آ
-
آزفا
اعتبارِ سازهی معیارنمرهدهیِ مهارت نوشتن در آزمون جامع فارسی دانشگاه فردوسی برای غیرفارسیزبانان (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-46]
-
آموزش زبان دوم
بررسی میزان علاقمندیهای زبانآموزان غیرفارسی زبان به متون منثور زبان فارسی (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 235-259]
-
آموزش زبان فارسی
بررسی تأثیر مؤلفههای آهنگین متون ادبی در آموزش زبان فارسی؛ مطالعه موردی شاهنامة فردوسی (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 177-199]
-
آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان
بررسی کارآمدی تصویرسازی در تحقق اهداف آموزشی در کتابهای آزفا؛ بررسی موردی: مینا (۱) و ویراست دوم فارسی بیاموزیم (۱) (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 107-128]
-
آموزش نوین زبان فارسی
تحلیل کاربردشناختی کتاب آموزش نوین زبان فارسی بر اساس اصول گرایس (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 47-70]
ا
-
ادبیات کلاسیک
بررسی میزان علاقمندیهای زبانآموزان غیرفارسی زبان به متون منثور زبان فارسی (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 235-259]
-
اردو
اهمیت و نقش مشترکات و پیوندهای زبانی در آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان (مطالعهی موردی زبانآموزان هندی و اردوزبان) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 307-329]
-
استقلال
مدلیابی رابطهی هوش هیجانی، استقلال، خودتنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط، بامهارت خواندن درمیان فارسیآموزان غیر ایرانی: مدل معادلهی ساختاری (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 137-167]
-
اصول همکاری گرایس
تحلیل کاربردشناختی کتاب آموزش نوین زبان فارسی بر اساس اصول گرایس (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 47-70]
-
اعتبار سازهای
اعتبارِ سازهی معیارنمرهدهیِ مهارت نوشتن در آزمون جامع فارسی دانشگاه فردوسی برای غیرفارسیزبانان (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-46]
-
انتقال آوایی
انتقال آوایی در گفتار فارسیِ فارسیآموزان چینی با تمرکز بر فضای واکهای (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 149-176]
-
انفجاریهای بدنهای
انتقال آوایی در گفتار فارسی آموزان چینی و عربی: مطالعه ی موردی انفجاری های بدنه ای (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 3-23]
پ
-
پایایی
اعتبارسنجی پرسشنامه انگیزه یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 25-63]
-
پرسشنامهی انگیزش زبان فارسی
اعتبارسنجی پرسشنامه انگیزه یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 25-63]
ت
-
تحلیل گفتمانی
تحلیل نمود گفتمان پسااستعماری در کتاب های آموزش زبان فارسی انگلیسی زبانان (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 225-250]
-
تحول معنایی واژگان
بررسی تاثیرات تداخل واژههای عربی بر یادگیری فارسیآموزان عربیزبان (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 71-90]
-
تداخل زبانی
بررسی تاثیرات تداخل واژههای عربی بر یادگیری فارسیآموزان عربیزبان (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 71-90]
-
ترتیب واژه
تأثیر استفاده از مؤلفههای رده شناسی ترتیب واژه زبان فارسی و عربی بر یادگیری فارسی آموزان عرب زبان (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 3-23]
-
تصویرسازی
بررسی کارآمدی تصویرسازی در تحقق اهداف آموزشی در کتابهای آزفا؛ بررسی موردی: مینا (۱) و ویراست دوم فارسی بیاموزیم (۱) (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 107-128]
-
تعاملی و ترکیبی
بررسی تصاویر درسنامه آموزش زبان فارسی بر اساس رویکرد نشانهشناسی اجتماعی (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 129-148]
-
تمایل به برقراری ارتباط
مدلیابی رابطهی هوش هیجانی، استقلال، خودتنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط، بامهارت خواندن درمیان فارسیآموزان غیر ایرانی: مدل معادلهی ساختاری (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 137-167]
ح
-
حرف اضافه
«را» حرف اضافه یا نقشنما؟ نگاهی نقشی- شناختی به مقوله دستوری «را» (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 261-285]
خ
-
خطای واژگانی
بررسی تاثیرات تداخل واژههای عربی بر یادگیری فارسیآموزان عربیزبان (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 71-90]
-
خودتنظیمی
مدلیابی رابطهی هوش هیجانی، استقلال، خودتنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط، بامهارت خواندن درمیان فارسیآموزان غیر ایرانی: مدل معادلهی ساختاری (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 137-167]
-
خودهای ممکن
بررسی نقش عوامل انگیزشی و خودهای شخصیتی در یادگیری زبان فارسی (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 65-86]
د
-
دستور زبان
تأثیر استفاده از مؤلفههای رده شناسی ترتیب واژه زبان فارسی و عربی بر یادگیری فارسی آموزان عرب زبان (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 3-23]
-
دستور زبان فارسی
تأثیر محیط ترکیبی آموزش زبان در یادگیری دستور زبان و لغات در فارسیآموزان غیرایرانی سطح متوسط (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 287-305]
-
دستور طراحی بصری
بررسی تصاویر درسنامه آموزش زبان فارسی بر اساس رویکرد نشانهشناسی اجتماعی (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 129-148]
-
دستور مقوله و میزان
واکاوی دستوری نوشتار فارسیآموزان چینی سطح فرومیانی (A2): تحلیلی بر پایهی دستور مقوله و میزان (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 115-136]
ر
-
را»
«را» حرف اضافه یا نقشنما؟ نگاهی نقشی- شناختی به مقوله دستوری «را» (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 261-285]
-
رده شناسی
تأثیر استفاده از مؤلفههای رده شناسی ترتیب واژه زبان فارسی و عربی بر یادگیری فارسی آموزان عرب زبان (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 3-23]
-
ریشهی واژگان
اهمیت و نقش مشترکات و پیوندهای زبانی در آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان (مطالعهی موردی زبانآموزان هندی و اردوزبان) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 307-329]
-
روایی
اعتبارسنجی پرسشنامه انگیزه یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 25-63]
-
رویکرد تلفیقی
ارزیابی متون ادبی مجموعه های منتخب آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان برپایۀ رویکردی تلفیقی (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 203-233]
ز
-
زبانآموزان سطح پیشرفته
بررسی میزان علاقمندیهای زبانآموزان غیرفارسی زبان به متون منثور زبان فارسی (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 235-259]
-
زبان دوم
اعتبارسنجی پرسشنامه انگیزه یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 25-63]
-
زبان عربی
بررسی تاثیرات تداخل واژههای عربی بر یادگیری فارسیآموزان عربیزبان (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 71-90]
-
زبان فارسی
بررسی تاثیرات تداخل واژههای عربی بر یادگیری فارسیآموزان عربیزبان (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 71-90]
-
زبان فارسی
اهمیت و نقش مشترکات و پیوندهای زبانی در آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان (مطالعهی موردی زبانآموزان هندی و اردوزبان) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 307-329]
-
زبان مجازی
دیدگاه مدرسان در خصوص اهمیت مجاز و استعارهی ادبی در آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان از طریق متون ادبی (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 169-202]
س
-
سرنمون
«را» حرف اضافه یا نقشنما؟ نگاهی نقشی- شناختی به مقوله دستوری «را» (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 261-285]
-
سطح فرومیانی
واکاوی دستوری نوشتار فارسیآموزان چینی سطح فرومیانی (A2): تحلیلی بر پایهی دستور مقوله و میزان (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 115-136]
-
سنجش زبان
اعتبارِ سازهی معیارنمرهدهیِ مهارت نوشتن در آزمون جامع فارسی دانشگاه فردوسی برای غیرفارسیزبانان (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-46]
ش
-
شاخص های ارزیابی
ارزیابی متون ادبی مجموعه های منتخب آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان برپایۀ رویکردی تلفیقی (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 203-233]
-
شاهنامه فردوسی
بررسی تأثیر مؤلفههای آهنگین متون ادبی در آموزش زبان فارسی؛ مطالعه موردی شاهنامة فردوسی (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 177-199]
ط
-
طبقهبندیِ پیشنهادی
تحلیل محتوای کتابهای نگارش فارسی دورهی دوم ابتدایی بر اساس پیوستار نوشتن (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 87-113]
ع
-
عدم رعایت قواعد
تحلیل کاربردشناختی کتاب آموزش نوین زبان فارسی بر اساس اصول گرایس (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 47-70]
-
عوامل انگیزشی
بررسی نقش عوامل انگیزشی و خودهای شخصیتی در یادگیری زبان فارسی (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 65-86]
-
عوامل روانشناختی
بررسی عوامل مؤثر بر بهبود مهارتهای نوشتاری دانش آموزان از دیدگاه معلمان (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 91-106]
-
عوامل زبانشناختی
بررسی عوامل مؤثر بر بهبود مهارتهای نوشتاری دانش آموزان از دیدگاه معلمان (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 91-106]
-
عوامل فردی
بررسی عوامل مؤثر بر بهبود مهارتهای نوشتاری دانش آموزان از دیدگاه معلمان (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 91-106]
-
عوامل محیطی
بررسی عوامل مؤثر بر بهبود مهارتهای نوشتاری دانش آموزان از دیدگاه معلمان (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 91-106]
ف
-
فارسی آموزان چینی
انتقال آوایی در گفتار فارسی آموزان چینی و عربی: مطالعه ی موردی انفجاری های بدنه ای (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 3-23]
-
فارسیآموزان چینی
انتقال آوایی در گفتار فارسیِ فارسیآموزان چینی با تمرکز بر فضای واکهای (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 149-176]
-
فارسیآموزان سطح متوسط
تأثیر محیط ترکیبی آموزش زبان در یادگیری دستور زبان و لغات در فارسیآموزان غیرایرانی سطح متوسط (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 287-305]
-
فارسی آموزان عربی
انتقال آوایی در گفتار فارسی آموزان چینی و عربی: مطالعه ی موردی انفجاری های بدنه ای (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 3-23]
-
فارسیآموزان غیر ایرانی
اعتبارسنجی پرسشنامه انگیزه یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 25-63]
-
فارسیآموزان غیر ایرانی
بررسی نقش عوامل انگیزشی و خودهای شخصیتی در یادگیری زبان فارسی (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 65-86]
-
فارسیآموزِ چینی
واکاوی دستوری نوشتار فارسیآموزان چینی سطح فرومیانی (A2): تحلیلی بر پایهی دستور مقوله و میزان (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 115-136]
-
فضای واکهای
انتقال آوایی در گفتار فارسیِ فارسیآموزان چینی با تمرکز بر فضای واکهای (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 149-176]
-
فعالیتهای نوشتاری
تحلیل محتوای کتابهای نگارش فارسی دورهی دوم ابتدایی بر اساس پیوستار نوشتن (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 87-113]
ک
-
کاربردشناسی
تحلیل کاربردشناختی کتاب آموزش نوین زبان فارسی بر اساس اصول گرایس (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 47-70]
-
کتابهای آموزش زبان فارسی به انگلیسیزبانان
تحلیل نمود گفتمان پسااستعماری در کتاب های آموزش زبان فارسی انگلیسی زبانان (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 225-250]
-
کتابهای چهارمهارتی
بررسی کارآمدی تصویرسازی در تحقق اهداف آموزشی در کتابهای آزفا؛ بررسی موردی: مینا (۱) و ویراست دوم فارسی بیاموزیم (۱) (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 107-128]
-
کتابهای درسی
بررسی تصاویر درسنامه آموزش زبان فارسی بر اساس رویکرد نشانهشناسی اجتماعی (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 129-148]
-
کتابهای نگارش فارسی
تحلیل محتوای کتابهای نگارش فارسی دورهی دوم ابتدایی بر اساس پیوستار نوشتن (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 87-113]
گ
-
گلستان
بررسی میزان علاقمندیهای زبانآموزان غیرفارسی زبان به متون منثور زبان فارسی (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 235-259]
م
-
متغیرهای پیش بینی کننده ی هوش فرهنگی
هوش فرهنگی مدرسان آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان و متغیرهای پیش بینی کننده ی آن (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 201-223]
-
متون ادبی
ارزیابی متون ادبی مجموعه های منتخب آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان برپایۀ رویکردی تلفیقی (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 203-233]
-
متون منثور
بررسی میزان علاقمندیهای زبانآموزان غیرفارسی زبان به متون منثور زبان فارسی (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 235-259]
-
مجاز و استعارهی ادبی
دیدگاه مدرسان در خصوص اهمیت مجاز و استعارهی ادبی در آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان از طریق متون ادبی (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 169-202]
-
مدرسان آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان
هوش فرهنگی مدرسان آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان و متغیرهای پیش بینی کننده ی آن (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 201-223]
-
مدرسان زبان فارسی
دیدگاه مدرسان در خصوص اهمیت مجاز و استعارهی ادبی در آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان از طریق متون ادبی (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 169-202]
-
معادله ی مکانی
انتقال آوایی در گفتار فارسی آموزان چینی و عربی: مطالعه ی موردی انفجاری های بدنه ای (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 3-23]
-
مقولهبندی
«را» حرف اضافه یا نقشنما؟ نگاهی نقشی- شناختی به مقوله دستوری «را» (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 261-285]
-
مهارت خواندن و درک مطلب
مدلیابی رابطهی هوش هیجانی، استقلال، خودتنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط، بامهارت خواندن درمیان فارسیآموزان غیر ایرانی: مدل معادلهی ساختاری (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 137-167]
-
مهارت نوشتن
