آ
-
آزمون مهارت(آمفا)
مبانی تهیه و تدوین آزمون مهارتی فارسی(آمفا) [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 123-150]
-
آموزش تلفیقی زبان فارسی
تهیهی مطالب آموزشی برای آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان بر مبنای رویکرد تلفیقی رایانه مبنا و کلاس مبنا در آموزش همزمان مهارت های زبان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-24]
-
آموزش زبان
واکاوی نیازهای عمومی زبانی فارسی آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-78]
-
آموزش زبان فارسی
آموزش جملههای شرطی زبان فارسی به غیر فارسیزبانان:مقایسهی دو روش تدریس ساختاری و تکلیف- محور [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 31-59]
-
آموزش زبان فارسی
ابزارهای آموزش زبان فارسی در محیط مجازی: از طراحی تا اجرا [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 61-82]
-
آموزش زبان فارسی
بررسی متون خوانداری مجموعهی «فارسی بیاموزیم» بر اساس نقشهای هفتگانهی زبان از دیدگاه هلیدی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 163-179]
-
آموزش صریح
تأثیر آموزش شبکههای واژگانی بر درک مطلب فارسیآموزان غیر ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 135-161]
-
آموزش غیرصریح
تأثیر آموزش شبکههای واژگانی بر درک مطلب فارسیآموزان غیر ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 135-161]
-
آموزش مبتنی بر رایانه
بررسی تأثیر آموزش از طریق رایانه درمقایسه با روش سنتی بر میزان یادگیری زبان آموزان غیر فارسی زبان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 101-122]
-
آموزش همزمان مهارتها
تهیهی مطالب آموزشی برای آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان بر مبنای رویکرد تلفیقی رایانه مبنا و کلاس مبنا در آموزش همزمان مهارت های زبان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-24]
ا
-
ابزارهای آموزش زبان
ابزارهای آموزش زبان فارسی در محیط مجازی: از طراحی تا اجرا [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 61-82]
-
اصالت
ارزیابی اصالت متون سه کتاب آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان از دیدگاه انسجام [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 151-168]
-
انسجام
ارزیابی اصالت متون سه کتاب آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان از دیدگاه انسجام [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 151-168]
ب
-
برنامهی آموزشی
واکاوی نیازهای عمومی زبانی فارسی آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-78]
-
بلاغت مقابله¬ای
بلاغت مقابلهای و بررسی فراگفتمان در انشاهای توصیفی فارسی زبانان و فارسی آموزان عرب [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 79-100]
ت
-
ترکیب آموزش سنتی و الکترونیکی
تهیهی مطالب آموزشی برای آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان بر مبنای رویکرد تلفیقی رایانه مبنا و کلاس مبنا در آموزش همزمان مهارت های زبان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-24]
-
تعدیل حاشیه ای (درونی/ بیرونی)
کنش گفتاریِ درخواست: مقایسهی فارسیزبانان و فارسیآموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 83-107]
-
توانش زبانی
مبانی تهیه و تدوین آزمون مهارتی فارسی(آمفا) [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 123-150]
-
توانش منظورشناختی
کنش گفتاریِ درخواست: مقایسهی فارسیزبانان و فارسیآموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 83-107]
ج
-
جملههای شرطی
آموزش جملههای شرطی زبان فارسی به غیر فارسیزبانان:مقایسهی دو روش تدریس ساختاری و تکلیف- محور [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 31-59]
-
جنسیت
رابطهی جنسیت و به کارگیری راهبردهای یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 25-59]
د
-
دانش پیشین
تحلیل محتوایی منابع آموزشی زبان فارسی بر پایهی انگارهی نیل اندرسون [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-30]
-
درخواست
کنش گفتاریِ درخواست: مقایسهی فارسیزبانان و فارسیآموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 83-107]
-
درخواست غیرمستقیم
کنش گفتاریِ درخواست: مقایسهی فارسیزبانان و فارسیآموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 83-107]
-
درخواست مستقیم
کنش گفتاریِ درخواست: مقایسهی فارسیزبانان و فارسیآموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 83-107]
-
درک مطلب
تحلیل محتوایی منابع آموزشی زبان فارسی بر پایهی انگارهی نیل اندرسون [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-30]
-
درک مطلب
تأثیر آموزش شبکههای واژگانی بر درک مطلب فارسیآموزان غیر ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 135-161]
ر
-
راهبرد
تحلیل محتوایی منابع آموزشی زبان فارسی بر پایهی انگارهی نیل اندرسون [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-30]
-
راهبردهای یادگیری
رابطهی جنسیت و به کارگیری راهبردهای یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 25-59]
-
روش تدریس تکلیف- محور
آموزش جملههای شرطی زبان فارسی به غیر فارسیزبانان:مقایسهی دو روش تدریس ساختاری و تکلیف- محور [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 31-59]
-
روش تدریس ساختاری
آموزش جملههای شرطی زبان فارسی به غیر فارسیزبانان:مقایسهی دو روش تدریس ساختاری و تکلیف- محور [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 31-59]
-
رویکرد ارتباطی
بررسی متون خوانداری مجموعهی «فارسی بیاموزیم» بر اساس نقشهای هفتگانهی زبان از دیدگاه هلیدی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 163-179]
ز
-
زبان دوم
رابطهی جنسیت و به کارگیری راهبردهای یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 25-59]
-
زبانشناسی نقشگرا
بررسی متون خوانداری مجموعهی «فارسی بیاموزیم» بر اساس نقشهای هفتگانهی زبان از دیدگاه هلیدی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 163-179]
ش
-
شبکه¬ی واژگانی
تأثیر آموزش شبکههای واژگانی بر درک مطلب فارسیآموزان غیر ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 135-161]
ع
-
عناصر قطب منفی
بررسی خطاهای فارسیآموزان غیر فارسیزبان در جملات دارای عناصر قطب منفی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 109-134]
ف
-
فراگفتمان
بلاغت مقابلهای و بررسی فراگفتمان در انشاهای توصیفی فارسی زبانان و فارسی آموزان عرب [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 79-100]
-
فراگفتمان تعاملی
بلاغت مقابلهای و بررسی فراگفتمان در انشاهای توصیفی فارسی زبانان و فارسی آموزان عرب [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 79-100]
-
فنّاوری آموزشی
بررسی تأثیر آموزش از طریق رایانه درمقایسه با روش سنتی بر میزان یادگیری زبان آموزان غیر فارسی زبان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 101-122]
-
فنآوریهای نوین
ابزارهای آموزش زبان فارسی در محیط مجازی: از طراحی تا اجرا [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 61-82]
گ
-
گذارهها
بلاغت مقابلهای و بررسی فراگفتمان در انشاهای توصیفی فارسی زبانان و فارسی آموزان عرب [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 79-100]
-
گفتماننما
ارزیابی اصالت متون سه کتاب آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان از دیدگاه انسجام [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 151-168]
-
گنجینه ی واژه ها
تحلیل محتوایی منابع آموزشی زبان فارسی بر پایهی انگارهی نیل اندرسون [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-30]
م
-
متون آموزش زبان فارسی
ارزیابی اصالت متون سه کتاب آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان از دیدگاه انسجام [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 151-168]
-
محیط مجازی
ابزارهای آموزش زبان فارسی در محیط مجازی: از طراحی تا اجرا [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 61-82]
-
معناهای رمزگونه
بلاغت مقابلهای و بررسی فراگفتمان در انشاهای توصیفی فارسی زبانان و فارسی آموزان عرب [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 79-100]
-
مهارت خواندن
تحلیل محتوایی منابع آموزشی زبان فارسی بر پایهی انگارهی نیل اندرسون [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-30]
-
مهارت های زبانی
مبانی تهیه و تدوین آزمون مهارتی فارسی(آمفا) [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 123-150]
ن
-
نیاز
واکاوی نیازهای عمومی زبانی فارسی آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-78]
-
نیازسنجی
واکاوی نیازهای عمومی زبانی فارسی آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-78]
-
نفی دوگانه
بررسی خطاهای فارسیآموزان غیر فارسیزبان در جملات دارای عناصر قطب منفی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 109-134]
-
نقشهای هفتگانهی زبان
بررسی متون خوانداری مجموعهی «فارسی بیاموزیم» بر اساس نقشهای هفتگانهی زبان از دیدگاه هلیدی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 163-179]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
بررسی تأثیر آموزش از طریق رایانه درمقایسه با روش سنتی بر میزان یادگیری زبان آموزان غیر فارسی زبان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 101-122]
-
یادگیری زبان فارسی
رابطهی جنسیت و به کارگیری راهبردهای یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 25-59]
-
یادگیری مشارکتی
بررسی تأثیر آموزش از طریق رایانه درمقایسه با روش سنتی بر میزان یادگیری زبان آموزان غیر فارسی زبان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 101-122]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد