آ
-
آموزش زبان فارسی برای اهداف عمومی
بررسی و شناساییِ روشها ورویکردهای کارآمد آموزش زبان فارسی برای اهداف عمومی زبانآموزانِ غیرایرانی (مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 21-52]
-
آموزش فرهنگ
الگوی مفهومی تحلیل زباهنگ روشی مؤثر در معرفی فرهنگ ایرانیان به غیرفارسیزبانان( مطالعهی موردی: زباهنگ مرگاندیشی در شاهنامهی فردوسی)(مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 105-135]
ا
-
ادراک شنیداری
درک شنیداری ساختهای پرسشی فارسی با رویکرد روانشناسی زبان و کاربرد آن در آموزش زبان فارسی (مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 137-156]
-
الگوی مفهومی تحلیل زباهنگ
الگوی مفهومی تحلیل زباهنگ روشی مؤثر در معرفی فرهنگ ایرانیان به غیرفارسیزبانان( مطالعهی موردی: زباهنگ مرگاندیشی در شاهنامهی فردوسی)(مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 105-135]
-
ایماهای استعاری
بررسی امکانپذیرى فراخوانش قید زمان و ترتیب به کمک ایماهای استعاری رباتهای اجتماعی در آموزش مهارت درک خوانداری محتوای پزشکی به زبان فارسی (مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 157-181]
-
املا
تحلیل نارسانویسی املای فارسیآموزان چینیزبان بر پایه دیدگاه شناختی (مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 83-103]
-
انسجام
شناسایی پیکره بنیاد الگوهای انسجام بخشی در گفتمان علمی زبان فارسی: رویکردی کاربردی در آموزش زبان فارسی برای اهداف دانشگاهی(مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 183-212]
-
انگارهی کوردر
تحلیل خطا و زبان میانی زبانآموزان چینی زبان بر پایه انگاره تحلیل خطای کوردر(مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 237-258]
-
انگیزش بیرونی و درونی"
بررسی رابطهی جهت گیریهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی در یادگیری زبان خارجی: مقایسهی فرانسویآموزان ایرانی و فارسیآموزان چینی(مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 259-284]
-
انواع تکلیف
تاثیر نوع تکلیف بر کاربرد نشانۀ مفعولی«را» در نوشتار فارسی آموزان غیرایرانی (مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 3-19]
پ
-
پردازش
درک شنیداری ساختهای پرسشی فارسی با رویکرد روانشناسی زبان و کاربرد آن در آموزش زبان فارسی (مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 137-156]
-
پردازشپذیری
تاثیر نوع تکلیف بر کاربرد نشانۀ مفعولی«را» در نوشتار فارسی آموزان غیرایرانی (مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 3-19]
-
پیشرفت تحصیلی"
بررسی رابطهی جهت گیریهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی در یادگیری زبان خارجی: مقایسهی فرانسویآموزان ایرانی و فارسیآموزان چینی(مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 259-284]
-
پیکرهی زبانی
مقایسهی واژههای آموزشی کتابهای آموزش زبان فارسی با واژههای پایهی زبان(مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 213-235]
ت
-
تحلیل خطا
تحلیل خطا و زبان میانی زبانآموزان چینی زبان بر پایه انگاره تحلیل خطای کوردر(مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 237-258]
-
تحلیل محتوا
تحلیل مقابلهای محتوای دو مجموعهی آموزشی آزفا بر پایهی طبقهبندی اصلاحشدهی بلوم در حیطهی شناختی (مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 285-304]
-
تنوع زبانی
تاثیر نوع تکلیف بر کاربرد نشانۀ مفعولی«را» در نوشتار فارسی آموزان غیرایرانی (مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 3-19]
ج
-
جهتگیری انگیزشی"
بررسی رابطهی جهت گیریهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی در یادگیری زبان خارجی: مقایسهی فرانسویآموزان ایرانی و فارسیآموزان چینی(مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 259-284]
ح
-
حیطههای شناختی
تحلیل مقابلهای محتوای دو مجموعهی آموزشی آزفا بر پایهی طبقهبندی اصلاحشدهی بلوم در حیطهی شناختی (مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 285-304]
خ
-
خودتعیین کنندگی"
بررسی رابطهی جهت گیریهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی در یادگیری زبان خارجی: مقایسهی فرانسویآموزان ایرانی و فارسیآموزان چینی(مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 259-284]
د
-
دیدگاه شاپیرو
درک شنیداری ساختهای پرسشی فارسی با رویکرد روانشناسی زبان و کاربرد آن در آموزش زبان فارسی (مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 137-156]
-
درک خوانداری
بررسی امکانپذیرى فراخوانش قید زمان و ترتیب به کمک ایماهای استعاری رباتهای اجتماعی در آموزش مهارت درک خوانداری محتوای پزشکی به زبان فارسی (مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 157-181]
-
دستور نظاممند نقشگرا
شناسایی پیکره بنیاد الگوهای انسجام بخشی در گفتمان علمی زبان فارسی: رویکردی کاربردی در آموزش زبان فارسی برای اهداف دانشگاهی(مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 183-212]
ر
-
ربات اجتماعی
بررسی امکانپذیرى فراخوانش قید زمان و ترتیب به کمک ایماهای استعاری رباتهای اجتماعی در آموزش مهارت درک خوانداری محتوای پزشکی به زبان فارسی (مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 157-181]
-
روش آموزش زبان
بررسی و شناساییِ روشها ورویکردهای کارآمد آموزش زبان فارسی برای اهداف عمومی زبانآموزانِ غیرایرانی (مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 21-52]
-
رویکرد آموزش زبان
بررسی و شناساییِ روشها ورویکردهای کارآمد آموزش زبان فارسی برای اهداف عمومی زبانآموزانِ غیرایرانی (مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 21-52]
-
رویکرد شناختی
تحلیل نارسانویسی املای فارسیآموزان چینیزبان بر پایه دیدگاه شناختی (مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 83-103]
ز
-
زبان میانی
تحلیل خطا و زبان میانی زبانآموزان چینی زبان بر پایه انگاره تحلیل خطای کوردر(مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 237-258]
-
زمان واکنش
درک شنیداری ساختهای پرسشی فارسی با رویکرد روانشناسی زبان و کاربرد آن در آموزش زبان فارسی (مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 137-156]
س
-
ساخت پرسشی
درک شنیداری ساختهای پرسشی فارسی با رویکرد روانشناسی زبان و کاربرد آن در آموزش زبان فارسی (مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 137-156]
ش
-
شاهنامه
الگوی مفهومی تحلیل زباهنگ روشی مؤثر در معرفی فرهنگ ایرانیان به غیرفارسیزبانان( مطالعهی موردی: زباهنگ مرگاندیشی در شاهنامهی فردوسی)(مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 105-135]
ط
-
طبقه بندی تجدیدنظرشده بلوم
تحلیل مقابلهای محتوای دو مجموعهی آموزشی آزفا بر پایهی طبقهبندی اصلاحشدهی بلوم در حیطهی شناختی (مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 285-304]
ف
-
فارسیآموزان
تاثیر نوع تکلیف بر کاربرد نشانۀ مفعولی«را» در نوشتار فارسی آموزان غیرایرانی (مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 3-19]
-
فارسیآموزان
تحلیل خطا و زبان میانی زبانآموزان چینی زبان بر پایه انگاره تحلیل خطای کوردر(مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 237-258]
-
فارسیآموزان چینیزبان
تحلیل نارسانویسی املای فارسیآموزان چینیزبان بر پایه دیدگاه شناختی (مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 83-103]
-
فارسی با اهداف پزشکی
بررسی امکانپذیرى فراخوانش قید زمان و ترتیب به کمک ایماهای استعاری رباتهای اجتماعی در آموزش مهارت درک خوانداری محتوای پزشکی به زبان فارسی (مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 157-181]
-
فسیلشدگی
تحلیل خطا و زبان میانی زبانآموزان چینی زبان بر پایه انگاره تحلیل خطای کوردر(مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 237-258]
ک
-
کلاس معکوس
بررسی امکانپذیرى فراخوانش قید زمان و ترتیب به کمک ایماهای استعاری رباتهای اجتماعی در آموزش مهارت درک خوانداری محتوای پزشکی به زبان فارسی (مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 157-181]
گ
-
گفتمان علمی زبان فارسی
شناسایی پیکره بنیاد الگوهای انسجام بخشی در گفتمان علمی زبان فارسی: رویکردی کاربردی در آموزش زبان فارسی برای اهداف دانشگاهی(مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 183-212]
م
-
مرگاندیشی
الگوی مفهومی تحلیل زباهنگ روشی مؤثر در معرفی فرهنگ ایرانیان به غیرفارسیزبانان( مطالعهی موردی: زباهنگ مرگاندیشی در شاهنامهی فردوسی)(مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 105-135]
-
منابع آزفا
تحلیل مقابلهای محتوای دو مجموعهی آموزشی آزفا بر پایهی طبقهبندی اصلاحشدهی بلوم در حیطهی شناختی (مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 285-304]
-
منابع آموزش زبان فارسی
مقایسهی واژههای آموزشی کتابهای آموزش زبان فارسی با واژههای پایهی زبان(مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 213-235]
-
مهارتهای زبانی
بررسی و شناساییِ روشها ورویکردهای کارآمد آموزش زبان فارسی برای اهداف عمومی زبانآموزانِ غیرایرانی (مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 21-52]
ن
-
نارسانویسی
تحلیل نارسانویسی املای فارسیآموزان چینیزبان بر پایه دیدگاه شناختی (مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 83-103]
-
نشانهی مفعول
تاثیر نوع تکلیف بر کاربرد نشانۀ مفعولی«را» در نوشتار فارسی آموزان غیرایرانی (مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 3-19]
و
-
واژه
مقایسهی واژههای آموزشی کتابهای آموزش زبان فارسی با واژههای پایهی زبان(مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 213-235]
ه
-
هَیَجامَد
الگوی مفهومی تحلیل زباهنگ روشی مؤثر در معرفی فرهنگ ایرانیان به غیرفارسیزبانان( مطالعهی موردی: زباهنگ مرگاندیشی در شاهنامهی فردوسی)(مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 105-135]
-
همپوشانی واژگانی
مقایسهی واژههای آموزشی کتابهای آموزش زبان فارسی با واژههای پایهی زبان(مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 213-235]
ی
-
یادگیری زبان دوم/خارجی"
بررسی رابطهی جهت گیریهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی در یادگیری زبان خارجی: مقایسهی فرانسویآموزان ایرانی و فارسیآموزان چینی(مقاله علمی- پژوهشی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 259-284]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد