ا
-
ارزیابی محتوایی
ارزیابی محتوای دستور در منابع آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان برپایه ی رویکرد دستورآموزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 45-68]
-
ارزشیابی پویا
استنباط واژگانی و یادگیری کلمات: مقایسه ی تأثیر تمرین لغت و ارزشیابی پویای گروهی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 23-44]
-
ارزشیابی پویای گروهی
استنباط واژگانی و یادگیری کلمات: مقایسه ی تأثیر تمرین لغت و ارزشیابی پویای گروهی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 23-44]
-
استنباط واژگانی
استنباط واژگانی و یادگیری کلمات: مقایسه ی تأثیر تمرین لغت و ارزشیابی پویای گروهی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 23-44]
-
اشتیاق
بررسی میزان انگیزش و جهتگیری فارسیآموزان ترکیزبان در یادگیری زبان فارسی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 3-22]
-
الگو
طراحی انگارهی نظری برنامهی درسی با رویکرد کارآفرینی برای درس فارسی دورهی ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 53-76]
-
الگوهای نحوی
رشد مهارت نوشتار در فارسی زبانان 13- 18 ساله با نگاهی به الگوهای نحوی و مکث [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 119-136]
-
انسجام واژگانی
سنجش کاربست ابزارهای انسجام واژگانی در کتاب های فارسی متوسطه ی اول [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 77-96]
-
انگارهی چهار تکواژ
تحلیل کاربرد تکواژهای وابسته به اسم در نوشتار دانشآموزان دوزبانه ی ترکیآذربایجانی-فارسی بر اساس انگاره ی چهار تکواژ [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 85-102]
-
انگیزش
تأثیر پیشینه ی زبانی و جنسیت بر میزان انگیزش در فارسی آموزان غیرایرانی در طول یادگیری زبان فارسی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 103-126]
-
انگیزش
بررسی میزان انگیزش و جهتگیری فارسیآموزان ترکیزبان در یادگیری زبان فارسی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 3-22]
-
اول ابتدایی
نمود نوشتاری در کتابهای فارسی و ارتباط آن با مهارت روخوانی دانشآموزان دوره ی اول ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 97-118]
ب
-
برنامهی درسی
طراحی انگارهی نظری برنامهی درسی با رویکرد کارآفرینی برای درس فارسی دورهی ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 53-76]
پ
-
پایهی ششم
ساخت آزمون خواندن برای دانشآموزان پایهی ششم ابتدایی با استفاده از انگارهی سنجش شناختی تشخیصی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 3-30]
ت
-
تجربیات یادگیری
تأثیر پیشینه ی زبانی و جنسیت بر میزان انگیزش در فارسی آموزان غیرایرانی در طول یادگیری زبان فارسی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 103-126]
-
تحلیل محتوا
سنجش کاربست ابزارهای انسجام واژگانی در کتاب های فارسی متوسطه ی اول [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 77-96]
-
تعاملی و غیر مداخلهگر
مقایسه ی سبکهای مدیریت کلاس بر مهارتهای راهبردی فراشناختی، هیجانی نارساخوانی دانشجویان ایرانی و غیرایرانی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 69-84]
-
تکواژهای وابسته به اسم
تحلیل کاربرد تکواژهای وابسته به اسم در نوشتار دانشآموزان دوزبانه ی ترکیآذربایجانی-فارسی بر اساس انگاره ی چهار تکواژ [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 85-102]
-
تمرین واژگان
استنباط واژگانی و یادگیری کلمات: مقایسه ی تأثیر تمرین لغت و ارزشیابی پویای گروهی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 23-44]
ج
-
جهت گیری ابزاری
بررسی میزان انگیزش و جهتگیری فارسیآموزان ترکیزبان در یادگیری زبان فارسی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 3-22]
-
جهت گیری یکپارچه
بررسی میزان انگیزش و جهتگیری فارسیآموزان ترکیزبان در یادگیری زبان فارسی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 3-22]
خ
-
خط تحریری
نمود نوشتاری در کتابهای فارسی و ارتباط آن با مهارت روخوانی دانشآموزان دوره ی اول ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 97-118]
-
خط نسخ
نمود نوشتاری در کتابهای فارسی و ارتباط آن با مهارت روخوانی دانشآموزان دوره ی اول ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 97-118]
-
خواندن
ساخت آزمون خواندن برای دانشآموزان پایهی ششم ابتدایی با استفاده از انگارهی سنجش شناختی تشخیصی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 3-30]
-
خود آرمانی
تأثیر پیشینه ی زبانی و جنسیت بر میزان انگیزش در فارسی آموزان غیرایرانی در طول یادگیری زبان فارسی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 103-126]
-
خود بایدی
تأثیر پیشینه ی زبانی و جنسیت بر میزان انگیزش در فارسی آموزان غیرایرانی در طول یادگیری زبان فارسی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 103-126]
-
خودپنداره ها
تأثیر پیشینه ی زبانی و جنسیت بر میزان انگیزش در فارسی آموزان غیرایرانی در طول یادگیری زبان فارسی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 103-126]
د
-
درس فارسی
طراحی انگارهی نظری برنامهی درسی با رویکرد کارآفرینی برای درس فارسی دورهی ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 53-76]
-
دستور
ارزیابی محتوای دستور در منابع آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان برپایه ی رویکرد دستورآموزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 45-68]
-
دستور آموزشی
ارزیابی محتوای دستور در منابع آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان برپایه ی رویکرد دستورآموزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 45-68]
-
دوره ی اول ابتدایی
نمود نوشتاری در کتابهای فارسی و ارتباط آن با مهارت روخوانی دانشآموزان دوره ی اول ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 97-118]
-
دوزبانههای ترکیآذربایجانی-فارسی
تحلیل کاربرد تکواژهای وابسته به اسم در نوشتار دانشآموزان دوزبانه ی ترکیآذربایجانی-فارسی بر اساس انگاره ی چهار تکواژ [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 85-102]
-
دوم ابتدایی
نمود نوشتاری در کتابهای فارسی و ارتباط آن با مهارت روخوانی دانشآموزان دوره ی اول ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 97-118]
ر
-
رشد مهارت نوشتاری
رشد مهارت نوشتار در فارسی زبانان 13- 18 ساله با نگاهی به الگوهای نحوی و مکث [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 119-136]
-
روخوانی
نمود نوشتاری در کتابهای فارسی و ارتباط آن با مهارت روخوانی دانشآموزان دوره ی اول ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 97-118]
ز
-
زبان فارسی
بررسی میزان انگیزش و جهتگیری فارسیآموزان ترکیزبان در یادگیری زبان فارسی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 3-22]
-
زبان گفتاری
مقایسهی رشد زبان گفتاری در دانشآموزان نارساخوان و عادی پایهی اول تا سوم [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 31-52]
س
-
سبکهای مدیریت کلاس
مقایسه ی سبکهای مدیریت کلاس بر مهارتهای راهبردی فراشناختی، هیجانی نارساخوانی دانشجویان ایرانی و غیرایرانی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 69-84]
-
سنجش شناختی تشخیصی
ساخت آزمون خواندن برای دانشآموزان پایهی ششم ابتدایی با استفاده از انگارهی سنجش شناختی تشخیصی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 3-30]
-
سوم ابتدایی
نمود نوشتاری در کتابهای فارسی و ارتباط آن با مهارت روخوانی دانشآموزان دوره ی اول ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 97-118]
ش
-
شدت انگیزشی
بررسی میزان انگیزش و جهتگیری فارسیآموزان ترکیزبان در یادگیری زبان فارسی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 3-22]
-
شناخت
رشد مهارت نوشتار در فارسی زبانان 13- 18 ساله با نگاهی به الگوهای نحوی و مکث [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 119-136]
ک
-
کارآفرینی
طراحی انگارهی نظری برنامهی درسی با رویکرد کارآفرینی برای درس فارسی دورهی ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 53-76]
-
کتاب های فارسی
سنجش کاربست ابزارهای انسجام واژگانی در کتاب های فارسی متوسطه ی اول [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 77-96]
م
-
مداخلهگر
مقایسه ی سبکهای مدیریت کلاس بر مهارتهای راهبردی فراشناختی، هیجانی نارساخوانی دانشجویان ایرانی و غیرایرانی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 69-84]
-
مدل شناختی تشخیصی افزایشی
ساخت آزمون خواندن برای دانشآموزان پایهی ششم ابتدایی با استفاده از انگارهی سنجش شناختی تشخیصی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 3-30]
-
معناشناسی
مقایسهی رشد زبان گفتاری در دانشآموزان نارساخوان و عادی پایهی اول تا سوم [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 31-52]
-
مکث
رشد مهارت نوشتار در فارسی زبانان 13- 18 ساله با نگاهی به الگوهای نحوی و مکث [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 119-136]
-
منابع آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان
ارزیابی محتوای دستور در منابع آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان برپایه ی رویکرد دستورآموزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 45-68]
ن
-
نارساخوانی
مقایسهی رشد زبان گفتاری در دانشآموزان نارساخوان و عادی پایهی اول تا سوم [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 31-52]
-
نحو
مقایسهی رشد زبان گفتاری در دانشآموزان نارساخوان و عادی پایهی اول تا سوم [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 31-52]
-
نرم افزار واژه پرداز
رشد مهارت نوشتار در فارسی زبانان 13- 18 ساله با نگاهی به الگوهای نحوی و مکث [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 119-136]
-
نقش گرایی
سنجش کاربست ابزارهای انسجام واژگانی در کتاب های فارسی متوسطه ی اول [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 77-96]
ی
-
یادگیری کلمات
استنباط واژگانی و یادگیری کلمات: مقایسه ی تأثیر تمرین لغت و ارزشیابی پویای گروهی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 23-44]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد