آ
-
آرمان خود در زبان دوم
بررسی چگونگی ارتباط بین تمایل به برقراری ارتباط، خودپنداره، آرمان خود در زبان دوم و اعتبار معلم در میان فراگیران خارجی زبان فارسی در ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 51-68]
-
آموزش به غیرفارسیزبانان
آموزش فعلهای حرکتی گذرا و ناگذر زبان فارسی به غیر فارسیزبانان: رویکردی شناختی در تشخیص گذرایی و مفهومسازی فعلهای حرکتی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 109-126]
-
آموزش زبان فارسی
مقایسه روشهای کلاسیک و روشهای مبتنی بر اندازههای آماری پیکرهبنیاد در استخراج خودکار واژههای پایه علوم پزشکی به روش بسامدی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 227-244]
-
آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان
نقش تعامل آموزشی، رشتهای، حرفهای، جهانی، محلی و اجتماعی-فرهنگی میان متخصصان آموزش زبان و مدرسان آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان در رشد هویت آنها: رویکرد روایت شناسی تعاملی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 201-226]
-
آموزش معکوس
بررسی تأثیر روش یاددهی- یادگیری معکوس بر پیشرفت مهارت خواندن و نوشتن فارسی آموزان غیرفارسی زبان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 251-266]
ا
-
ادبیات داستانی
بازنمایی انواع وجه امری در زبان فارسی: رویکرد شناختی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 183-200]
-
ارزشیابی مهارت نوشتاری
طراحی آزمون مهارت نوشتاری ویژه ی غیرفارسی زبانان: راهکارها و تحلیل خطاها [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 41-64]
-
استخراج خودکار واژههای پزشکی
مقایسه روشهای کلاسیک و روشهای مبتنی بر اندازههای آماری پیکرهبنیاد در استخراج خودکار واژههای پایه علوم پزشکی به روش بسامدی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 227-244]
-
اعتبار معلم
بررسی چگونگی ارتباط بین تمایل به برقراری ارتباط، خودپنداره، آرمان خود در زبان دوم و اعتبار معلم در میان فراگیران خارجی زبان فارسی در ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 51-68]
-
انسجام
بررسی ابزارهای انسجام متون خوانداری و گفتاری «فارسی بیاموزیم» بر پایه انگاره هلیدی و حسن [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 157-182]
-
انگاره هلیدی و حسن
بررسی ابزارهای انسجام متون خوانداری و گفتاری «فارسی بیاموزیم» بر پایه انگاره هلیدی و حسن [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 157-182]
-
انگیزه ی فارسی آموزان خارجی
مقایسه ی سطح انگیختگی و عوامل انگیزشی مبتنی بر نظریه ی خودهای ممکن و نظام خودانگیزشی زبان دوم بین فارسی آموزان چینی و لبنانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 93-117]
-
انواع متن
بررسی نقش متون بحثی و توصیفی در درک مطلب شنیداری [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 215-232]
ب
-
با اختلال
فرآیندهای صداداری و بی صدایی در کودکان فارسی زبان با رشد واجی عادی و با اختلال [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 165-194]
-
بازگشت زبان
اختلالات و الگوی بازگشت زبانی بیماران زبانپریش دوزبانه ترکی آذربایجانی-فارسی با آسیب زیرقشری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 91-108]
-
برنامهی درسی بینالملل برای آموزش زبان چینی
تدوین و ارزیابی درسنامههای جامع آموزش زبان فارسی به چینیزبانان در سطح پایه براساس چارچوب مرجع آموزش زبان فارسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 127-155]
-
بی صدایی
فرآیندهای صداداری و بی صدایی در کودکان فارسی زبان با رشد واجی عادی و با اختلال [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 165-194]
-
بند موصولی فاعل-فاعل
مقایسه ی درک بندهای موصولی پیچیده در کودکان نارساخوان و سالم فارسی زبان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 65-90]
-
بند موصولی فاعل-مفعول
مقایسه ی درک بندهای موصولی پیچیده در کودکان نارساخوان و سالم فارسی زبان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 65-90]
-
بندهای موصولی
بندهای موصولی توصیفی و توضیحی: نگاهی تحلیلی بر توالی فراگیری بندهای موصولی فارسی آموزان غیر ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 119-136]
پ
-
پردی
اختلالات و الگوی بازگشت زبانی بیماران زبانپریش دوزبانه ترکی آذربایجانی-فارسی با آسیب زیرقشری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 91-108]
-
پرسشهای درکمطلب
تحلیل پرسشهای خواندن و درکمطلب کتابهای فارسی دورهی دوم ابتدایی براساس طبقهبندی بَرِت (1976) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 69-92]
-
پیشرفت تحصیلی
پیشرفت تحصیلی و راهبردهای خودتنظیمی در یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 3-20]
-
پیکره
مقایسه روشهای کلاسیک و روشهای مبتنی بر اندازههای آماری پیکرهبنیاد در استخراج خودکار واژههای پایه علوم پزشکی به روش بسامدی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 227-244]
ت
-
ترکی
اختلالات و الگوی بازگشت زبانی بیماران زبانپریش دوزبانه ترکی آذربایجانی-فارسی با آسیب زیرقشری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 91-108]
-
تعامل
نقش تعامل آموزشی، رشتهای، حرفهای، جهانی، محلی و اجتماعی-فرهنگی میان متخصصان آموزش زبان و مدرسان آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان در رشد هویت آنها: رویکرد روایت شناسی تعاملی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 201-226]
-
تمایل به برقراری ارتباط
بررسی چگونگی ارتباط بین تمایل به برقراری ارتباط، خودپنداره، آرمان خود در زبان دوم و اعتبار معلم در میان فراگیران خارجی زبان فارسی در ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 51-68]
-
توالی فراگیری
بندهای موصولی توصیفی و توضیحی: نگاهی تحلیلی بر توالی فراگیری بندهای موصولی فارسی آموزان غیر ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 119-136]
-
توصیفی
بندهای موصولی توصیفی و توضیحی: نگاهی تحلیلی بر توالی فراگیری بندهای موصولی فارسی آموزان غیر ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 119-136]
-
توضیحی
بندهای موصولی توصیفی و توضیحی: نگاهی تحلیلی بر توالی فراگیری بندهای موصولی فارسی آموزان غیر ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 119-136]
ج
-
جنسیت
بررسی تاثیر جنسیت بر نگرش دانشآموزان ترکی زبان شهرستان مرند به زبان فارسی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 195-213]
چ
-
چارچوب مرجع آموزش زبان فارسی
تدوین و ارزیابی درسنامههای جامع آموزش زبان فارسی به چینیزبانان در سطح پایه براساس چارچوب مرجع آموزش زبان فارسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 127-155]
-
چینیزبانان
تدوین و ارزیابی درسنامههای جامع آموزش زبان فارسی به چینیزبانان در سطح پایه براساس چارچوب مرجع آموزش زبان فارسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 127-155]
ح
-
حافظه
اختلالات و الگوی بازگشت زبانی بیماران زبانپریش دوزبانه ترکی آذربایجانی-فارسی با آسیب زیرقشری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 91-108]
-
حروف الفبا
مقایسه ی آموزش سنتی الفبای زبان فارسی و آموزش براساس الفبای آوانگاری و تأثیر آن بر مهارت خواندن غیرفارسی زبانان بزرگسال [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 137-164]
خ
-
خطاهای نوشتاری
طراحی آزمون مهارت نوشتاری ویژه ی غیرفارسی زبانان: راهکارها و تحلیل خطاها [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 41-64]
-
خواندن
تحلیل پرسشهای خواندن و درکمطلب کتابهای فارسی دورهی دوم ابتدایی براساس طبقهبندی بَرِت (1976) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 69-92]
-
خودپنداری
بررسی چگونگی ارتباط بین تمایل به برقراری ارتباط، خودپنداره، آرمان خود در زبان دوم و اعتبار معلم در میان فراگیران خارجی زبان فارسی در ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 51-68]
-
خودهای ممکن
مقایسه ی سطح انگیختگی و عوامل انگیزشی مبتنی بر نظریه ی خودهای ممکن و نظام خودانگیزشی زبان دوم بین فارسی آموزان چینی و لبنانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 93-117]
د
-
دامنه ی انرژی فرکانس های میانی و بالا
غلت سختکامی /j/ در نظام آوایی زبان فارسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 19-39]
-
درسنامه ی آزفا
بررسی رابطه ی متن و تصویر در درسنامه ی آموزش زبان فارسی بر اساس نظریه ی مارش و وایت: مطالعه ی موردی مجموعه ی 4 جلدی زبان فارسی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 233-250]
-
درک زبانی
مقایسه ی درک بندهای موصولی پیچیده در کودکان نارساخوان و سالم فارسی زبان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 65-90]
-
درک مطلب شنیداری
بررسی نقش متون بحثی و توصیفی در درک مطلب شنیداری [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 215-232]
-
دوزبانگی
اختلالات و الگوی بازگشت زبانی بیماران زبانپریش دوزبانه ترکی آذربایجانی-فارسی با آسیب زیرقشری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 91-108]
-
دو زبانه
بررسی تاثیر جنسیت بر نگرش دانشآموزان ترکی زبان شهرستان مرند به زبان فارسی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 195-213]
ر
-
راهبردهای یادگیری خودتنظیمی
پیشرفت تحصیلی و راهبردهای خودتنظیمی در یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 3-20]
-
رشد هویت
نقش تعامل آموزشی، رشتهای، حرفهای، جهانی، محلی و اجتماعی-فرهنگی میان متخصصان آموزش زبان و مدرسان آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان در رشد هویت آنها: رویکرد روایت شناسی تعاملی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 201-226]
-
رشد واجی
فرآیندهای صداداری و بی صدایی در کودکان فارسی زبان با رشد واجی عادی و با اختلال [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 165-194]
-
روش فونیکس
مقایسه ی آموزش سنتی الفبای زبان فارسی و آموزش براساس الفبای آوانگاری و تأثیر آن بر مهارت خواندن غیرفارسی زبانان بزرگسال [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 137-164]
-
روشهای ترکیبی استخراج
مقایسه روشهای کلاسیک و روشهای مبتنی بر اندازههای آماری پیکرهبنیاد در استخراج خودکار واژههای پایه علوم پزشکی به روش بسامدی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 227-244]
-
رویکرد تلفیقی
تدوین و ارزیابی درسنامههای جامع آموزش زبان فارسی به چینیزبانان در سطح پایه براساس چارچوب مرجع آموزش زبان فارسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 127-155]
ز
-
زبانآموزان چینی
مقایسه ی آموزش سنتی الفبای زبان فارسی و آموزش براساس الفبای آوانگاری و تأثیر آن بر مهارت خواندن غیرفارسی زبانان بزرگسال [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 137-164]
-
زبانآموزان فارسی
بررسی چگونگی ارتباط بین تمایل به برقراری ارتباط، خودپنداره، آرمان خود در زبان دوم و اعتبار معلم در میان فراگیران خارجی زبان فارسی در ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 51-68]
-
زبانپریشی
اختلالات و الگوی بازگشت زبانی بیماران زبانپریش دوزبانه ترکی آذربایجانی-فارسی با آسیب زیرقشری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 91-108]
-
زبان ترکی آذری
بررسی تاثیر جنسیت بر نگرش دانشآموزان ترکی زبان شهرستان مرند به زبان فارسی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 195-213]
-
زبان دوم
بررسی تاثیر جنسیت بر نگرش دانشآموزان ترکی زبان شهرستان مرند به زبان فارسی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 195-213]
-
زبان ژاپنی
بررسی تولید واکههای افتاده ی فارسی در گفتار فارسیآموزان ژاپنیزبان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 3-18]
-
زبانشناسی
بررسی رابطه ی متن و تصویر در درسنامه ی آموزش زبان فارسی بر اساس نظریه ی مارش و وایت: مطالعه ی موردی مجموعه ی 4 جلدی زبان فارسی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 233-250]
-
زبان شناسی شناختی
بازنمایی انواع وجه امری در زبان فارسی: رویکرد شناختی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 183-200]
-
زبان فارسی
بررسی تأثیر روش یاددهی- یادگیری معکوس بر پیشرفت مهارت خواندن و نوشتن فارسی آموزان غیرفارسی زبان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 251-266]
-
زیرقشری
اختلالات و الگوی بازگشت زبانی بیماران زبانپریش دوزبانه ترکی آذربایجانی-فارسی با آسیب زیرقشری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 91-108]
س
-
سازه ی اول
بررسی تولید واکههای افتاده ی فارسی در گفتار فارسیآموزان ژاپنیزبان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 3-18]
-
سازه ی دوم
بررسی تولید واکههای افتاده ی فارسی در گفتار فارسیآموزان ژاپنیزبان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 3-18]
-
سرمایه ی اجتماعی
بررسی رابطه ی بین سرمایه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی خانواده با یادگیری زبان فارسی به وسیله ی کودکان آذری زبان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 245-257]
-
سرمایه ی اقتصادی
بررسی رابطه ی بین سرمایه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی خانواده با یادگیری زبان فارسی به وسیله ی کودکان آذری زبان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 245-257]
-
سرمایه ی فرهنگی
بررسی رابطه ی بین سرمایه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی خانواده با یادگیری زبان فارسی به وسیله ی کودکان آذری زبان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 245-257]
-
سطح پایه
تدوین و ارزیابی درسنامههای جامع آموزش زبان فارسی به چینیزبانان در سطح پایه براساس چارچوب مرجع آموزش زبان فارسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 127-155]
ص
-
صداداری
فرآیندهای صداداری و بی صدایی در کودکان فارسی زبان با رشد واجی عادی و با اختلال [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 165-194]
ط
-
طبقهبندی بَرِت
تحلیل پرسشهای خواندن و درکمطلب کتابهای فارسی دورهی دوم ابتدایی براساس طبقهبندی بَرِت (1976) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 69-92]
ع
-
عادی
فرآیندهای صداداری و بی صدایی در کودکان فارسی زبان با رشد واجی عادی و با اختلال [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 165-194]
-
عوامل انگیزشی یادگیری زبان
مقایسه ی سطح انگیختگی و عوامل انگیزشی مبتنی بر نظریه ی خودهای ممکن و نظام خودانگیزشی زبان دوم بین فارسی آموزان چینی و لبنانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 93-117]
غ
-
غیرفارسیزبانان
مقایسه ی آموزش سنتی الفبای زبان فارسی و آموزش براساس الفبای آوانگاری و تأثیر آن بر مهارت خواندن غیرفارسی زبانان بزرگسال [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 137-164]
-
غلت سختکامی
غلت سختکامی /j/ در نظام آوایی زبان فارسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 19-39]
ف
-
فارسی آموزان غیرایرانی
بندهای موصولی توصیفی و توضیحی: نگاهی تحلیلی بر توالی فراگیری بندهای موصولی فارسی آموزان غیر ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 119-136]
-
فارسی بیاموزیم
بررسی ابزارهای انسجام متون خوانداری و گفتاری «فارسی بیاموزیم» بر پایه انگاره هلیدی و حسن [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 157-182]
-
فارسی به عنوان زبان دوم
پیشرفت تحصیلی و راهبردهای خودتنظیمی در یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 3-20]
-
فارسی زبان
فرآیندهای صداداری و بی صدایی در کودکان فارسی زبان با رشد واجی عادی و با اختلال [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 165-194]
-
فعال شدن زبان آموزان
بررسی تأثیر روش یاددهی- یادگیری معکوس بر پیشرفت مهارت خواندن و نوشتن فارسی آموزان غیرفارسی زبان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 251-266]
-
فعلهای حرکتی
آموزش فعلهای حرکتی گذرا و ناگذر زبان فارسی به غیر فارسیزبانان: رویکردی شناختی در تشخیص گذرایی و مفهومسازی فعلهای حرکتی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 109-126]
ک
-
کتابهای فارسی
تحلیل پرسشهای خواندن و درکمطلب کتابهای فارسی دورهی دوم ابتدایی براساس طبقهبندی بَرِت (1976) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 69-92]
-
کنش های نوشتاری
طراحی آزمون مهارت نوشتاری ویژه ی غیرفارسی زبانان: راهکارها و تحلیل خطاها [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 41-64]
گ
-
گذرایی
آموزش فعلهای حرکتی گذرا و ناگذر زبان فارسی به غیر فارسیزبانان: رویکردی شناختی در تشخیص گذرایی و مفهومسازی فعلهای حرکتی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 109-126]
م
-
مارش و وایت
بررسی رابطه ی متن و تصویر در درسنامه ی آموزش زبان فارسی بر اساس نظریه ی مارش و وایت: مطالعه ی موردی مجموعه ی 4 جلدی زبان فارسی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 233-250]
-
متن بحثی
بررسی نقش متون بحثی و توصیفی در درک مطلب شنیداری [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 215-232]
-
متن توصیفی
بررسی نقش متون بحثی و توصیفی در درک مطلب شنیداری [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 215-232]
-
متون خوانداری
بررسی ابزارهای انسجام متون خوانداری و گفتاری «فارسی بیاموزیم» بر پایه انگاره هلیدی و حسن [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 157-182]
-
متون گفتاری
بررسی ابزارهای انسجام متون خوانداری و گفتاری «فارسی بیاموزیم» بر پایه انگاره هلیدی و حسن [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 157-182]
-
مهارت خواندن
مقایسه ی آموزش سنتی الفبای زبان فارسی و آموزش براساس الفبای آوانگاری و تأثیر آن بر مهارت خواندن غیرفارسی زبانان بزرگسال [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 137-164]
ن
-
نارساخوانی
مقایسه ی درک بندهای موصولی پیچیده در کودکان نارساخوان و سالم فارسی زبان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 65-90]
-
نظام خود انگیزشی زبان دوم
مقایسه ی سطح انگیختگی و عوامل انگیزشی مبتنی بر نظریه ی خودهای ممکن و نظام خودانگیزشی زبان دوم بین فارسی آموزان چینی و لبنانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 93-117]
-
نظام واجی مشخصه بنیاد
غلت سختکامی /j/ در نظام آوایی زبان فارسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 19-39]
-
نگرش
بررسی تاثیر جنسیت بر نگرش دانشآموزان ترکی زبان شهرستان مرند به زبان فارسی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 195-213]
و
-
واکه ی افراشته پیشین
غلت سختکامی /j/ در نظام آوایی زبان فارسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 19-39]
-
وجه
بازنمایی انواع وجه امری در زبان فارسی: رویکرد شناختی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 183-200]
-
وجه امری
بازنمایی انواع وجه امری در زبان فارسی: رویکرد شناختی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 183-200]
ه
-
همبسته های صوتی
غلت سختکامی /j/ در نظام آوایی زبان فارسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 19-39]
-
هم پیوندی متن و تصویر
بررسی رابطه ی متن و تصویر در درسنامه ی آموزش زبان فارسی بر اساس نظریه ی مارش و وایت: مطالعه ی موردی مجموعه ی 4 جلدی زبان فارسی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 233-250]
-
هویت آموزشی
نقش تعامل آموزشی، رشتهای، حرفهای، جهانی، محلی و اجتماعی-فرهنگی میان متخصصان آموزش زبان و مدرسان آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان در رشد هویت آنها: رویکرد روایت شناسی تعاملی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 201-226]
ی
-
یادگیری زبان
بررسی رابطه ی بین سرمایه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی خانواده با یادگیری زبان فارسی به وسیله ی کودکان آذری زبان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 245-257]
-
یادگیری عمیق
بررسی تأثیر روش یاددهی- یادگیری معکوس بر پیشرفت مهارت خواندن و نوشتن فارسی آموزان غیرفارسی زبان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 251-266]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد