نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون نگارش ارزیابی تولیدات نوشتاری فارسی‌آموزان سطح پیشرفته: طراحی یک چارچوب جزیی‌نگر [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 29-56]
  • آگاهی بررسی یافته‏ های تجربی و دیدگاه‏ های فراگیران در خصوص تأثیر ارزشیابی پویای رایانه‌ای بر یادگیری واژگان فارسی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 3-16]
  • آموزش زبان فارسی فعل‏های پرکاربرد در نوشتار فارسی‏آموزان غیرفارسی‏ زبان: تحلیلی بر پایه‏ ی دستور نظام مند نقش گرا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 83-114]
  • آموزش زبان فارسی مهارت درک خواندن فارسی‏ آموزان غیرایرانی: مطالعه ‏ی تأثیر کاربرد متون ساده شده‏ ی‏ گلستان بر آن [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 135-152]
  • آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان تحلیل فرایندهای کتاب‏ های آموزش زبان فارسی به غیر‌فارسی‏ زبانان: مطالعه‏ ی موردی رویکرد نقش گرای نظام مند [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 17-38]

ا

  • ادبیات فارسی سنجش رغبت فارسی‌آموزان غیرایرانی به ادبیات فارسی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 101-116]
  • ارزیابی/ تصحیح ارزیابی تولیدات نوشتاری فارسی‌آموزان سطح پیشرفته: طراحی یک چارچوب جزیی‌نگر [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 29-56]
  • ارزشیابی ایستا بررسی یافته‏ های تجربی و دیدگاه‏ های فراگیران در خصوص تأثیر ارزشیابی پویای رایانه‌ای بر یادگیری واژگان فارسی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 3-16]
  • ارزشیابی پویا بررسی یافته‏ های تجربی و دیدگاه‏ های فراگیران در خصوص تأثیر ارزشیابی پویای رایانه‌ای بر یادگیری واژگان فارسی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 3-16]
  • استنباط واژگانی بررسی یافته‏ های تجربی و دیدگاه‏ های فراگیران در خصوص تأثیر ارزشیابی پویای رایانه‌ای بر یادگیری واژگان فارسی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 3-16]

ب

  • بازخوردهای اصلاحی تأثیر بازخوردهای اصلاحی مدرسان بر مهارت خواندن، اضطراب و نگرش فارسی آموزان غیرایرانی: روش تلفیقی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 63-81]

پ

  • پیکره زبانی مقایسه‏ ی واژه های پایه‌ی زبان فارسی در شش پژوهش [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-134]

ت

  • تعبیر معنایی بررسی مشخصه‌های فای در گفتار فارسی‌آموزان و چالشی در رویکرد کمینه‌گرا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 3-28]
  • تعبیر نحوی بررسی مشخصه‌های فای در گفتار فارسی‌آموزان و چالشی در رویکرد کمینه‌گرا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 3-28]
  • توانایی عمومی درک مطلب انتقال بین‌زبانی مهارت خوانداری و راهبردهای آن: مطالعه‌ی موردی فارسی ‏آموزان فرانسوی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 83-100]
  • تولیدات نوشتاری ارزیابی تولیدات نوشتاری فارسی‌آموزان سطح پیشرفته: طراحی یک چارچوب جزیی‌نگر [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 29-56]

چ

  • چارچوب ارزیابی ارزیابی تولیدات نوشتاری فارسی‌آموزان سطح پیشرفته: طراحی یک چارچوب جزیی‌نگر [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 29-56]
  • چارچوب ارزیابی جزیی‌نگر ارزیابی تولیدات نوشتاری فارسی‌آموزان سطح پیشرفته: طراحی یک چارچوب جزیی‌نگر [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 29-56]

د

  • دسترسی به مشخصه‌ها بررسی مشخصه‌های فای در گفتار فارسی‌آموزان و چالشی در رویکرد کمینه‌گرا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 3-28]
  • دستور نظام‌مند نقش گرا فعل‏های پرکاربرد در نوشتار فارسی‏آموزان غیرفارسی‏ زبان: تحلیلی بر پایه‏ ی دستور نظام مند نقش گرا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 83-114]

ر

  • رابطه بین‌زبانی مهارت درک مطلب انتقال بین‌زبانی مهارت خوانداری و راهبردهای آن: مطالعه‌ی موردی فارسی ‏آموزان فرانسوی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 83-100]
  • راهبردهای اجتماعی تأثیر به‏ کارگیری راهبردهای فراشناختی، اجتماعی و عاطفی بر میزان موفقیت فارسی‌آموزان غیرایرانی در مهارت نوشتاری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-62]
  • راهبرد‌های درک مطلب انتقال بین‌زبانی مهارت خوانداری و راهبردهای آن: مطالعه‌ی موردی فارسی ‏آموزان فرانسوی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 83-100]
  • راهبردهای عاطفی تأثیر به‏ کارگیری راهبردهای فراشناختی، اجتماعی و عاطفی بر میزان موفقیت فارسی‌آموزان غیرایرانی در مهارت نوشتاری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-62]
  • راهبردهای فراشناختی تأثیر به‏ کارگیری راهبردهای فراشناختی، اجتماعی و عاطفی بر میزان موفقیت فارسی‌آموزان غیرایرانی در مهارت نوشتاری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-62]
  • رغبت سنجش رغبت فارسی‌آموزان غیرایرانی به ادبیات فارسی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 101-116]

ز

  • زبان شناسی نظام مند-نقش گرا تحلیل فرایندهای کتاب‏ های آموزش زبان فارسی به غیر‌فارسی‏ زبانان: مطالعه‏ ی موردی رویکرد نقش گرای نظام مند [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 17-38]
  • زبان فارسی مقایسه‏ ی واژه های پایه‌ی زبان فارسی در شش پژوهش [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-134]
  • زبان فارسی به عنوان زبان دوم تأثیر بازخوردهای اصلاحی مدرسان بر مهارت خواندن، اضطراب و نگرش فارسی آموزان غیرایرانی: روش تلفیقی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 63-81]

س

  • سبک‌های یادگیری ادراکی معرفی هَیَجامَد و بررسی تأثیر آن در غرقگی و سبک‌های یادگیری فارسی آموزان غیرایرانی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 57-82]
  • سطح اضطراب فارسی آموزان تأثیر بازخوردهای اصلاحی مدرسان بر مهارت خواندن، اضطراب و نگرش فارسی آموزان غیرایرانی: روش تلفیقی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 63-81]

ض

  • ضمیراندازی بررسی مشخصه‌های فای در گفتار فارسی‌آموزان و چالشی در رویکرد کمینه‌گرا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 3-28]

غ

  • غیرفارسی زبانان فعل‏های پرکاربرد در نوشتار فارسی‏آموزان غیرفارسی‏ زبان: تحلیلی بر پایه‏ ی دستور نظام مند نقش گرا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 83-114]
  • غیرفارسی‌زبانان مهارت درک خواندن فارسی‏ آموزان غیرایرانی: مطالعه ‏ی تأثیر کاربرد متون ساده شده‏ ی‏ گلستان بر آن [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 135-152]
  • غرقگی معرفی هَیَجامَد و بررسی تأثیر آن در غرقگی و سبک‌های یادگیری فارسی آموزان غیرایرانی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 57-82]

ف

  • فارسی‌آموزان غیرایرانی سنجش رغبت فارسی‌آموزان غیرایرانی به ادبیات فارسی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 101-116]
  • فارسی‌آموزان فرانسوی انتقال بین‌زبانی مهارت خوانداری و راهبردهای آن: مطالعه‌ی موردی فارسی ‏آموزان فرانسوی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 83-100]
  • فرایند تحلیل فرایندهای کتاب‏ های آموزش زبان فارسی به غیر‌فارسی‏ زبانان: مطالعه‏ ی موردی رویکرد نقش گرای نظام مند [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 17-38]
  • فرانقش تجربی تحلیل فرایندهای کتاب‏ های آموزش زبان فارسی به غیر‌فارسی‏ زبانان: مطالعه‏ ی موردی رویکرد نقش گرای نظام مند [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 17-38]
  • فعل فعل‏های پرکاربرد در نوشتار فارسی‏آموزان غیرفارسی‏ زبان: تحلیلی بر پایه‏ ی دستور نظام مند نقش گرا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 83-114]
  • فعل تحلیل فرایندهای کتاب‏ های آموزش زبان فارسی به غیر‌فارسی‏ زبانان: مطالعه‏ ی موردی رویکرد نقش گرای نظام مند [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 17-38]

گ

  • گلستان سعدی مهارت درک خواندن فارسی‏ آموزان غیرایرانی: مطالعه ‏ی تأثیر کاربرد متون ساده شده‏ ی‏ گلستان بر آن [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 135-152]

م

  • متون ساده شده مهارت درک خواندن فارسی‏ آموزان غیرایرانی: مطالعه ‏ی تأثیر کاربرد متون ساده شده‏ ی‏ گلستان بر آن [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 135-152]
  • متون مطبوعاتی مقایسه‏ ی واژه های پایه‌ی زبان فارسی در شش پژوهش [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-134]
  • مشخصه‌های فای بررسی مشخصه‌های فای در گفتار فارسی‌آموزان و چالشی در رویکرد کمینه‌گرا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 3-28]
  • مطابقت بررسی مشخصه‌های فای در گفتار فارسی‌آموزان و چالشی در رویکرد کمینه‌گرا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 3-28]
  • مهارت خواندن مهارت درک خواندن فارسی‏ آموزان غیرایرانی: مطالعه ‏ی تأثیر کاربرد متون ساده شده‏ ی‏ گلستان بر آن [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 135-152]
  • مهارت خواندن و درک مفاهیم تأثیر بازخوردهای اصلاحی مدرسان بر مهارت خواندن، اضطراب و نگرش فارسی آموزان غیرایرانی: روش تلفیقی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 63-81]
  • مهارت نوشتاری تأثیر به‏ کارگیری راهبردهای فراشناختی، اجتماعی و عاطفی بر میزان موفقیت فارسی‌آموزان غیرایرانی در مهارت نوشتاری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-62]

ن

  • نظام گذرایی تحلیل فرایندهای کتاب‏ های آموزش زبان فارسی به غیر‌فارسی‏ زبانان: مطالعه‏ ی موردی رویکرد نقش گرای نظام مند [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 17-38]
  • نگرش فارسی آموزان نسبت به یادگیری زبان تأثیر بازخوردهای اصلاحی مدرسان بر مهارت خواندن، اضطراب و نگرش فارسی آموزان غیرایرانی: روش تلفیقی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 63-81]
  • نوشتار فعل‏های پرکاربرد در نوشتار فارسی‏آموزان غیرفارسی‏ زبان: تحلیلی بر پایه‏ ی دستور نظام مند نقش گرا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 83-114]

و

  • واژه ‏های پایه مقایسه‏ ی واژه های پایه‌ی زبان فارسی در شش پژوهش [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-134]
  • واژه ‏های پربسامد مقایسه‏ ی واژه های پایه‌ی زبان فارسی در شش پژوهش [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-134]

ه

  • هَیَجامَد معرفی هَیَجامَد و بررسی تأثیر آن در غرقگی و سبک‌های یادگیری فارسی آموزان غیرایرانی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 57-82]

ی

  • یادگیری زبان فارسی معرفی هَیَجامَد و بررسی تأثیر آن در غرقگی و سبک‌های یادگیری فارسی آموزان غیرایرانی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 57-82]