آ
-
آزمون بسندگی زبان
بررسی پیکره بنیاد خطاهای نگارشی فارسی آموزان عرب زبان سطح پیشرفته در چارچوب دستور خطّ فارسی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 207-240]
-
آزمون تعیین سطح زبان فارسی
طراحی و اعتبارسنجی اوّلین آزمون تعیین سطح زبان فارسی براساس منابع آموزشی جامعه-المصطفی(ص) العالمیّه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 45-72]
-
آزمونسازی زبان
طراحی و اعتبارسنجی اوّلین آزمون تعیین سطح زبان فارسی براساس منابع آموزشی جامعه-المصطفی(ص) العالمیّه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 45-72]
-
آموزش
تأثیرنظام نوشتاری و خط فارسی بر آموزش زبان فارسی به زبانآموزان عرب (علل خطاهای املایی و رسمالخطی فارسیآموزان عربزبان) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 89-114]
-
آموزش دستور زبان
ارزیابی ساختار و محتوای کتاب آموزش زبان فارسی در ترکیه براساس چارچوب ارزیابی «کِم» [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 241-262]
-
آموزش زبان انگلیسی
مقایسه اثربخشی تدریس مشترک دستور زبان در آموزش زبان خارجی و نگرش زبان آموزان به این رویکرد: مورد انگلیسی آموزان ایرانی و فارسی آموزان غیرایرانی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 31-58]
-
آموزش زبان فارسی
پویش و اولویتبندی عوامل فناورانه، فرهنگی - اجتماعی، اقتصادی و سیاستگذارانه مؤثر بر آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان در افق 1414 [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 177-205]
-
آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان
مقایسه اثربخشی تدریس مشترک دستور زبان در آموزش زبان خارجی و نگرش زبان آموزان به این رویکرد: مورد انگلیسی آموزان ایرانی و فارسی آموزان غیرایرانی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 31-58]
-
آموزش فارسی به غیرفارسیزبانان
آموزش حرف اضافه فارسی «به» به غیرفارسیزبانان برپایۀ رویکرد شناختی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 73-100]
-
آموزش نوین زبان فارسی
معرّفی بازبینة ابداعی تحلیل آموزش نگارش دانشگاهی بر بنیاد روش تکلیفمحور (مطالعة موردی: جلد پنجم آموزش نوین زبان فارسی) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 167-198]
ا
-
ارائه
کاوشی در نحوه بکارگیری تمرینات آگاهی انگیزی در آموزش دستور زبان فارسی به غیر فارسی زبانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 147-166]
-
ارزیابی
معرّفی بازبینة ابداعی تحلیل آموزش نگارش دانشگاهی بر بنیاد روش تکلیفمحور (مطالعة موردی: جلد پنجم آموزش نوین زبان فارسی) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 167-198]
-
ارزیابی کِم
ارزیابی ساختار و محتوای کتاب آموزش زبان فارسی در ترکیه براساس چارچوب ارزیابی «کِم» [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 241-262]
-
اقتصاد و آموزش زبانها
پویش و اولویتبندی عوامل فناورانه، فرهنگی - اجتماعی، اقتصادی و سیاستگذارانه مؤثر بر آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان در افق 1414 [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 177-205]
-
اقدامپژوهی مشارکتی
تحلیل و ارزیابی رشد حرفهای مدرسان ایرانی آزفا: از طریق اقدامپژوهی مشارکتی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 225-249]
-
انگلیسیآموزان بزرگسال
تحلیل مقایسه ای همبستگی بین خودکارآمدی تحصیلی و ذهنیت های زبانی در فارسی آموزان خارجی و انگلیسیآموزان بزرگسال [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 3-30]
ب
-
بازبینه
معرّفی بازبینة ابداعی تحلیل آموزش نگارش دانشگاهی بر بنیاد روش تکلیفمحور (مطالعة موردی: جلد پنجم آموزش نوین زبان فارسی) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 167-198]
-
باورهای ثابت
تحلیل مقایسه ای همبستگی بین خودکارآمدی تحصیلی و ذهنیت های زبانی در فارسی آموزان خارجی و انگلیسیآموزان بزرگسال [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 3-30]
-
باورهای رشدی
تحلیل مقایسه ای همبستگی بین خودکارآمدی تحصیلی و ذهنیت های زبانی در فارسی آموزان خارجی و انگلیسیآموزان بزرگسال [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 3-30]
-
به»
آموزش حرف اضافه فارسی «به» به غیرفارسیزبانان برپایۀ رویکرد شناختی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 73-100]
پ
-
پایایی
طراحی و اعتبارسنجی اوّلین آزمون تعیین سطح زبان فارسی براساس منابع آموزشی جامعه-المصطفی(ص) العالمیّه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 45-72]
-
پدیدارشناسی استعلایی
بررسی پدیدارشناسی استعلایی راهکارهای مقابله با چالشهای آموزش مجازی مهارت درک مطلب زبانهای خارجی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 123-146]
-
پردازش درونداد
استفاده از سرنخ های واژگانی و تصریفی در تشخیص زمان جمله بر پایة نظریه پردازش درون داد: مقایسة فارسی آموزان عربی زبان سطوح مبتدی و پیشرفته [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 115-144]
-
پیکرة زبانی
بررسی پیکره بنیاد خطاهای نگارشی فارسی آموزان عرب زبان سطح پیشرفته در چارچوب دستور خطّ فارسی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 207-240]
-
پیکره زبانآموز
تهیة پیکرة زبانآموز فارسیآموزان غیرایرانی (مورد نوشتار فارسیآموزان چینی) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 23-43]
ت
-
تحلیل گفتمان انتقادی
تحلیل کتابهای درسی آموزش نوین زبان فارسی با استفاده از چارچوب گفتمان انتقادی ونلیوون (2008) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 145-176]
-
تدریس دو معلمی
مقایسه اثربخشی تدریس مشترک دستور زبان در آموزش زبان خارجی و نگرش زبان آموزان به این رویکرد: مورد انگلیسی آموزان ایرانی و فارسی آموزان غیرایرانی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 31-58]
-
تمرین
کاوشی در نحوه بکارگیری تمرینات آگاهی انگیزی در آموزش دستور زبان فارسی به غیر فارسی زبانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 147-166]
-
تولید زبان
کاوشی در نحوه بکارگیری تمرینات آگاهی انگیزی در آموزش دستور زبان فارسی به غیر فارسی زبانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 147-166]
ج
-
جنسیت
تاثیر جنسیت در کاربرد افعال در نوشتار فارسیآموزان خارجی عربزبان سطح پیشرفته از منظر دستور نقشگرای نظاممند [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 199-224]
ح
-
حرف اضافۀ «
آموزش حرف اضافه فارسی «به» به غیرفارسیزبانان برپایۀ رویکرد شناختی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 73-100]
خ
-
خطای زبانی
بررسی پیکره بنیاد خطاهای نگارشی فارسی آموزان عرب زبان سطح پیشرفته در چارچوب دستور خطّ فارسی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 207-240]
-
خطاهای املایی
تأثیرنظام نوشتاری و خط فارسی بر آموزش زبان فارسی به زبانآموزان عرب (علل خطاهای املایی و رسمالخطی فارسیآموزان عربزبان) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 89-114]
-
خط و زبان فارسی
بررسی پیکره بنیاد خطاهای نگارشی فارسی آموزان عرب زبان سطح پیشرفته در چارچوب دستور خطّ فارسی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 207-240]
د
-
درک مطلب انگلیسی
بررسی پدیدارشناسی استعلایی راهکارهای مقابله با چالشهای آموزش مجازی مهارت درک مطلب زبانهای خارجی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 123-146]
-
دستور مقوله و میزان
تهیة پیکرة زبانآموز فارسیآموزان غیرایرانی (مورد نوشتار فارسیآموزان چینی) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 23-43]
-
دستور نقشگرای نظاممند هلیدی
تاثیر جنسیت در کاربرد افعال در نوشتار فارسیآموزان خارجی عربزبان سطح پیشرفته از منظر دستور نقشگرای نظاممند [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 199-224]
ر
-
راهبردهای واژهآموزی
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر کیفیتبخشی واژه آموزی در کتاب های درسی فارسی (نمونه موردی سه پایۀ دورۀ اول ابتدایی) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 263-286]
-
رسمالخط فارسی
تأثیرنظام نوشتاری و خط فارسی بر آموزش زبان فارسی به زبانآموزان عرب (علل خطاهای املایی و رسمالخطی فارسیآموزان عربزبان) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 89-114]
-
رشد حرفهای مدرسان
تحلیل و ارزیابی رشد حرفهای مدرسان ایرانی آزفا: از طریق اقدامپژوهی مشارکتی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 225-249]
-
روایی
طراحی و اعتبارسنجی اوّلین آزمون تعیین سطح زبان فارسی براساس منابع آموزشی جامعه-المصطفی(ص) العالمیّه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 45-72]
-
روش استنباطی و استنتاجی
کاوشی در نحوه بکارگیری تمرینات آگاهی انگیزی در آموزش دستور زبان فارسی به غیر فارسی زبانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 147-166]
-
روش تکلیفمحور
معرّفی بازبینة ابداعی تحلیل آموزش نگارش دانشگاهی بر بنیاد روش تکلیفمحور (مطالعة موردی: جلد پنجم آموزش نوین زبان فارسی) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 167-198]
-
رویکرد معنیشناسی شناختی
آموزش حرف اضافه فارسی «به» به غیرفارسیزبانان برپایۀ رویکرد شناختی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 73-100]
ز
-
زمان دستوری
استفاده از سرنخ های واژگانی و تصریفی در تشخیص زمان جمله بر پایة نظریه پردازش درون داد: مقایسة فارسی آموزان عربی زبان سطوح مبتدی و پیشرفته [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 115-144]
س
-
سیاستگذارانه و آموزش زبانها
پویش و اولویتبندی عوامل فناورانه، فرهنگی - اجتماعی، اقتصادی و سیاستگذارانه مؤثر بر آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان در افق 1414 [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 177-205]
-
سرنخ های تصریف فعلی
استفاده از سرنخ های واژگانی و تصریفی در تشخیص زمان جمله بر پایة نظریه پردازش درون داد: مقایسة فارسی آموزان عربی زبان سطوح مبتدی و پیشرفته [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 115-144]
-
سرنخ های واژگانی
استفاده از سرنخ های واژگانی و تصریفی در تشخیص زمان جمله بر پایة نظریه پردازش درون داد: مقایسة فارسی آموزان عربی زبان سطوح مبتدی و پیشرفته [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 115-144]
ش
-
شبکۀ معنایی
آموزش حرف اضافه فارسی «به» به غیرفارسیزبانان برپایۀ رویکرد شناختی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 73-100]
ع
-
عربزبانان سطح پیشرفته
بررسی پیکره بنیاد خطاهای نگارشی فارسی آموزان عرب زبان سطح پیشرفته در چارچوب دستور خطّ فارسی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 207-240]
ف
-
فارسیآموزان خارجی
تاثیر جنسیت در کاربرد افعال در نوشتار فارسیآموزان خارجی عربزبان سطح پیشرفته از منظر دستور نقشگرای نظاممند [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 199-224]
-
فارسیآموزان خارجی
تحلیل مقایسه ای همبستگی بین خودکارآمدی تحصیلی و ذهنیت های زبانی در فارسی آموزان خارجی و انگلیسیآموزان بزرگسال [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 3-30]
-
فارسیآموزان عربزبان
تأثیرنظام نوشتاری و خط فارسی بر آموزش زبان فارسی به زبانآموزان عرب (علل خطاهای املایی و رسمالخطی فارسیآموزان عربزبان) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 89-114]
-
فارسی آموزان غیرایرانی
تأثیر یادگیری مشارکتی بر متغیرهای انگیزشی درآموزش زبان فارسی بهعنوان زبان دوم [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 59-88]
-
فارسی آموز چینی
تهیة پیکرة زبانآموز فارسیآموزان غیرایرانی (مورد نوشتار فارسیآموزان چینی) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 23-43]
-
فارسی گفتاری
بررسی تفاوتهای فارسی گفتاری و نوشتاری فارسیآموزان خارجی برمبنای نظریه پردازش درونداد [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 3-22]
-
فارسی نوشتاری
بررسی تفاوتهای فارسی گفتاری و نوشتاری فارسیآموزان خارجی برمبنای نظریه پردازش درونداد [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 3-22]
-
فراپایه
تهیة پیکرة زبانآموز فارسیآموزان غیرایرانی (مورد نوشتار فارسیآموزان چینی) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 23-43]
-
فرامیانی
تهیة پیکرة زبانآموز فارسیآموزان غیرایرانی (مورد نوشتار فارسیآموزان چینی) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 23-43]
-
فرایند
تاثیر جنسیت در کاربرد افعال در نوشتار فارسیآموزان خارجی عربزبان سطح پیشرفته از منظر دستور نقشگرای نظاممند [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 199-224]
-
فرسودگی شغلی
فرسودگی شغلی و ارتباط آن با میزان نوازهگیری مدرسان آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 101-122]
-
فرهنگ و اجتماع و آموزش زبانها
پویش و اولویتبندی عوامل فناورانه، فرهنگی - اجتماعی، اقتصادی و سیاستگذارانه مؤثر بر آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان در افق 1414 [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 177-205]
-
فناوری و آموزش زبانها
پویش و اولویتبندی عوامل فناورانه، فرهنگی - اجتماعی، اقتصادی و سیاستگذارانه مؤثر بر آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان در افق 1414 [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 177-205]
ک
-
کارآمدی معلم
فرسودگی شغلی و ارتباط آن با میزان نوازهگیری مدرسان آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 101-122]
-
کتابهای درسی
تحلیل کتابهای درسی آموزش نوین زبان فارسی با استفاده از چارچوب گفتمان انتقادی ونلیوون (2008) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 145-176]
-
کیفیت تدریس
فرسودگی شغلی و ارتباط آن با میزان نوازهگیری مدرسان آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 101-122]
-
کک و کیم
ارزیابی ساختار و محتوای کتاب آموزش زبان فارسی در ترکیه براساس چارچوب ارزیابی «کِم» [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 241-262]
-
کلاس مجازی
بررسی پدیدارشناسی استعلایی راهکارهای مقابله با چالشهای آموزش مجازی مهارت درک مطلب زبانهای خارجی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 123-146]
-
کلیدواژهها: گرامر
کاوشی در نحوه بکارگیری تمرینات آگاهی انگیزی در آموزش دستور زبان فارسی به غیر فارسی زبانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 147-166]
-
کنشگران اجتماعی
تحلیل کتابهای درسی آموزش نوین زبان فارسی با استفاده از چارچوب گفتمان انتقادی ونلیوون (2008) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 145-176]
گ
-
گونه نوشتاری
تاثیر جنسیت در کاربرد افعال در نوشتار فارسیآموزان خارجی عربزبان سطح پیشرفته از منظر دستور نقشگرای نظاممند [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 199-224]
م
-
محتوای آموزشی
آموزش حرف اضافه فارسی «به» به غیرفارسیزبانان برپایۀ رویکرد شناختی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 73-100]
-
مدرسان ایرانی آزفا
تحلیل و ارزیابی رشد حرفهای مدرسان ایرانی آزفا: از طریق اقدامپژوهی مشارکتی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 225-249]
-
مدرسان آزفا
فرسودگی شغلی و ارتباط آن با میزان نوازهگیری مدرسان آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 101-122]
-
مدل نظام خودانگیزشی دورنیه
تأثیر یادگیری مشارکتی بر متغیرهای انگیزشی درآموزش زبان فارسی بهعنوان زبان دوم [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 59-88]
-
مرکز آموزش زبان جامعه المصطفی(ص)
طراحی و اعتبارسنجی اوّلین آزمون تعیین سطح زبان فارسی براساس منابع آموزشی جامعه-المصطفی(ص) العالمیّه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 45-72]
-
مهارت نوشتن
تأثیرنظام نوشتاری و خط فارسی بر آموزش زبان فارسی به زبانآموزان عرب (علل خطاهای املایی و رسمالخطی فارسیآموزان عربزبان) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 89-114]
ن
-
نظریه پردازش درونداد
بررسی تفاوتهای فارسی گفتاری و نوشتاری فارسیآموزان خارجی برمبنای نظریه پردازش درونداد [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 3-22]
-
نقد ساختاری
ارزیابی ساختار و محتوای کتاب آموزش زبان فارسی در ترکیه براساس چارچوب ارزیابی «کِم» [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 241-262]
-
نقد محتوایی
ارزیابی ساختار و محتوای کتاب آموزش زبان فارسی در ترکیه براساس چارچوب ارزیابی «کِم» [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 241-262]
-
نگارش دانشگاهی
معرّفی بازبینة ابداعی تحلیل آموزش نگارش دانشگاهی بر بنیاد روش تکلیفمحور (مطالعة موردی: جلد پنجم آموزش نوین زبان فارسی) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 167-198]
-
نوازه
فرسودگی شغلی و ارتباط آن با میزان نوازهگیری مدرسان آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 101-122]
-
نوشتار
تهیة پیکرة زبانآموز فارسیآموزان غیرایرانی (مورد نوشتار فارسیآموزان چینی) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 23-43]
و
-
واژگان پایه
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر کیفیتبخشی واژه آموزی در کتاب های درسی فارسی (نمونه موردی سه پایۀ دورۀ اول ابتدایی) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 263-286]
-
واژگان پربسامد
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر کیفیتبخشی واژه آموزی در کتاب های درسی فارسی (نمونه موردی سه پایۀ دورۀ اول ابتدایی) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 263-286]
-
واژهآموزی
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر کیفیتبخشی واژه آموزی در کتاب های درسی فارسی (نمونه موردی سه پایۀ دورۀ اول ابتدایی) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 263-286]
-
واژههای محتوایی و واژههای دستوری
بررسی تفاوتهای فارسی گفتاری و نوشتاری فارسیآموزان خارجی برمبنای نظریه پردازش درونداد [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 3-22]
-
ونلیوون (2008)
تحلیل کتابهای درسی آموزش نوین زبان فارسی با استفاده از چارچوب گفتمان انتقادی ونلیوون (2008) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 145-176]
ه
-
هوش زبانی
تحلیل مقایسه ای همبستگی بین خودکارآمدی تحصیلی و ذهنیت های زبانی در فارسی آموزان خارجی و انگلیسیآموزان بزرگسال [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 3-30]
ی
-
یادگیری سنتی
تأثیر یادگیری مشارکتی بر متغیرهای انگیزشی درآموزش زبان فارسی بهعنوان زبان دوم [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 59-88]
-
یادگیری مشارکتی
تأثیر یادگیری مشارکتی بر متغیرهای انگیزشی درآموزش زبان فارسی بهعنوان زبان دوم [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 59-88]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد