آ
-
آموزش حضوری
مهارت های شنیداری فارسیآموزان غیرایرانی: مقایسه ی کلاسهای مجازی و حضوری [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 119-138]
-
آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان
ارزشیابی برنامهی درسی مراکز آموزش زبان فارسی از منظر فارسی آموزان غیرایرانی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 65-87]
-
آموزش فارسی به غیرفارسیزبانان
مهارت های شنیداری فارسیآموزان غیرایرانی: مقایسه ی کلاسهای مجازی و حضوری [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 119-138]
-
آموزش مجازی
مهارت های شنیداری فارسیآموزان غیرایرانی: مقایسه ی کلاسهای مجازی و حضوری [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 119-138]
-
آموزش مجازی/ الکترونیک
آموزش مجازی زبان فارسی به غیرفارسیزبانان: بررسی موردی دو تارنمای اینترنتی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 3-26]
ا
-
احساس غربت
احساس غربت و سازگاری اجتماعی و رابطهی آنها با یکدیگر در فارسیآموزان غیرایرانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 29-58]
-
ارزیابی کتاب درسی
توصیف و تحلیل مجموعهی «فارسی بیاموزیم» بر اساس الگوی لیتلجان (2011) [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 103-136]
-
ارزشیابی
ارزشیابی برنامهی درسی مراکز آموزش زبان فارسی از منظر فارسی آموزان غیرایرانی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 65-87]
-
استعاره دستوری
مقایسه متون فیزیولوژی گایتون و فارسی ویژهی پزشکی: تحلیلی پیکره-بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 137-163]
-
اضطراب یادگیری
نقش درک میان فرهنگی و نگرش به مدرس در اضطراب یادگیری فارسیآموزان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 28-3]
-
الگوی لیتلجان
توصیف و تحلیل مجموعهی «فارسی بیاموزیم» بر اساس الگوی لیتلجان (2011) [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 103-136]
ب
-
بازبینه
آموزش مجازی زبان فارسی به غیرفارسیزبانان: بررسی موردی دو تارنمای اینترنتی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 3-26]
-
بازنمایی جنسیت
بازنمایی جنسیت در کتابهای آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان: مطالعه ی موردی جلد دوم و سوم مجموعهی «فارسی بیاموزیم» [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 27-46]
-
بازنمایی جنسیت
تأثیر نرمافزار چندرسانهای آموزشی مبتنی بر رویکرد ساخت گرایی بر میزان یادگیری واژه های پایهی فارسی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 47-64]
-
برنامهی درسی
ارزشیابی برنامهی درسی مراکز آموزش زبان فارسی از منظر فارسی آموزان غیرایرانی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 65-87]
-
بند موصولی فاعلی-فاعلی
بهکارگیری بندهای موصولی فاعلی-فاعلی و فاعلی-مفعولی: مقایسهی نوشتار فارسیآموزان عربیزبانِ سطح میانی و پیشرفته [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 59-78]
-
بند موصولی فاعلی-مفعولی
بهکارگیری بندهای موصولی فاعلی-فاعلی و فاعلی-مفعولی: مقایسهی نوشتار فارسیآموزان عربیزبانِ سطح میانی و پیشرفته [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 59-78]
ت
-
تقدم در شغل
بازنمایی جنسیت در کتابهای آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان: مطالعه ی موردی جلد دوم و سوم مجموعهی «فارسی بیاموزیم» [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 27-46]
-
تقدم در شغل
تأثیر نرمافزار چندرسانهای آموزشی مبتنی بر رویکرد ساخت گرایی بر میزان یادگیری واژه های پایهی فارسی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 47-64]
-
تقدم در عبارت
بازنمایی جنسیت در کتابهای آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان: مطالعه ی موردی جلد دوم و سوم مجموعهی «فارسی بیاموزیم» [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 27-46]
-
تقدم در عبارت
تأثیر نرمافزار چندرسانهای آموزشی مبتنی بر رویکرد ساخت گرایی بر میزان یادگیری واژه های پایهی فارسی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 47-64]
-
تقدم در نوع فعالیت
بازنمایی جنسیت در کتابهای آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان: مطالعه ی موردی جلد دوم و سوم مجموعهی «فارسی بیاموزیم» [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 27-46]
-
تقدم در نوع فعالیت
تأثیر نرمافزار چندرسانهای آموزشی مبتنی بر رویکرد ساخت گرایی بر میزان یادگیری واژه های پایهی فارسی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 47-64]
-
توانش شنیداری
مهارت های شنیداری فارسیآموزان غیرایرانی: مقایسه ی کلاسهای مجازی و حضوری [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 119-138]
ج
-
جامعهالمصطفی(ص) العالمیه
مهارت های شنیداری فارسیآموزان غیرایرانی: مقایسه ی کلاسهای مجازی و حضوری [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 119-138]
خ
-
خطا
بهکارگیری بندهای موصولی فاعلی-فاعلی و فاعلی-مفعولی: مقایسهی نوشتار فارسیآموزان عربیزبانِ سطح میانی و پیشرفته [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 59-78]
-
خواندن و درک مطلب
بررسی اثربخشی آموزشِ مبتنی بر روش تکلیف محور بر خواندن و درک مطلبِ فارسی با اهداف ویژه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 79-101]
د
-
درک/حساسیتِ میان فرهنگی
نقش درک میان فرهنگی و نگرش به مدرس در اضطراب یادگیری فارسیآموزان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 28-3]
-
دستور نظاممند- نقشگرا
مقایسه متون فیزیولوژی گایتون و فارسی ویژهی پزشکی: تحلیلی پیکره-بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 137-163]
-
دلتنگی
احساس غربت و سازگاری اجتماعی و رابطهی آنها با یکدیگر در فارسیآموزان غیرایرانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 29-58]
-
دوره های آموزش زبان فارسی
سنجش دانش کاربردشناسی فارسی آموزان غیرایرانی: بررسی نقش دورههای آموزش زبان فارسی، زبان مادری و سطح زبانی زبانآموزان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 89-117]
ر
-
رضایت زبانآموزان
ارزشیابی برنامهی درسی مراکز آموزش زبان فارسی از منظر فارسی آموزان غیرایرانی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 65-87]
-
روش تکلیفمحور
بررسی اثربخشی آموزشِ مبتنی بر روش تکلیف محور بر خواندن و درک مطلبِ فارسی با اهداف ویژه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 79-101]
-
رویکرد وبمحور
آموزش مجازی زبان فارسی به غیرفارسیزبانان: بررسی موردی دو تارنمای اینترنتی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 3-26]
ز
-
زبان مادری
سنجش دانش کاربردشناسی فارسی آموزان غیرایرانی: بررسی نقش دورههای آموزش زبان فارسی، زبان مادری و سطح زبانی زبانآموزان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 89-117]
س
-
سازگاری
احساس غربت و سازگاری اجتماعی و رابطهی آنها با یکدیگر در فارسیآموزان غیرایرانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 29-58]
-
سازگاری اجتماعی
احساس غربت و سازگاری اجتماعی و رابطهی آنها با یکدیگر در فارسیآموزان غیرایرانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 29-58]
-
سطح زبانی
سنجش دانش کاربردشناسی فارسی آموزان غیرایرانی: بررسی نقش دورههای آموزش زبان فارسی، زبان مادری و سطح زبانی زبانآموزان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 89-117]
ف
-
فارسی آموزان غیرایرانی
بررسی اثربخشی آموزشِ مبتنی بر روش تکلیف محور بر خواندن و درک مطلبِ فارسی با اهداف ویژه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 79-101]
-
فارسیآموز غیرایرانی
مقایسه متون فیزیولوژی گایتون و فارسی ویژهی پزشکی: تحلیلی پیکره-بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 137-163]
-
فارسی با اهداف ویژه
بررسی اثربخشی آموزشِ مبتنی بر روش تکلیف محور بر خواندن و درک مطلبِ فارسی با اهداف ویژه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 79-101]
-
فارسی بیاموزیم
توصیف و تحلیل مجموعهی «فارسی بیاموزیم» بر اساس الگوی لیتلجان (2011) [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 103-136]
-
فارسی ویژهی پزشکی
مقایسه متون فیزیولوژی گایتون و فارسی ویژهی پزشکی: تحلیلی پیکره-بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 137-163]
-
فیزیولوژی
مقایسه متون فیزیولوژی گایتون و فارسی ویژهی پزشکی: تحلیلی پیکره-بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 137-163]
ک
-
کاربردشناسی بین زبانی
سنجش دانش کاربردشناسی فارسی آموزان غیرایرانی: بررسی نقش دورههای آموزش زبان فارسی، زبان مادری و سطح زبانی زبانآموزان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 89-117]
م
-
مجموعهی «فارسی بیاموزیم»
تأثیر نرمافزار چندرسانهای آموزشی مبتنی بر رویکرد ساخت گرایی بر میزان یادگیری واژه های پایهی فارسی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 47-64]
-
مجموعهی «فارسی بیاموزیم»
بازنمایی جنسیت در کتابهای آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان: مطالعه ی موردی جلد دوم و سوم مجموعهی «فارسی بیاموزیم» [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 27-46]
-
مراکز آموزش زبان
ارزشیابی برنامهی درسی مراکز آموزش زبان فارسی از منظر فارسی آموزان غیرایرانی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 65-87]
-
مرتبگی
مقایسه متون فیزیولوژی گایتون و فارسی ویژهی پزشکی: تحلیلی پیکره-بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 137-163]
-
معیارهای دهگانه
آموزش مجازی زبان فارسی به غیرفارسیزبانان: بررسی موردی دو تارنمای اینترنتی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 3-26]
ن
-
نگرش به مدرس
نقش درک میان فرهنگی و نگرش به مدرس در اضطراب یادگیری فارسیآموزان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 28-3]
و
-
واژگونمرتبگی
مقایسه متون فیزیولوژی گایتون و فارسی ویژهی پزشکی: تحلیلی پیکره-بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 137-163]
-
ویژگی شخصیتی
نقش درک میان فرهنگی و نگرش به مدرس در اضطراب یادگیری فارسیآموزان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 28-3]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد