آ
-
آقا گلزاده، فردوس
بازنمایی انواع وجه امری در زبان فارسی: رویکرد شناختی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 183-200]
-
آقائی، خدیجه
بررسی ابزارهای انسجام متون خوانداری و گفتاری «فارسی بیاموزیم» بر پایه انگاره هلیدی و حسن [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 157-182]
ا
-
احمدی، حبیب
بررسی رابطه ی متن و تصویر در درسنامه ی آموزش زبان فارسی بر اساس نظریه ی مارش و وایت: مطالعه ی موردی مجموعه ی 4 جلدی زبان فارسی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 233-250]
-
اسفندیاری، رجب
نقش تعامل آموزشی، رشتهای، حرفهای، جهانی، محلی و اجتماعی-فرهنگی میان متخصصان آموزش زبان و مدرسان آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان در رشد هویت آنها: رویکرد روایت شناسی تعاملی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 201-226]
-
اعطار شرقی، نوید
مقایسه ی سطح انگیختگی و عوامل انگیزشی مبتنی بر نظریه ی خودهای ممکن و نظام خودانگیزشی زبان دوم بین فارسی آموزان چینی و لبنانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 93-117]
-
امیریوسفی، محمد
بررسی چگونگی ارتباط بین تمایل به برقراری ارتباط، خودپنداره، آرمان خود در زبان دوم و اعتبار معلم در میان فراگیران خارجی زبان فارسی در ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 51-68]
ب
-
باباسالاری، زهرا
بررسی رابطه ی متن و تصویر در درسنامه ی آموزش زبان فارسی بر اساس نظریه ی مارش و وایت: مطالعه ی موردی مجموعه ی 4 جلدی زبان فارسی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 233-250]
-
براتی، حسین
مقایسه ی آموزش سنتی الفبای زبان فارسی و آموزش براساس الفبای آوانگاری و تأثیر آن بر مهارت خواندن غیرفارسی زبانان بزرگسال [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 137-164]
ت
-
تابش فر، لیلا
بررسی سرعت ارتباطیابی بند موصولی با هسته: مقایسهی فارسیآموزان با فارسیزبانان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 21-50]
ح
-
حاجی لو، تقی
اختلالات و الگوی بازگشت زبانی بیماران زبانپریش دوزبانه ترکی آذربایجانی-فارسی با آسیب زیرقشری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 91-108]
-
حائری کرمانی، بهاره
مقایسه ی درک بندهای موصولی پیچیده در کودکان نارساخوان و سالم فارسی زبان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 65-90]
-
حیدری، عبدالحسین
تحلیل پرسشهای خواندن و درکمطلب کتابهای فارسی دورهی دوم ابتدایی براساس طبقهبندی بَرِت (1976) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 69-92]
-
حسینی، سید آیت
بررسی تولید واکههای افتاده ی فارسی در گفتار فارسیآموزان ژاپنیزبان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 3-18]
-
حسینی، فاطمه
نقش تعامل آموزشی، رشتهای، حرفهای، جهانی، محلی و اجتماعی-فرهنگی میان متخصصان آموزش زبان و مدرسان آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان در رشد هویت آنها: رویکرد روایت شناسی تعاملی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 201-226]
د
-
دهقانی، مرضیه
تدوین و ارزیابی درسنامههای جامع آموزش زبان فارسی به چینیزبانان در سطح پایه براساس چارچوب مرجع آموزش زبان فارسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 127-155]
ذ
-
ذوالفقار کندری، زهره
مقایسه روشهای کلاسیک و روشهای مبتنی بر اندازههای آماری پیکرهبنیاد در استخراج خودکار واژههای پایه علوم پزشکی به روش بسامدی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 227-244]
ر
-
ربیع، علی
بررسی رابطه ی متن و تصویر در درسنامه ی آموزش زبان فارسی بر اساس نظریه ی مارش و وایت: مطالعه ی موردی مجموعه ی 4 جلدی زبان فارسی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 233-250]
-
رجبی، مجتبی
بررسی ابزارهای انسجام متون خوانداری و گفتاری «فارسی بیاموزیم» بر پایه انگاره هلیدی و حسن [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 157-182]
-
رحیمیان، جلال
پیشرفت تحصیلی و راهبردهای خودتنظیمی در یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 3-20]
-
رضی نژاد، سید محمد
بررسی تاثیر جنسیت بر نگرش دانشآموزان ترکی زبان شهرستان مرند به زبان فارسی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 195-213]
-
رقیب دوست، شهلا
اختلالات و الگوی بازگشت زبانی بیماران زبانپریش دوزبانه ترکی آذربایجانی-فارسی با آسیب زیرقشری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 91-108]
-
روح پرور، رحیمه
مقایسه ی درک بندهای موصولی پیچیده در کودکان نارساخوان و سالم فارسی زبان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 65-90]
-
روشن، بلقیس
مقایسه روشهای کلاسیک و روشهای مبتنی بر اندازههای آماری پیکرهبنیاد در استخراج خودکار واژههای پایه علوم پزشکی به روش بسامدی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 227-244]
س
-
سبزعلی، زهرا
غلت سختکامی /j/ در نظام آوایی زبان فارسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 19-39]
-
سجادی، شهره سادات
بندهای موصولی توصیفی و توضیحی: نگاهی تحلیلی بر توالی فراگیری بندهای موصولی فارسی آموزان غیر ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 119-136]
-
سیدکلان، سید محمد
تحلیل پرسشهای خواندن و درکمطلب کتابهای فارسی دورهی دوم ابتدایی براساس طبقهبندی بَرِت (1976) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 69-92]
-
سلیمانزاده، مهسا
بررسی رابطه ی بین سرمایه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی خانواده با یادگیری زبان فارسی به وسیله ی کودکان آذری زبان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 245-257]
ش
-
شاه حسینی، فائقه
آموزش فعلهای حرکتی گذرا و ناگذر زبان فارسی به غیر فارسیزبانان: رویکردی شناختی در تشخیص گذرایی و مفهومسازی فعلهای حرکتی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 109-126]
-
شکوهی اصل، معصومه
بررسی نقش متون بحثی و توصیفی در درک مطلب شنیداری [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 215-232]
-
شوشتری زاده، فروغ
فرآیندهای صداداری و بی صدایی در کودکان فارسی زبان با رشد واجی عادی و با اختلال [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 165-194]
ص
-
صادقی، وحید
غلت سختکامی /j/ در نظام آوایی زبان فارسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 19-39]
-
صحرایی، رضامراد
بندهای موصولی توصیفی و توضیحی: نگاهی تحلیلی بر توالی فراگیری بندهای موصولی فارسی آموزان غیر ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 119-136]
-
صدیقی فر، زهره
پیشرفت تحصیلی و راهبردهای خودتنظیمی در یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 3-20]
-
صفائی اصل، اسماعیل
بررسی تاثیر جنسیت بر نگرش دانشآموزان ترکی زبان شهرستان مرند به زبان فارسی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 195-213]
ط
-
طوسی نصرآبادی، محمدرضا
بررسی تاثیر جنسیت بر نگرش دانشآموزان ترکی زبان شهرستان مرند به زبان فارسی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 195-213]
ظ
-
ظهرابی، محمد
بررسی نقش متون بحثی و توصیفی در درک مطلب شنیداری [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 215-232]
ع
-
عامری، حیات
بازنمایی انواع وجه امری در زبان فارسی: رویکرد شناختی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 183-200]
-
علی نژاد، بتول
مقایسه ی آموزش سنتی الفبای زبان فارسی و آموزش براساس الفبای آوانگاری و تأثیر آن بر مهارت خواندن غیرفارسی زبانان بزرگسال [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 137-164]
ف
-
فخرشفائی، ناهید
مقایسه ی درک بندهای موصولی پیچیده در کودکان نارساخوان و سالم فارسی زبان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 65-90]
ق
-
قربانی، سعیده
مقایسه ی آموزش سنتی الفبای زبان فارسی و آموزش براساس الفبای آوانگاری و تأثیر آن بر مهارت خواندن غیرفارسی زبانان بزرگسال [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 137-164]
ک
-
کامیابی گل، عطیه
بررسی سرعت ارتباطیابی بند موصولی با هسته: مقایسهی فارسیآموزان با فارسیزبانان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 21-50]
گ
-
گلپور، لیلا
طراحی آزمون مهارت نوشتاری ویژه ی غیرفارسی زبانان: راهکارها و تحلیل خطاها [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 41-64]
م
-
میرخانی، مهری
بررسی چگونگی ارتباط بین تمایل به برقراری ارتباط، خودپنداره، آرمان خود در زبان دوم و اعتبار معلم در میان فراگیران خارجی زبان فارسی در ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 51-68]
-
میردهقان، مهین ناز
تدوین و ارزیابی درسنامههای جامع آموزش زبان فارسی به چینیزبانان در سطح پایه براساس چارچوب مرجع آموزش زبان فارسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 127-155]
-
میرزایی برزکی، رضا
تدوین و ارزیابی درسنامههای جامع آموزش زبان فارسی به چینیزبانان در سطح پایه براساس چارچوب مرجع آموزش زبان فارسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 127-155]
-
ملکی ارفعی، فرزانه
بازنمایی انواع وجه امری در زبان فارسی: رویکرد شناختی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 183-200]
-
منشی زاده، مجتبی
بازنمایی انواع وجه امری در زبان فارسی: رویکرد شناختی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 183-200]
-
میهمی، حسین
نقش تعامل آموزشی، رشتهای، حرفهای، جهانی، محلی و اجتماعی-فرهنگی میان متخصصان آموزش زبان و مدرسان آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان در رشد هویت آنها: رویکرد روایت شناسی تعاملی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 201-226]
-
موسوی میانگاه، طیبه
مقایسه روشهای کلاسیک و روشهای مبتنی بر اندازههای آماری پیکرهبنیاد در استخراج خودکار واژههای پایه علوم پزشکی به روش بسامدی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 227-244]
ن
-
نجاری، مهدی
بررسی رابطه ی بین سرمایه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی خانواده با یادگیری زبان فارسی به وسیله ی کودکان آذری زبان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 245-257]
-
نژاد محمّد، وحید
بررسی رابطه ی بین سرمایه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی خانواده با یادگیری زبان فارسی به وسیله ی کودکان آذری زبان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 245-257]
-
نعمتی سرخی، محبوبه
بررسی تأثیر روش یاددهی- یادگیری معکوس بر پیشرفت مهارت خواندن و نوشتن فارسی آموزان غیرفارسی زبان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 251-266]
ی
-
یزدانی، سعید
بررسی رابطه ی متن و تصویر در درسنامه ی آموزش زبان فارسی بر اساس نظریه ی مارش و وایت: مطالعه ی موردی مجموعه ی 4 جلدی زبان فارسی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 233-250]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد