نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون مهارت(آمفا) مبانی تهیه و تدوین آزمون مهارتی فارسی(آمفا) [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 123-150]
  • آموزش تلفیقی زبان فارسی تهیه‏ی مطالب آموزشی برای آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان بر مبنای رویکرد تلفیقی رایانه مبنا و کلاس مبنا در آموزش هم‏زمان مهارت های زبان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-24]
  • آموزش زبان واکاوی نیازهای عمومی زبانی فارسی آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-78]
  • آموزش زبان فارسی آموزش جمله‏های شرطی زبان فارسی به غیر فارسی‏زبانان:مقایسه‏ی دو روش تدریس ساختاری و تکلیف- محور [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 31-59]
  • آموزش زبان فارسی ابزارهای آموزش زبان فارسی در محیط مجازی: از طراحی تا اجرا [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 61-82]
  • آموزش زبان فارسی بررسی متون خوانداری مجموعه‌ی «فارسی بیاموزیم» بر اساس نقش‏های هفت‏گانه‌ی زبان از دیدگاه هلیدی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 163-179]
  • آموزش صریح تأثیر آموزش شبکه‏های واژگانی بر درک مطلب فارسی‏آموزان غیر ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 135-161]
  • آموزش غیرصریح تأثیر آموزش شبکه‏های واژگانی بر درک مطلب فارسی‏آموزان غیر ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 135-161]
  • آموزش مبتنی بر رایانه بررسی تأثیر آموزش از طریق رایانه درمقایسه با روش سنتی بر میزان یادگیری زبان آموزان غیر فارسی زبان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 101-122]
  • آموزش همزمان مهارت‌ها تهیه‏ی مطالب آموزشی برای آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان بر مبنای رویکرد تلفیقی رایانه مبنا و کلاس مبنا در آموزش هم‏زمان مهارت های زبان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-24]

ا

  • ابزارهای آموزش زبان ابزارهای آموزش زبان فارسی در محیط مجازی: از طراحی تا اجرا [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 61-82]
  • اصالت ارزیابی اصالت متون سه کتاب آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان از دیدگاه انسجام [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 151-168]
  • انسجام ارزیابی اصالت متون سه کتاب آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان از دیدگاه انسجام [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 151-168]

ب

  • برنامه‏ی آموزشی واکاوی نیازهای عمومی زبانی فارسی آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-78]
  • بلاغت مقابله¬ای بلاغت مقابله‏ای و بررسی فرا‏گفتمان در انشاهای توصیفی فارسی زبانان و فارسی آموزان عرب [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 79-100]

ت

  • ترکیب آموزش سنتی و الکترونیکی تهیه‏ی مطالب آموزشی برای آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان بر مبنای رویکرد تلفیقی رایانه مبنا و کلاس مبنا در آموزش هم‏زمان مهارت های زبان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-24]
  • تعدیل حاشیه ای (درونی/ بیرونی) کنش‏ گفتاریِ درخواست: مقایسه‏ی فارسی‏زبانان و فارسی‏آموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 83-107]
  • توانش زبانی مبانی تهیه و تدوین آزمون مهارتی فارسی(آمفا) [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 123-150]
  • توانش منظورشناختی کنش‏ گفتاریِ درخواست: مقایسه‏ی فارسی‏زبانان و فارسی‏آموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 83-107]

ج

  • جمله‏های شرطی آموزش جمله‏های شرطی زبان فارسی به غیر فارسی‏زبانان:مقایسه‏ی دو روش تدریس ساختاری و تکلیف- محور [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 31-59]
  • جنسیت رابطه‏ی جنسیت و به کارگیری راهبردهای یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 25-59]

د

  • دانش پیشین تحلیل محتوایی منابع آموزشی زبان فارسی بر پایه‏ی انگاره‏ی نیل اندرسون [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-30]
  • درخواست کنش‏ گفتاریِ درخواست: مقایسه‏ی فارسی‏زبانان و فارسی‏آموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 83-107]
  • درخواست غیرمستقیم کنش‏ گفتاریِ درخواست: مقایسه‏ی فارسی‏زبانان و فارسی‏آموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 83-107]
  • درخواست مستقیم کنش‏ گفتاریِ درخواست: مقایسه‏ی فارسی‏زبانان و فارسی‏آموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 83-107]
  • درک مطلب تحلیل محتوایی منابع آموزشی زبان فارسی بر پایه‏ی انگاره‏ی نیل اندرسون [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-30]
  • درک مطلب تأثیر آموزش شبکه‏های واژگانی بر درک مطلب فارسی‏آموزان غیر ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 135-161]

ر

  • راهبرد تحلیل محتوایی منابع آموزشی زبان فارسی بر پایه‏ی انگاره‏ی نیل اندرسون [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-30]
  • راهبردهای یادگیری رابطه‏ی جنسیت و به کارگیری راهبردهای یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 25-59]
  • روش تدریس تکلیف-‏ محور آموزش جمله‏های شرطی زبان فارسی به غیر فارسی‏زبانان:مقایسه‏ی دو روش تدریس ساختاری و تکلیف- محور [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 31-59]
  • روش تدریس ساختاری آموزش جمله‏های شرطی زبان فارسی به غیر فارسی‏زبانان:مقایسه‏ی دو روش تدریس ساختاری و تکلیف- محور [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 31-59]
  • رویکرد ارتباطی بررسی متون خوانداری مجموعه‌ی «فارسی بیاموزیم» بر اساس نقش‏های هفت‏گانه‌ی زبان از دیدگاه هلیدی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 163-179]

ز

  • زبان دوم رابطه‏ی جنسیت و به کارگیری راهبردهای یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 25-59]
  • زبان‏شناسی نقش‌گرا بررسی متون خوانداری مجموعه‌ی «فارسی بیاموزیم» بر اساس نقش‏های هفت‏گانه‌ی زبان از دیدگاه هلیدی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 163-179]

س

ش

  • شبکه¬ی واژگانی تأثیر آموزش شبکه‏های واژگانی بر درک مطلب فارسی‏آموزان غیر ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 135-161]

ع

  • عناصر قطب منفی بررسی خطاهای فارسی‏آموزان غیر فارسی‏زبان در جملات دارای عناصر قطب منفی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 109-134]

ف

  • فراگفتمان بلاغت مقابله‏ای و بررسی فرا‏گفتمان در انشاهای توصیفی فارسی زبانان و فارسی آموزان عرب [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 79-100]
  • فراگفتمان تعاملی بلاغت مقابله‏ای و بررسی فرا‏گفتمان در انشاهای توصیفی فارسی زبانان و فارسی آموزان عرب [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 79-100]
  • فنّاوری آموزشی بررسی تأثیر آموزش از طریق رایانه درمقایسه با روش سنتی بر میزان یادگیری زبان آموزان غیر فارسی زبان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 101-122]
  • فن‏آوری‏های نوین ابزارهای آموزش زبان فارسی در محیط مجازی: از طراحی تا اجرا [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 61-82]

گ

  • گذاره‏ها بلاغت مقابله‏ای و بررسی فرا‏گفتمان در انشاهای توصیفی فارسی زبانان و فارسی آموزان عرب [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 79-100]
  • گفتمان‏نما ارزیابی اصالت متون سه کتاب آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان از دیدگاه انسجام [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 151-168]
  • گنجینه ی واژه ها تحلیل محتوایی منابع آموزشی زبان فارسی بر پایه‏ی انگاره‏ی نیل اندرسون [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-30]

م

  • متون آموزش زبان فارسی ارزیابی اصالت متون سه کتاب آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان از دیدگاه انسجام [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 151-168]
  • محیط مجازی ابزارهای آموزش زبان فارسی در محیط مجازی: از طراحی تا اجرا [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 61-82]
  • معناهای رمزگونه بلاغت مقابله‏ای و بررسی فرا‏گفتمان در انشاهای توصیفی فارسی زبانان و فارسی آموزان عرب [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 79-100]
  • مهارت خواندن تحلیل محتوایی منابع آموزشی زبان فارسی بر پایه‏ی انگاره‏ی نیل اندرسون [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-30]
  • مهارت های زبانی مبانی تهیه و تدوین آزمون مهارتی فارسی(آمفا) [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 123-150]

ن

  • نیاز واکاوی نیازهای عمومی زبانی فارسی آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-78]
  • نیازسنجی واکاوی نیازهای عمومی زبانی فارسی آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-78]
  • نفی دوگانه بررسی خطاهای فارسی‏آموزان غیر فارسی‏زبان در جملات دارای عناصر قطب منفی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 109-134]
  • نقش‏های هفت‌گانه‌ی زبان بررسی متون خوانداری مجموعه‌ی «فارسی بیاموزیم» بر اساس نقش‏های هفت‏گانه‌ی زبان از دیدگاه هلیدی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 163-179]

ی

  • یادگیری الکترونیکی بررسی تأثیر آموزش از طریق رایانه درمقایسه با روش سنتی بر میزان یادگیری زبان آموزان غیر فارسی زبان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 101-122]
  • یادگیری زبان فارسی رابطه‏ی جنسیت و به کارگیری راهبردهای یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 25-59]
  • یادگیری مشارکتی بررسی تأثیر آموزش از طریق رایانه درمقایسه با روش سنتی بر میزان یادگیری زبان آموزان غیر فارسی زبان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 101-122]