فارسی تحلیل کاربرد تکواژهای وابسته به اسم در نوشتار دانش‌آموزان دوزبانه ی ترکی‌‌آذربایجانی-فارسی بر اساس انگاره ی چهار تکواژ [دوره 7، شماره دو- پیاپی 16، 1397، صفحه 85-102]
  • دوم ابتدایی نمود نوشتاری در کتاب‌های فارسی و ارتباط آن با مهارت روخوانی دانش‌آموزان دوره‏ ی اول ابتدایی [دوره 7، شماره یک- پیاپی 15، 1397، صفحه 97-118]

ر

  • رشد مهارت نوشتاری رشد مهارت نوشتار در فارسی زبانان 13- 18 ساله با نگاهی به الگوهای نحوی و مکث [دوره 7، شماره یک- پیاپی 15، 1397، صفحه 119-136]
  • روخوانی نمود نوشتاری در کتاب‌های فارسی و ارتباط آن با مهارت روخوانی دانش‌آموزان دوره‏ ی اول ابتدایی [دوره 7، شماره یک- پیاپی 15، 1397، صفحه 97-118]

ز

  • زبان فارسی بررسی میزان انگیزش و جهت‌گیری فارسی‌آموزان ترکی‌زبان در یادگیری زبان فارسی [دوره 7، شماره دو- پیاپی 16، 1397، صفحه 3-22]
  • زبان گفتاری مقایسه‌ی رشد زبان گفتاری در دانش‌آموزان نارساخوان و عادی پایه‌‌ی اول تا سوم [دوره 7، شماره یک- پیاپی 15، 1397، صفحه 31-52]

س

  • سبک‌های مدیریت کلاس مقایسه ی سبک‌های مدیریت کلاس بر مهارت‌های راهبردی فراشناختی، هیجانی نارساخوانی دانشجویان ایرانی و غیرایرانی [دوره 7، شماره دو- پیاپی 16، 1397، صفحه 69-84]
  • سنجش شناختی تشخیصی ساخت آزمون خواندن برای دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی با استفاده از انگاره‌ی سنجش شناختی تشخیصی [دوره 7، شماره یک- پیاپی 15، 1397، صفحه 3-30]
  • سوم ابتدایی نمود نوشتاری در کتاب‌های فارسی و ارتباط آن با مهارت روخوانی دانش‌آموزان دوره‏ ی اول ابتدایی [دوره 7، شماره یک- پیاپی 15، 1397، صفحه 97-118]

ش

  • شدت انگیزشی بررسی میزان انگیزش و جهت‌گیری فارسی‌آموزان ترکی‌زبان در یادگیری زبان فارسی [دوره 7، شماره دو- پیاپی 16، 1397، صفحه 3-22]
  • شناخت رشد مهارت نوشتار در فارسی زبانان 13- 18 ساله با نگاهی به الگوهای نحوی و مکث [دوره 7، شماره یک- پیاپی 15، 1397، صفحه 119-136]

ک

  • کارآفرینی طراحی انگاره‌ی نظری برنامه‌ی درسی با رویکرد کارآفرینی برای درس فارسی دوره‌ی ابتدایی [دوره 7، شماره یک- پیاپی 15، 1397، صفحه 53-76]
  • کتاب های فارسی سنجش کاربست ابزارهای انسجام واژگانی در کتاب‏ های فارسی متوسطه‏ ی اول [دوره 7، شماره یک- پیاپی 15، 1397، صفحه 77-96]

م

  • مداخله‌گر مقایسه ی سبک‌های مدیریت کلاس بر مهارت‌های راهبردی فراشناختی، هیجانی نارساخوانی دانشجویان ایرانی و غیرایرانی [دوره 7، شماره دو- پیاپی 16، 1397، صفحه 69-84]
  • مدل شناختی تشخیصی افزایشی ساخت آزمون خواندن برای دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی با استفاده از انگاره‌ی سنجش شناختی تشخیصی [دوره 7، شماره یک- پیاپی 15، 1397، صفحه 3-30]
  • معناشناسی مقایسه‌ی رشد زبان گفتاری در دانش‌آموزان نارساخوان و عادی پایه‌‌ی اول تا سوم [دوره 7، شماره یک- پیاپی 15، 1397، صفحه 31-52]
  • مکث رشد مهارت نوشتار در فارسی زبانان 13- 18 ساله با نگاهی به الگوهای نحوی و مکث [دوره 7، شماره یک- پیاپی 15، 1397، صفحه 119-136]
  • منابع آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان ارزیابی محتوای دستور در منابع آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان برپایه ی رویکرد دستورآموزشی [دوره 7، شماره دو- پیاپی 16، 1397، صفحه 45-68]

ن

  • نارساخوانی مقایسه‌ی رشد زبان گفتاری در دانش‌آموزان نارساخوان و عادی پایه‌‌ی اول تا سوم [دوره 7، شماره یک- پیاپی 15، 1397، صفحه 31-52]
  • نحو مقایسه‌ی رشد زبان گفتاری در دانش‌آموزان نارساخوان و عادی پایه‌‌ی اول تا سوم [دوره 7، شماره یک- پیاپی 15، 1397، صفحه 31-52]
  • نرم افزار واژه پرداز رشد مهارت نوشتار در فارسی زبانان 13- 18 ساله با نگاهی به الگوهای نحوی و مکث [دوره 7، شماره یک- پیاپی 15، 1397، صفحه 119-136]
  • نقش گرایی سنجش کاربست ابزارهای انسجام واژگانی در کتاب‏ های فارسی متوسطه‏ ی اول [دوره 7، شماره یک- پیاپی 15، 1397، صفحه 77-96]

ی

  • یادگیری کلمات استنباط واژگانی و یادگیری کلمات: مقایسه ی تأثیر تمرین لغت و ارزشیابی پویای گروهی [دوره 7، شماره دو- پیاپی 16، 1397، صفحه 23-44]