ایمن، ل. (1357). فهرست پربسامدترین واژههای خردسالان (6 تا 13 سال). تهران: کمیتهی ملی پیکار جهانی با بیسوادی.
بدرهای، ف. (1352). واژگان نوشتاری کودکان دبستانی ایران. تهران: فرهنگستان زبان ایران.
حیدری، غ. و همکاران (1389). مقایسهی تدریس زبان انگلیسی با نرمافزار آموزشی و شیوهی سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان. فناوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 1389، شمارهی 1، ص: 104.
رضوی، س. ع. (1386). مباحث نوین در فناوری آموزشی. اهواز: دانشگاه شهید چمران.
زارعی زوارکی، ا. (1384). یادگیری الکترونیکی در قرن 21. تهران: انتشارات علوم و فنون.
سعادت، س. (1377).مبانی کامپیوتر. تهران: مجتمع آموزشی و فنی تهران.
سعادتمند، م. (1381). مطالعهی تأثیر آموزش به کمک رایانه (CALL) بر یادگیری انگلیسی سال اول دبیرستان و مقایسهی آن با روش سنتی آموزش. رسالهی کارشناسی ارشد. تهران: دانشگاه تربیت معلم.
علوی مقدم، س. ب. (1381). نقد و بررسی مباحث دستوری در کتابهای زبان فارسی مقطع دبیرستان. رسالهی کارشناسی ارشد زبانشناسی. دانشگاه علامه طباطبایی.
نعمتزاده، ش. و همکاران. (1390). واژگان پایه فارسی از زبان کودکان ایرانی. تهران: موسسهی فرهنگی برهان (انتشارات مدرسه).
وزارت آموزش و پرورش. (1392). پرسشنامهی استاندارد نرم افزارهای آموزشی. تهران: سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی دفتر تکنولوژی آموزشی.
Al-Kahtani, S. A. (2001). Computer-Assisted Language Learning in EFL Instruction at Selected Saudi Arabian Universities: Profiles of Faculty.Unpublished Ph.D. dissertation. Indian University of Pennsylvania.
Almekhlafi, A. (2006). The Effect of Computer-Assisted Language Learning (CALL) on United Arab Emirates EFL School Students’ Achievement and Attitude. Journal of Interactive Learning Research, 17(2): 121-142.
Dela Cal-Fasoni, L. (2001). A Technology to Enhance Teaching and Learning Dicuments: A Hands-on Approach to the Historians Craft Historical Inquiry. California State University.
McKethan, R. et al. (2001). The Effects of Multimedia Software Instruction and Lecture-Based Instruction on Learning and Teaching Cues of Manipulative Skills on Pre-service Physical Education Teachers. The Physical Educator, 58(1): 2-12.
Saeedi, Z. (2013). Care with Computer Assisted Language Learning. In D. Tafazoli, & S. Chirimbu (Eds.), Language and technology. Tehran: Khate Sefid Press.
Steffen, J. & Hansen., G. (1987). Effect of Computer-assisted Instruction on Development of Cognitive and Psychomotor Learning in Bowling. Journal of Teaching in Physical Education, 6: 183-191.
منابعی برای مطالعهی بیشتر:
اسلامی، ع. (1381). چندرسانهای، نرم افزارها، ساخت و منابع. تهران: انستیتو ایز ایران.
کینژاد، ح. (1384). اصول ساخت نرمافزارهای چندرسانهای. تهران: موسسهی فرهنگی هنری دیباگران تهران.