نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش زبان فارسی آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان از دریچۀ فرهنگ عامّه و داستان (با تکیه بر قصه‌های مشدی گلین خانم) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 79-100]
  • آموزش زبان ‌فارسی تأثیر تیپ شخصیت، جنسیت، سن، سابقه تدریس و مدرک تحصیلی بر سبک تدریس استادان آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 35-60]
  • آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان بررسی فسیل‌شدگی واجی در فارسی‌آموزان آلمانی‌زبان: بررسی خطاها و راه‌های اجتناب از آن‌ها. [دوره 13، شماره 1، 1403]
  • آموزش نشانه های فارسی اثربخشی آموزش مهارت تفکیک نشانه‌های فارسی مبتنی بر راهبرد بازی‌وارسازی بر غوطه‌وری و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان دو زبانه پایه اول ابتدایی [دوره 13، شماره 1، 1403]

ا

  • ادبیات داستانی آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان از دریچۀ فرهنگ عامّه و داستان (با تکیه بر قصه‌های مشدی گلین خانم) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 79-100]
  • ارزیابی کتب آزفا ارزیابی محتوایی مجموعه فارسی بیاموزیم براساس چارچوب طبقه‌بندی تجدیدنظرشده بلوم [دوره 13، شماره 1، 1403]

ب

  • بازی وارسازی اثربخشی آموزش مهارت تفکیک نشانه‌های فارسی مبتنی بر راهبرد بازی‌وارسازی بر غوطه‌وری و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان دو زبانه پایه اول ابتدایی [دوره 13، شماره 1، 1403]

ت

  • تیپ شخصیت تأثیر تیپ شخصیت، جنسیت، سن، سابقه تدریس و مدرک تحصیلی بر سبک تدریس استادان آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 35-60]
  • تیپ‌نمای شخصیتی مایرز– بریگز تأثیر تیپ شخصیت، جنسیت، سن، سابقه تدریس و مدرک تحصیلی بر سبک تدریس استادان آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 35-60]
  • تحلیل خطاهای واجی بررسی فسیل‌شدگی واجی در فارسی‌آموزان آلمانی‌زبان: بررسی خطاها و راه‌های اجتناب از آن‌ها. [دوره 13، شماره 1، 1403]
  • تحلیل محتوا ارزیابی محتوایی مجموعه فارسی بیاموزیم براساس چارچوب طبقه‌بندی تجدیدنظرشده بلوم [دوره 13، شماره 1، 1403]
  • تنوع واژگانی تنوع واژگانی در گفتار فارسی‌آموزان چینی‌زبان و عربی‌زبان: پژوهشی بر پایه‌ی شاخص گیراد [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 3-34]

خ

  • خطاهای رسم‌الخطی بررسی خطاهای رسم‌الخطی و نشانه‌گذاری سجاوندی در ترجمه‌های علمی ترجمه‌آموزان مقطع کارشناسی برپایة دستور خطّ مصوّب فرهنگستان زبان و ادب فارسی [دوره 13، شماره 1، 1403]
  • خطاهای نشانه‌های سجاوندی بررسی خطاهای رسم‌الخطی و نشانه‌گذاری سجاوندی در ترجمه‌های علمی ترجمه‌آموزان مقطع کارشناسی برپایة دستور خطّ مصوّب فرهنگستان زبان و ادب فارسی [دوره 13، شماره 1، 1403]

د

  • درگیری تحصیلی اثربخشی آموزش مهارت تفکیک نشانه‌های فارسی مبتنی بر راهبرد بازی‌وارسازی بر غوطه‌وری و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان دو زبانه پایه اول ابتدایی [دوره 13، شماره 1، 1403]
  • دستور خطّ بررسی خطاهای رسم‌الخطی و نشانه‌گذاری سجاوندی در ترجمه‌های علمی ترجمه‌آموزان مقطع کارشناسی برپایة دستور خطّ مصوّب فرهنگستان زبان و ادب فارسی [دوره 13، شماره 1، 1403]
  • دوره ابتدایی بررسی بازخورد آموزش زبان فارسی با تکیه بر قصه در مناطق دو زبانه (مطالعه موردی مدارس ابتدایی مناطقی از کرمانشاه) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 61-77]
  • دوره ابتدایی اثربخشی آموزش مهارت تفکیک نشانه‌های فارسی مبتنی بر راهبرد بازی‌وارسازی بر غوطه‌وری و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان دو زبانه پایه اول ابتدایی [دوره 13، شماره 1، 1403]
  • دوزبانگی بررسی بازخورد آموزش زبان فارسی با تکیه بر قصه در مناطق دو زبانه (مطالعه موردی مدارس ابتدایی مناطقی از کرمانشاه) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 61-77]

ر

  • رویکر کاربردبنیان بررسی روند رشد ساخت‌ فعل در نوشته‌های فارسی‌آموزان کره‌ای (سطح پایه و میانی) براساس رویکرد کاربرد بنیان [دوره 13، شماره 2، 1403]

ز

  • زبان بینابینی بررسی فسیل‌شدگی واجی در فارسی‌آموزان آلمانی‌زبان: بررسی خطاها و راه‌های اجتناب از آن‌ها. [دوره 13، شماره 1، 1403]
  • زبان‌شناسی شناختی بررسی روند رشد ساخت‌ فعل در نوشته‌های فارسی‌آموزان کره‌ای (سطح پایه و میانی) براساس رویکرد کاربرد بنیان [دوره 13، شماره 2، 1403]
  • زبان فارسی بررسی بازخورد آموزش زبان فارسی با تکیه بر قصه در مناطق دو زبانه (مطالعه موردی مدارس ابتدایی مناطقی از کرمانشاه) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 61-77]

س

  • ساخت ظرفیتی فعل بررسی روند رشد ساخت‌ فعل در نوشته‌های فارسی‌آموزان کره‌ای (سطح پایه و میانی) براساس رویکرد کاربرد بنیان [دوره 13، شماره 2، 1403]
  • ساخت موضوعی فعل بررسی روند رشد ساخت‌ فعل در نوشته‌های فارسی‌آموزان کره‌ای (سطح پایه و میانی) براساس رویکرد کاربرد بنیان [دوره 13، شماره 2، 1403]
  • سبک تدریس تأثیر تیپ شخصیت، جنسیت، سن، سابقه تدریس و مدرک تحصیلی بر سبک تدریس استادان آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 35-60]

ش

  • شاخص گیراد تنوع واژگانی در گفتار فارسی‌آموزان چینی‌زبان و عربی‌زبان: پژوهشی بر پایه‌ی شاخص گیراد [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 3-34]

ط

غ

  • غنای واژگانی تنوع واژگانی در گفتار فارسی‌آموزان چینی‌زبان و عربی‌زبان: پژوهشی بر پایه‌ی شاخص گیراد [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 3-34]
  • غوطه وری اثربخشی آموزش مهارت تفکیک نشانه‌های فارسی مبتنی بر راهبرد بازی‌وارسازی بر غوطه‌وری و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان دو زبانه پایه اول ابتدایی [دوره 13، شماره 1، 1403]

ف

  • فارسی‌آموز آلمانی‌زبان بررسی فسیل‌شدگی واجی در فارسی‌آموزان آلمانی‌زبان: بررسی خطاها و راه‌های اجتناب از آن‌ها. [دوره 13، شماره 1، 1403]
  • فارسی‌آموزان کره‌ای بررسی روند رشد ساخت‌ فعل در نوشته‌های فارسی‌آموزان کره‌ای (سطح پایه و میانی) براساس رویکرد کاربرد بنیان [دوره 13، شماره 2، 1403]
  • فارسی بیاموزیم ارزیابی محتوایی مجموعه فارسی بیاموزیم براساس چارچوب طبقه‌بندی تجدیدنظرشده بلوم [دوره 13، شماره 1، 1403]
  • فاصله‌گذاری بررسی خطاهای رسم‌الخطی و نشانه‌گذاری سجاوندی در ترجمه‌های علمی ترجمه‌آموزان مقطع کارشناسی برپایة دستور خطّ مصوّب فرهنگستان زبان و ادب فارسی [دوره 13، شماره 1، 1403]
  • فرهنگ آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان از دریچۀ فرهنگ عامّه و داستان (با تکیه بر قصه‌های مشدی گلین خانم) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 79-100]
  • فرهنگ و ادب عامّه آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان از دریچۀ فرهنگ عامّه و داستان (با تکیه بر قصه‌های مشدی گلین خانم) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 79-100]
  • فسیل‌شدگی واجی بررسی فسیل‌شدگی واجی در فارسی‌آموزان آلمانی‌زبان: بررسی خطاها و راه‌های اجتناب از آن‌ها. [دوره 13، شماره 1، 1403]

ق

  • قرابت معنایی بررسی بازخورد آموزش زبان فارسی با تکیه بر قصه در مناطق دو زبانه (مطالعه موردی مدارس ابتدایی مناطقی از کرمانشاه) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 61-77]
  • قصه بررسی بازخورد آموزش زبان فارسی با تکیه بر قصه در مناطق دو زبانه (مطالعه موردی مدارس ابتدایی مناطقی از کرمانشاه) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 61-77]
  • قصه‌های مشدی گلین خانم آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان از دریچۀ فرهنگ عامّه و داستان (با تکیه بر قصه‌های مشدی گلین خانم) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 79-100]

گ

  • گراشا تأثیر تیپ شخصیت، جنسیت، سن، سابقه تدریس و مدرک تحصیلی بر سبک تدریس استادان آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 35-60]
  • گفتار فارسی آموزان تنوع واژگانی در گفتار فارسی‌آموزان چینی‌زبان و عربی‌زبان: پژوهشی بر پایه‌ی شاخص گیراد [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 3-34]

م

  • مایر و بریگز تأثیر تیپ شخصیت، جنسیت، سن، سابقه تدریس و مدرک تحصیلی بر سبک تدریس استادان آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 35-60]