آ
-
آزمون نگارش
ارزیابی تولیدات نوشتاری فارسیآموزان سطح پیشرفته: طراحی یک چارچوب جزیینگر [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 29-56]
-
آگاهی
بررسی یافته های تجربی و دیدگاه های فراگیران در خصوص تأثیر ارزشیابی پویای رایانهای بر یادگیری واژگان فارسی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 3-16]
-
آموزش زبان فارسی
فعلهای پرکاربرد در نوشتار فارسیآموزان غیرفارسی زبان: تحلیلی بر پایه ی دستور نظام مند نقش گرا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 83-114]
-
آموزش زبان فارسی
مهارت درک خواندن فارسی آموزان غیرایرانی: مطالعه ی تأثیر کاربرد متون ساده شده ی گلستان بر آن [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 135-152]
-
آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان
تحلیل فرایندهای کتاب های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان: مطالعه ی موردی رویکرد نقش گرای نظام مند [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 17-38]
ا
-
ادبیات فارسی
سنجش رغبت فارسیآموزان غیرایرانی به ادبیات فارسی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 101-116]
-
ارزیابی/ تصحیح
ارزیابی تولیدات نوشتاری فارسیآموزان سطح پیشرفته: طراحی یک چارچوب جزیینگر [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 29-56]
-
ارزشیابی ایستا
بررسی یافته های تجربی و دیدگاه های فراگیران در خصوص تأثیر ارزشیابی پویای رایانهای بر یادگیری واژگان فارسی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 3-16]
-
ارزشیابی پویا
بررسی یافته های تجربی و دیدگاه های فراگیران در خصوص تأثیر ارزشیابی پویای رایانهای بر یادگیری واژگان فارسی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 3-16]
-
استنباط واژگانی
بررسی یافته های تجربی و دیدگاه های فراگیران در خصوص تأثیر ارزشیابی پویای رایانهای بر یادگیری واژگان فارسی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 3-16]
ب
-
بازخوردهای اصلاحی
تأثیر بازخوردهای اصلاحی مدرسان بر مهارت خواندن، اضطراب و نگرش فارسی آموزان غیرایرانی: روش تلفیقی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 63-81]
پ
-
پیکره زبانی
مقایسه ی واژه های پایهی زبان فارسی در شش پژوهش [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-134]
ت
-
تعبیر معنایی
بررسی مشخصههای فای در گفتار فارسیآموزان و چالشی در رویکرد کمینهگرا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 3-28]
-
تعبیر نحوی
بررسی مشخصههای فای در گفتار فارسیآموزان و چالشی در رویکرد کمینهگرا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 3-28]
-
توانایی عمومی درک مطلب
انتقال بینزبانی مهارت خوانداری و راهبردهای آن: مطالعهی موردی فارسی آموزان فرانسوی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 83-100]
-
تولیدات نوشتاری
ارزیابی تولیدات نوشتاری فارسیآموزان سطح پیشرفته: طراحی یک چارچوب جزیینگر [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 29-56]
چ
-
چارچوب ارزیابی
ارزیابی تولیدات نوشتاری فارسیآموزان سطح پیشرفته: طراحی یک چارچوب جزیینگر [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 29-56]
-
چارچوب ارزیابی جزیینگر
ارزیابی تولیدات نوشتاری فارسیآموزان سطح پیشرفته: طراحی یک چارچوب جزیینگر [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 29-56]
د
-
دسترسی به مشخصهها
بررسی مشخصههای فای در گفتار فارسیآموزان و چالشی در رویکرد کمینهگرا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 3-28]
-
دستور نظاممند نقش گرا
فعلهای پرکاربرد در نوشتار فارسیآموزان غیرفارسی زبان: تحلیلی بر پایه ی دستور نظام مند نقش گرا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 83-114]
ر
-
رابطه بینزبانی مهارت درک مطلب
انتقال بینزبانی مهارت خوانداری و راهبردهای آن: مطالعهی موردی فارسی آموزان فرانسوی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 83-100]
-
راهبردهای اجتماعی
تأثیر به کارگیری راهبردهای فراشناختی، اجتماعی و عاطفی بر میزان موفقیت فارسیآموزان غیرایرانی در مهارت نوشتاری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-62]
-
راهبردهای درک مطلب
انتقال بینزبانی مهارت خوانداری و راهبردهای آن: مطالعهی موردی فارسی آموزان فرانسوی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 83-100]
-
راهبردهای عاطفی
تأثیر به کارگیری راهبردهای فراشناختی، اجتماعی و عاطفی بر میزان موفقیت فارسیآموزان غیرایرانی در مهارت نوشتاری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-62]
-
راهبردهای فراشناختی
تأثیر به کارگیری راهبردهای فراشناختی، اجتماعی و عاطفی بر میزان موفقیت فارسیآموزان غیرایرانی در مهارت نوشتاری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-62]
-
رغبت
سنجش رغبت فارسیآموزان غیرایرانی به ادبیات فارسی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 101-116]
ز
-
زبان شناسی نظام مند-نقش گرا
تحلیل فرایندهای کتاب های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان: مطالعه ی موردی رویکرد نقش گرای نظام مند [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 17-38]
-
زبان فارسی
مقایسه ی واژه های پایهی زبان فارسی در شش پژوهش [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-134]
-
زبان فارسی به عنوان زبان دوم
تأثیر بازخوردهای اصلاحی مدرسان بر مهارت خواندن، اضطراب و نگرش فارسی آموزان غیرایرانی: روش تلفیقی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 63-81]
س
-
سبکهای یادگیری ادراکی
معرفی هَیَجامَد و بررسی تأثیر آن در غرقگی و سبکهای یادگیری فارسی آموزان غیرایرانی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 57-82]
-
سطح اضطراب فارسی آموزان
تأثیر بازخوردهای اصلاحی مدرسان بر مهارت خواندن، اضطراب و نگرش فارسی آموزان غیرایرانی: روش تلفیقی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 63-81]
ض
-
ضمیراندازی
بررسی مشخصههای فای در گفتار فارسیآموزان و چالشی در رویکرد کمینهگرا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 3-28]
غ
-
غیرفارسی زبانان
فعلهای پرکاربرد در نوشتار فارسیآموزان غیرفارسی زبان: تحلیلی بر پایه ی دستور نظام مند نقش گرا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 83-114]
-
غیرفارسیزبانان
مهارت درک خواندن فارسی آموزان غیرایرانی: مطالعه ی تأثیر کاربرد متون ساده شده ی گلستان بر آن [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 135-152]
-
غرقگی
معرفی هَیَجامَد و بررسی تأثیر آن در غرقگی و سبکهای یادگیری فارسی آموزان غیرایرانی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 57-82]
ف
-
فارسیآموزان غیرایرانی
سنجش رغبت فارسیآموزان غیرایرانی به ادبیات فارسی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 101-116]
-
فارسیآموزان فرانسوی
انتقال بینزبانی مهارت خوانداری و راهبردهای آن: مطالعهی موردی فارسی آموزان فرانسوی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 83-100]
-
فرایند
تحلیل فرایندهای کتاب های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان: مطالعه ی موردی رویکرد نقش گرای نظام مند [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 17-38]
-
فرانقش تجربی
تحلیل فرایندهای کتاب های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان: مطالعه ی موردی رویکرد نقش گرای نظام مند [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 17-38]
-
فعل
فعلهای پرکاربرد در نوشتار فارسیآموزان غیرفارسی زبان: تحلیلی بر پایه ی دستور نظام مند نقش گرا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 83-114]
-
فعل
تحلیل فرایندهای کتاب های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان: مطالعه ی موردی رویکرد نقش گرای نظام مند [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 17-38]
گ
-
گلستان سعدی
مهارت درک خواندن فارسی آموزان غیرایرانی: مطالعه ی تأثیر کاربرد متون ساده شده ی گلستان بر آن [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 135-152]
م
-
متون ساده شده
مهارت درک خواندن فارسی آموزان غیرایرانی: مطالعه ی تأثیر کاربرد متون ساده شده ی گلستان بر آن [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 135-152]
-
متون مطبوعاتی
مقایسه ی واژه های پایهی زبان فارسی در شش پژوهش [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-134]
-
مشخصههای فای
بررسی مشخصههای فای در گفتار فارسیآموزان و چالشی در رویکرد کمینهگرا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 3-28]
-
مطابقت
بررسی مشخصههای فای در گفتار فارسیآموزان و چالشی در رویکرد کمینهگرا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 3-28]
-
مهارت خواندن
مهارت درک خواندن فارسی آموزان غیرایرانی: مطالعه ی تأثیر کاربرد متون ساده شده ی گلستان بر آن [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 135-152]
-
مهارت خواندن و درک مفاهیم
تأثیر بازخوردهای اصلاحی مدرسان بر مهارت خواندن، اضطراب و نگرش فارسی آموزان غیرایرانی: روش تلفیقی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 63-81]
-
مهارت نوشتاری
تأثیر به کارگیری راهبردهای فراشناختی، اجتماعی و عاطفی بر میزان موفقیت فارسیآموزان غیرایرانی در مهارت نوشتاری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-62]
ن
-
نظام گذرایی
تحلیل فرایندهای کتاب های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان: مطالعه ی موردی رویکرد نقش گرای نظام مند [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 17-38]
-
نگرش فارسی آموزان نسبت به یادگیری زبان
تأثیر بازخوردهای اصلاحی مدرسان بر مهارت خواندن، اضطراب و نگرش فارسی آموزان غیرایرانی: روش تلفیقی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 63-81]
-
نوشتار
فعلهای پرکاربرد در نوشتار فارسیآموزان غیرفارسی زبان: تحلیلی بر پایه ی دستور نظام مند نقش گرا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 83-114]
و
-
واژه های پایه
مقایسه ی واژه های پایهی زبان فارسی در شش پژوهش [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-134]
-
واژه های پربسامد
مقایسه ی واژه های پایهی زبان فارسی در شش پژوهش [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-134]
ه
-
هَیَجامَد
معرفی هَیَجامَد و بررسی تأثیر آن در غرقگی و سبکهای یادگیری فارسی آموزان غیرایرانی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 57-82]
ی
-
یادگیری زبان فارسی
معرفی هَیَجامَد و بررسی تأثیر آن در غرقگی و سبکهای یادگیری فارسی آموزان غیرایرانی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 57-82]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد