آ
-
آموزش زبان فارسی
آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان از دریچۀ فرهنگ عامّه و داستان (با تکیه بر قصههای مشدی گلین خانم) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 79-100]
-
آموزش زبان فارسی
تأثیر تیپ شخصیت، جنسیت، سن، سابقه تدریس و مدرک تحصیلی بر سبک تدریس استادان آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 35-60]
-
آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان
بررسی فسیلشدگی واجی در فارسیآموزان آلمانیزبان: بررسی خطاها و راههای اجتناب از آنها. [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
آموزش نشانه های فارسی
اثربخشی آموزش مهارت تفکیک نشانههای فارسی مبتنی بر راهبرد بازیوارسازی بر غوطهوری و درگیری تحصیلی دانشآموزان دو زبانه پایه اول ابتدایی [دوره 13، شماره 1، 1403]
ا
-
ادبیات داستانی
آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان از دریچۀ فرهنگ عامّه و داستان (با تکیه بر قصههای مشدی گلین خانم) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 79-100]
-
ارزیابی کتب آزفا
ارزیابی محتوایی مجموعه فارسی بیاموزیم براساس چارچوب طبقهبندی تجدیدنظرشده بلوم [دوره 13، شماره 1، 1403]
ب
-
بازی وارسازی
اثربخشی آموزش مهارت تفکیک نشانههای فارسی مبتنی بر راهبرد بازیوارسازی بر غوطهوری و درگیری تحصیلی دانشآموزان دو زبانه پایه اول ابتدایی [دوره 13، شماره 1، 1403]
ت
-
تیپ شخصیت
تأثیر تیپ شخصیت، جنسیت، سن، سابقه تدریس و مدرک تحصیلی بر سبک تدریس استادان آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 35-60]
-
تیپنمای شخصیتی مایرز– بریگز
تأثیر تیپ شخصیت، جنسیت، سن، سابقه تدریس و مدرک تحصیلی بر سبک تدریس استادان آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 35-60]
-
تحلیل خطاهای واجی
بررسی فسیلشدگی واجی در فارسیآموزان آلمانیزبان: بررسی خطاها و راههای اجتناب از آنها. [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
تحلیل محتوا
ارزیابی محتوایی مجموعه فارسی بیاموزیم براساس چارچوب طبقهبندی تجدیدنظرشده بلوم [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
تنوع واژگانی
تنوع واژگانی در گفتار فارسیآموزان چینیزبان و عربیزبان: پژوهشی بر پایهی شاخص گیراد [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 3-34]
خ
-
خطاهای رسمالخطی
بررسی خطاهای رسمالخطی و نشانهگذاری سجاوندی در ترجمههای علمی ترجمهآموزان مقطع کارشناسی برپایة دستور خطّ مصوّب فرهنگستان زبان و ادب فارسی [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
خطاهای نشانههای سجاوندی
بررسی خطاهای رسمالخطی و نشانهگذاری سجاوندی در ترجمههای علمی ترجمهآموزان مقطع کارشناسی برپایة دستور خطّ مصوّب فرهنگستان زبان و ادب فارسی [دوره 13، شماره 1، 1403]
د
-
درگیری تحصیلی
اثربخشی آموزش مهارت تفکیک نشانههای فارسی مبتنی بر راهبرد بازیوارسازی بر غوطهوری و درگیری تحصیلی دانشآموزان دو زبانه پایه اول ابتدایی [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
دستور خطّ
بررسی خطاهای رسمالخطی و نشانهگذاری سجاوندی در ترجمههای علمی ترجمهآموزان مقطع کارشناسی برپایة دستور خطّ مصوّب فرهنگستان زبان و ادب فارسی [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
دوره ابتدایی
بررسی بازخورد آموزش زبان فارسی با تکیه بر قصه در مناطق دو زبانه (مطالعه موردی مدارس ابتدایی مناطقی از کرمانشاه) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 61-77]
-
دوره ابتدایی
اثربخشی آموزش مهارت تفکیک نشانههای فارسی مبتنی بر راهبرد بازیوارسازی بر غوطهوری و درگیری تحصیلی دانشآموزان دو زبانه پایه اول ابتدایی [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
دوزبانگی
بررسی بازخورد آموزش زبان فارسی با تکیه بر قصه در مناطق دو زبانه (مطالعه موردی مدارس ابتدایی مناطقی از کرمانشاه) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 61-77]
ر
-
رویکر کاربردبنیان
بررسی روند رشد ساخت فعل در نوشتههای فارسیآموزان کرهای (سطح پایه و میانی) براساس رویکرد کاربرد بنیان [دوره 13، شماره 2، 1403]
ز
-
زبان بینابینی
بررسی فسیلشدگی واجی در فارسیآموزان آلمانیزبان: بررسی خطاها و راههای اجتناب از آنها. [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
زبانشناسی شناختی
بررسی روند رشد ساخت فعل در نوشتههای فارسیآموزان کرهای (سطح پایه و میانی) براساس رویکرد کاربرد بنیان [دوره 13، شماره 2، 1403]
-
زبان فارسی
بررسی بازخورد آموزش زبان فارسی با تکیه بر قصه در مناطق دو زبانه (مطالعه موردی مدارس ابتدایی مناطقی از کرمانشاه) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 61-77]
س
-
ساخت ظرفیتی فعل
بررسی روند رشد ساخت فعل در نوشتههای فارسیآموزان کرهای (سطح پایه و میانی) براساس رویکرد کاربرد بنیان [دوره 13، شماره 2، 1403]
-
ساخت موضوعی فعل
بررسی روند رشد ساخت فعل در نوشتههای فارسیآموزان کرهای (سطح پایه و میانی) براساس رویکرد کاربرد بنیان [دوره 13، شماره 2، 1403]
-
سبک تدریس
تأثیر تیپ شخصیت، جنسیت، سن، سابقه تدریس و مدرک تحصیلی بر سبک تدریس استادان آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 35-60]
ش
-
شاخص گیراد
تنوع واژگانی در گفتار فارسیآموزان چینیزبان و عربیزبان: پژوهشی بر پایهی شاخص گیراد [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 3-34]
غ
-
غنای واژگانی
تنوع واژگانی در گفتار فارسیآموزان چینیزبان و عربیزبان: پژوهشی بر پایهی شاخص گیراد [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 3-34]
-
غوطه وری
اثربخشی آموزش مهارت تفکیک نشانههای فارسی مبتنی بر راهبرد بازیوارسازی بر غوطهوری و درگیری تحصیلی دانشآموزان دو زبانه پایه اول ابتدایی [دوره 13، شماره 1، 1403]
ف
-
فارسیآموز آلمانیزبان
بررسی فسیلشدگی واجی در فارسیآموزان آلمانیزبان: بررسی خطاها و راههای اجتناب از آنها. [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
فارسیآموزان کرهای
بررسی روند رشد ساخت فعل در نوشتههای فارسیآموزان کرهای (سطح پایه و میانی) براساس رویکرد کاربرد بنیان [دوره 13، شماره 2، 1403]
-
فارسی بیاموزیم
ارزیابی محتوایی مجموعه فارسی بیاموزیم براساس چارچوب طبقهبندی تجدیدنظرشده بلوم [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
فاصلهگذاری
بررسی خطاهای رسمالخطی و نشانهگذاری سجاوندی در ترجمههای علمی ترجمهآموزان مقطع کارشناسی برپایة دستور خطّ مصوّب فرهنگستان زبان و ادب فارسی [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
فرهنگ
آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان از دریچۀ فرهنگ عامّه و داستان (با تکیه بر قصههای مشدی گلین خانم) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 79-100]
-
فرهنگ و ادب عامّه
آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان از دریچۀ فرهنگ عامّه و داستان (با تکیه بر قصههای مشدی گلین خانم) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 79-100]
-
فسیلشدگی واجی
بررسی فسیلشدگی واجی در فارسیآموزان آلمانیزبان: بررسی خطاها و راههای اجتناب از آنها. [دوره 13، شماره 1، 1403]
ق
-
قرابت معنایی
بررسی بازخورد آموزش زبان فارسی با تکیه بر قصه در مناطق دو زبانه (مطالعه موردی مدارس ابتدایی مناطقی از کرمانشاه) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 61-77]
-
قصه
بررسی بازخورد آموزش زبان فارسی با تکیه بر قصه در مناطق دو زبانه (مطالعه موردی مدارس ابتدایی مناطقی از کرمانشاه) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 61-77]
-
قصههای مشدی گلین خانم
آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان از دریچۀ فرهنگ عامّه و داستان (با تکیه بر قصههای مشدی گلین خانم) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 79-100]
گ
-
گراشا
تأثیر تیپ شخصیت، جنسیت، سن، سابقه تدریس و مدرک تحصیلی بر سبک تدریس استادان آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 35-60]
-
گفتار فارسی آموزان
تنوع واژگانی در گفتار فارسیآموزان چینیزبان و عربیزبان: پژوهشی بر پایهی شاخص گیراد [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 3-34]
م
-
مایر و بریگز
تأثیر تیپ شخصیت، جنسیت، سن، سابقه تدریس و مدرک تحصیلی بر سبک تدریس استادان آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 35-60]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد