منابع:
ارونسون، الیوت. (1384). روانشناسی اجتماعی. ترجمهی حسین شُکرکُن. تهران: انتشارات رشد.
براون، داگلاس. (1363). اصول یادگیری و تدریس زبان، ترجمهی مجدالدین کیوانی، تهران: مرکز نشر دانشگاهی.
دبیرمقدم، محمد، قرهگزی، مهری و اصغرپور ماسوله، مهرداد. (1396). کتابشناسی توصیفی آزفا (آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان). تهران: انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی.
دلاور، علی. (1384). احتمالات و آمار کاربردی در روانشناسی و علوم تربیتی. تهران: انتشارات رشد.
صلاحیان، افشین، حسنی، هدی و ربیعی، مهدی. (1392). بررسی رابطهی بین سلامت روان و رغبتها با سبک رانندگی. فصلنامه علمی تخصصی طب کار. شمارهی1. صص:57-65.
فرهادی، حسین. (1381). اصول و روش تحقیق در زبانشناسی کاربردی. ترجمهی فاطمه جواهری کوپائی و هاجر خان محمد. تهران: انتشارات رهنما.
لطافتی، رویا. (1387). ادبیات بستری مناسب برای آموزش زبان به زبانآموز ایرانی. پژوهش زبانهای خارجی. شمارهی46. صص:101- 115.
Arnold, J. (1999). Affect in language learning. Cambridge: Cambridge University Press.
Breen, M. P. (Ed.). Learner contributions to language learning: New directions in research. Harlow, Essex: Pearson Education Limited.
Brown, H. D. (2000). Principles of language learning and teaching. New York: Pearson.
Candlin, C., & Mercer, N. (2001). English language teaching in its social context. New York: Routledge.
Collie, J., & Slater, S. (1987). Literature in the Language Classroom. Cambridge, UK: Cambridge University Press.
Davis, J. N., Gorell, L. C., & Hsieh, G. (1992). Readers and foreign languages: A survey of undergraduates' attitudes towards the study of literature. Modern Language Journal. 76(3). Pp. 320-332.
Ellis, R. (1994). The study of second language acquisition. Oxford: Oxford University Press.
Farhady, H. (1982). Research Methods in Applied Linguistics. Tehran: Payame Noor University.
Gallison, R. (1976). Dictionnaire des didactiques des langues. Itinéraires littéraires. XIXe siècle. Paris: Hatier.
Johnson, K., & Johnson, H. (1999). Encyclopedic dictionary of applied linguistics. Malden, MA: Blackwell publishers.
Tevdovska, Elena. S. (2016). Literature in ELT Setting: Students’ Attitudes and Preferences towards Literary Texts. Procedia - Social and Behavioral Sciences. 232. pp. 161 – 169