نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش حضوری مهارت های شنیداری فارسی‌آموزان غیرایرانی: مقایسه ی کلاس‌های مجازی و حضوری [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 119-138]
  • آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان ارزشیابی برنامه‌ی درسی مراکز آموزش زبان فارسی از منظر فارسی ‏آموزان غیرایرانی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 65-87]
  • آموزش فارسی به غیرفارسی‌زبانان مهارت های شنیداری فارسی‌آموزان غیرایرانی: مقایسه ی کلاس‌های مجازی و حضوری [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 119-138]
  • آموزش مجازی مهارت های شنیداری فارسی‌آموزان غیرایرانی: مقایسه ی کلاس‌های مجازی و حضوری [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 119-138]
  • آموزش مجازی/ الکترونیک آموزش مجازی زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان: بررسی موردی دو تارنمای اینترنتی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 3-26]

ا

  • احساس غربت احساس غربت و سازگاری اجتماعی و رابطه‌ی آنها با یکدیگر در فارسی‌آموزان غیرایرانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 29-58]
  • ارزیابی کتاب درسی توصیف و تحلیل مجموعه‌ی «فارسی بیاموزیم» بر اساس الگوی لیتل‌جان (2011) [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 103-136]
  • ارزشیابی ارزشیابی برنامه‌ی درسی مراکز آموزش زبان فارسی از منظر فارسی ‏آموزان غیرایرانی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 65-87]
  • استعاره دستوری مقایسه متون فیزیولوژی گایتون و فارسی ویژه‌ی پزشکی: تحلیلی پیکره-بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 137-163]
  • اضطراب یادگیری نقش درک میان فرهنگی و نگرش به مدرس در اضطراب یادگیری فارسی‌آموزان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 28-3]
  • الگوی لیتل‌جان توصیف و تحلیل مجموعه‌ی «فارسی بیاموزیم» بر اساس الگوی لیتل‌جان (2011) [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 103-136]

ب

  • بازبینه آموزش مجازی زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان: بررسی موردی دو تارنمای اینترنتی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 3-26]
  • بازنمایی جنسیت بازنمایی جنسیت در کتاب‌های آموزش زبان فارسی به غیر‌فارسی‌زبانان: مطالعه ی موردی جلد دوم و سوم مجموعه‌‌ی «فارسی بیاموزیم» [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 27-46]
  • بازنمایی جنسیت تأثیر نرم‌افزار چندرسانه‌ای آموزشی مبتنی بر رویکرد ساخت گرایی بر میزان یادگیری واژه ‏های پایه‌ی فارسی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 47-64]
  • برنامه‌ی درسی ارزشیابی برنامه‌ی درسی مراکز آموزش زبان فارسی از منظر فارسی ‏آموزان غیرایرانی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 65-87]
  • بند موصولی فاعلی-فاعلی به‌کارگیری بندهای موصولی فاعلی-‌فاعلی و فاعلی-‌مفعولی: مقایسه‌ی نوشتار فارسی‌آموزان عربی‌زبانِ سطح میانی و پیشرفته [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 59-78]
  • بند موصولی فاعلی-مفعولی به‌کارگیری بندهای موصولی فاعلی-‌فاعلی و فاعلی-‌مفعولی: مقایسه‌ی نوشتار فارسی‌آموزان عربی‌زبانِ سطح میانی و پیشرفته [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 59-78]

ت

  • تقدم در شغل بازنمایی جنسیت در کتاب‌های آموزش زبان فارسی به غیر‌فارسی‌زبانان: مطالعه ی موردی جلد دوم و سوم مجموعه‌‌ی «فارسی بیاموزیم» [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 27-46]
  • تقدم در شغل تأثیر نرم‌افزار چندرسانه‌ای آموزشی مبتنی بر رویکرد ساخت گرایی بر میزان یادگیری واژه ‏های پایه‌ی فارسی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 47-64]
  • تقدم در عبارت بازنمایی جنسیت در کتاب‌های آموزش زبان فارسی به غیر‌فارسی‌زبانان: مطالعه ی موردی جلد دوم و سوم مجموعه‌‌ی «فارسی بیاموزیم» [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 27-46]
  • تقدم در عبارت تأثیر نرم‌افزار چندرسانه‌ای آموزشی مبتنی بر رویکرد ساخت گرایی بر میزان یادگیری واژه ‏های پایه‌ی فارسی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 47-64]
  • تقدم در نوع فعالیت بازنمایی جنسیت در کتاب‌های آموزش زبان فارسی به غیر‌فارسی‌زبانان: مطالعه ی موردی جلد دوم و سوم مجموعه‌‌ی «فارسی بیاموزیم» [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 27-46]
  • تقدم در نوع فعالیت تأثیر نرم‌افزار چندرسانه‌ای آموزشی مبتنی بر رویکرد ساخت گرایی بر میزان یادگیری واژه ‏های پایه‌ی فارسی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 47-64]
  • توانش شنیداری مهارت های شنیداری فارسی‌آموزان غیرایرانی: مقایسه ی کلاس‌های مجازی و حضوری [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 119-138]

ج

  • جامعه‏المصطفی(ص) العالمیه مهارت های شنیداری فارسی‌آموزان غیرایرانی: مقایسه ی کلاس‌های مجازی و حضوری [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 119-138]

خ

  • خطا به‌کارگیری بندهای موصولی فاعلی-‌فاعلی و فاعلی-‌مفعولی: مقایسه‌ی نوشتار فارسی‌آموزان عربی‌زبانِ سطح میانی و پیشرفته [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 59-78]
  • خواندن و درک مطلب بررسی اثربخشی آموزشِ مبتنی بر روش تکلیف محور بر خواندن و درک مطلبِ فارسی با اهداف ویژه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 79-101]

د

  • درک/حساسیتِ میان فرهنگی نقش درک میان فرهنگی و نگرش به مدرس در اضطراب یادگیری فارسی‌آموزان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 28-3]
  • دستور نظام‌مند- نقش‌گرا مقایسه متون فیزیولوژی گایتون و فارسی ویژه‌ی پزشکی: تحلیلی پیکره-بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 137-163]
  • دلتنگی احساس غربت و سازگاری اجتماعی و رابطه‌ی آنها با یکدیگر در فارسی‌آموزان غیرایرانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 29-58]
  • دوره های آموزش زبان فارسی سنجش دانش کاربردشناسی فارسی آموزان غیرایرانی: بررسی نقش دوره‌های آموزش زبان فارسی، زبان مادری و سطح زبانی زبان‌آموزان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 89-117]

ر

  • رضایت زبان‌آموزان ارزشیابی برنامه‌ی درسی مراکز آموزش زبان فارسی از منظر فارسی ‏آموزان غیرایرانی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 65-87]
  • روش تکلیف‌محور بررسی اثربخشی آموزشِ مبتنی بر روش تکلیف محور بر خواندن و درک مطلبِ فارسی با اهداف ویژه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 79-101]
  • رویکرد وب‌محور آموزش مجازی زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان: بررسی موردی دو تارنمای اینترنتی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 3-26]

ز

  • زبان مادری سنجش دانش کاربردشناسی فارسی آموزان غیرایرانی: بررسی نقش دوره‌های آموزش زبان فارسی، زبان مادری و سطح زبانی زبان‌آموزان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 89-117]

س

  • سازگاری احساس غربت و سازگاری اجتماعی و رابطه‌ی آنها با یکدیگر در فارسی‌آموزان غیرایرانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 29-58]
  • سازگاری اجتماعی احساس غربت و سازگاری اجتماعی و رابطه‌ی آنها با یکدیگر در فارسی‌آموزان غیرایرانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 29-58]
  • سطح زبانی سنجش دانش کاربردشناسی فارسی آموزان غیرایرانی: بررسی نقش دوره‌های آموزش زبان فارسی، زبان مادری و سطح زبانی زبان‌آموزان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 89-117]

ف

  • فارسی آموزان غیرایرانی بررسی اثربخشی آموزشِ مبتنی بر روش تکلیف محور بر خواندن و درک مطلبِ فارسی با اهداف ویژه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 79-101]
  • فارسی‌آموز غیرایرانی مقایسه متون فیزیولوژی گایتون و فارسی ویژه‌ی پزشکی: تحلیلی پیکره-بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 137-163]
  • فارسی با اهداف ویژه بررسی اثربخشی آموزشِ مبتنی بر روش تکلیف محور بر خواندن و درک مطلبِ فارسی با اهداف ویژه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 79-101]
  • فارسی بیاموزیم توصیف و تحلیل مجموعه‌ی «فارسی بیاموزیم» بر اساس الگوی لیتل‌جان (2011) [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 103-136]
  • فارسی ویژه‌ی پزشکی مقایسه متون فیزیولوژی گایتون و فارسی ویژه‌ی پزشکی: تحلیلی پیکره-بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 137-163]
  • فیزیولوژی مقایسه متون فیزیولوژی گایتون و فارسی ویژه‌ی پزشکی: تحلیلی پیکره-بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 137-163]

ک

  • کاربردشناسی بین‏ زبانی سنجش دانش کاربردشناسی فارسی آموزان غیرایرانی: بررسی نقش دوره‌های آموزش زبان فارسی، زبان مادری و سطح زبانی زبان‌آموزان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 89-117]

م

  • مجموعه‌ی «فارسی بیاموزیم» تأثیر نرم‌افزار چندرسانه‌ای آموزشی مبتنی بر رویکرد ساخت گرایی بر میزان یادگیری واژه ‏های پایه‌ی فارسی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 47-64]
  • مجموعه‌ی «فارسی بیاموزیم» بازنمایی جنسیت در کتاب‌های آموزش زبان فارسی به غیر‌فارسی‌زبانان: مطالعه ی موردی جلد دوم و سوم مجموعه‌‌ی «فارسی بیاموزیم» [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 27-46]
  • مراکز آموزش زبان ارزشیابی برنامه‌ی درسی مراکز آموزش زبان فارسی از منظر فارسی ‏آموزان غیرایرانی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 65-87]
  • مرتبگی مقایسه متون فیزیولوژی گایتون و فارسی ویژه‌ی پزشکی: تحلیلی پیکره-بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 137-163]
  • معیارهای ده‌گانه آموزش مجازی زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان: بررسی موردی دو تارنمای اینترنتی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 3-26]

ن

  • نگرش به مدرس نقش درک میان فرهنگی و نگرش به مدرس در اضطراب یادگیری فارسی‌آموزان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 28-3]

و

  • واژگون‌مرتبگی مقایسه متون فیزیولوژی گایتون و فارسی ویژه‌ی پزشکی: تحلیلی پیکره-بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 137-163]
  • ویژگی شخصیتی نقش درک میان فرهنگی و نگرش به مدرس در اضطراب یادگیری فارسی‌آموزان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 28-3]