اعتبارِ سازهی معیارنمرهدهیِ مهارت نوشتن در آزمون جامع فارسی دانشگاه فردوسی برای غیرفارسیزبانان (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-46]
-
مهارتهای نوشتاری
بررسی عوامل مؤثر بر بهبود مهارتهای نوشتاری دانش آموزان از دیدگاه معلمان (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 91-106]
-
مؤلفه
تأثیر استفاده از مؤلفههای رده شناسی ترتیب واژه زبان فارسی و عربی بر یادگیری فارسی آموزان عرب زبان (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 3-23]
ن
-
نشانهشناسی اجتماعی
بررسی تصاویر درسنامه آموزش زبان فارسی بر اساس رویکرد نشانهشناسی اجتماعی (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 129-148]
-
نظام خودِ انگیزشی زبان دوم
بررسی نقش عوامل انگیزشی و خودهای شخصیتی در یادگیری زبان فارسی (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 65-86]
-
نظریه ی یادگیری گفتار
انتقال آوایی در گفتار فارسی آموزان چینی و عربی: مطالعه ی موردی انفجاری های بدنه ای (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 3-23]
-
نظریۀ پسااستعمارگرایی
تحلیل نمود گفتمان پسااستعماری در کتاب های آموزش زبان فارسی انگلیسی زبانان (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 225-250]
-
نقشنما
«را» حرف اضافه یا نقشنما؟ نگاهی نقشی- شناختی به مقوله دستوری «را» (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 261-285]
-
نقشهای ارتباطی
بررسی کارآمدی تصویرسازی در تحقق اهداف آموزشی در کتابهای آزفا؛ بررسی موردی: مینا (۱) و ویراست دوم فارسی بیاموزیم (۱) (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 107-128]
-
نقشهای بازنمودی
بررسی تصاویر درسنامه آموزش زبان فارسی بر اساس رویکرد نشانهشناسی اجتماعی (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 129-148]
-
نوشتار
واکاوی دستوری نوشتار فارسیآموزان چینی سطح فرومیانی (A2): تحلیلی بر پایهی دستور مقوله و میزان (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 115-136]
-
نوشتن
تحلیل محتوای کتابهای نگارش فارسی دورهی دوم ابتدایی بر اساس پیوستار نوشتن (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 87-113]
و
-
واژگان دخیل
بررسی تاثیرات تداخل واژههای عربی بر یادگیری فارسیآموزان عربیزبان (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 71-90]
-
واژگان مشترک
اهمیت و نقش مشترکات و پیوندهای زبانی در آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان (مطالعهی موردی زبانآموزان هندی و اردوزبان) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 307-329]
-
واژگان و درک مطلب
بررسی تأثیر مؤلفههای آهنگین متون ادبی در آموزش زبان فارسی؛ مطالعه موردی شاهنامة فردوسی (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 177-199]
-
واژه
تأثیر محیط ترکیبی آموزش زبان در یادگیری دستور زبان و لغات در فارسیآموزان غیرایرانی سطح متوسط (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 287-305]
-
واکاوی دستوری
واکاوی دستوری نوشتار فارسیآموزان چینی سطح فرومیانی (A2): تحلیلی بر پایهی دستور مقوله و میزان (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 115-136]
-
واکههای چینیِ مندرین
انتقال آوایی در گفتار فارسیِ فارسیآموزان چینی با تمرکز بر فضای واکهای (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 149-176]
-
واکههای فارسی
انتقال آوایی در گفتار فارسیِ فارسیآموزان چینی با تمرکز بر فضای واکهای (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 149-176]
-
ویژگیهای موسیقایی
بررسی تأثیر مؤلفههای آهنگین متون ادبی در آموزش زبان فارسی؛ مطالعه موردی شاهنامة فردوسی (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 177-199]
ه
-
هندی
اهمیت و نقش مشترکات و پیوندهای زبانی در آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان (مطالعهی موردی زبانآموزان هندی و اردوزبان) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 307-329]
-
هوش فرهنگی
هوش فرهنگی مدرسان آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان و متغیرهای پیش بینی کننده ی آن (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 201-223]
-
هوش هیجانی
مدلیابی رابطهی هوش هیجانی، استقلال، خودتنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط، بامهارت خواندن درمیان فارسیآموزان غیر ایرانی: مدل معادلهی ساختاری (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 137-167]
ی
-
یادگیری تلفیقی
تأثیر محیط ترکیبی آموزش زبان در یادگیری دستور زبان و لغات در فارسیآموزان غیرایرانی سطح متوسط (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 287-305]
-
یادگیری زبان دوم/ خارجی
بررسی نقش عوامل انگیزشی و خودهای شخصیتی در یادگیری زبان فارسی (مقاله علمی پژوهشی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 65-86]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد