آ
-
آشنایی
عوامل تأثیرگذار بر بهکارگیری رایانه و فناوری در آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 143-170]
-
آموزش/یادگیری زبان فارسی
عوامل تأثیرگذار بر بهکارگیری رایانه و فناوری در آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 143-170]
-
آموزش هوشمند
سامانه ی هوشمند آموزش زبان فارسی به انگلیسی زبانان: طراحی، اجرا و ارزیابی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 103-122]
ا
-
اردوزبانان
تحلیل خطاهای نحوی فارسیآموزان اردوزبان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 31-64]
-
امکانات
عوامل تأثیرگذار بر بهکارگیری رایانه و فناوری در آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 143-170]
-
انگارهی چندوجهی راش
تصحیح نوشته های غیرفارسی زبانان: سوگیری مصححان فارسی زبان با استفاده از انگاره ی چندوجهی راش [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 25-54]
ب
-
بازنمایی دین
بازنماییِ دین در کتابهای آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 93-116]
-
بند
بازنماییِ دین در کتابهای آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 93-116]
-
بند متممی
بهکارگیری ساخت مجهول و وجه فعل در بندهای متممی: مقایسهی فارسیآموزان چینیزبان و عربیزبان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 3-29]
پ
-
پرسشهای چندگزینهای
آزمون چندگزینهایِ شنیدن: مقایسه ی تأثیر ارائه ی گزینه ها در دو قالب نوشتاری و گفتاری [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 47-68]
-
پیکرهی زبانی
نقش واژگان بسامدی در ارزیابی مهارت واژگانی فارسی آموزان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 25-45]
-
پوشش متنی
تدوین فهرست واژگان پایه برای زبان فارسی: رویکردی تلفیقی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 3-23]
ت
-
تحلیل خطا
تحلیل خطاهای نحوی فارسیآموزان اردوزبان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 31-64]
-
تحلیل خطا
خطاهای نحوی تالشیزبانها در کاربرد زبان فارسی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 117-135]
-
تداخل
خطاهای نوشتاری فارسیآموزان آلمانیزبان در سطح مقدماتی: خطاهای املایی-واجی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 91-116]
-
ترکیبهای قالبی
ترکیبهای قالبی فارسی و کارکردهای متنی آنها در نگارش [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 123-150]
-
تکیه گاه سازی انگیزشی
تکیه گاه سازی آموزشی و تأثیر آن بر یادگیری زبان فارسی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 3-24]
-
تکیه گاه سازی رویه ای
تکیه گاه سازی آموزشی و تأثیر آن بر یادگیری زبان فارسی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 3-24]
-
تکیه گاه سازی شناختی
تکیه گاه سازی آموزشی و تأثیر آن بر یادگیری زبان فارسی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 3-24]
-
تکیه گاه سازی فراشناختی
تکیه گاه سازی آموزشی و تأثیر آن بر یادگیری زبان فارسی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 3-24]
-
تکیه گاه سازی فنی
تکیه گاه سازی آموزشی و تأثیر آن بر یادگیری زبان فارسی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 3-24]
خ
-
خانوار واژگانی
تدوین فهرست واژگان پایه برای زبان فارسی: رویکردی تلفیقی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 3-23]
-
خطای دستوری
تأثیر راهبرد ترجمه بر خطاهای دستوری و واژگانیِ فارسیآموزان چینی در نگارش به زبان فارسی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 137-161]
-
خطای مصحح
تصحیح نوشته های غیرفارسی زبانان: سوگیری مصححان فارسی زبان با استفاده از انگاره ی چندوجهی راش [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 25-54]
-
خطاهای املایی-واجی
خطاهای نوشتاری فارسیآموزان آلمانیزبان در سطح مقدماتی: خطاهای املایی-واجی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 91-116]
-
خطاهای آموزشی
خطاهای نحوی تالشیزبانها در کاربرد زبان فارسی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 117-135]
-
خطاهای بینزبانی
خطاهای نحوی تالشیزبانها در کاربرد زبان فارسی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 117-135]
-
خطاهای درونزبانی
خطاهای نحوی تالشیزبانها در کاربرد زبان فارسی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 117-135]
-
خطاهای نحوی
تحلیل خطاهای نحوی فارسیآموزان اردوزبان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 31-64]
-
خطای واژگانی
تأثیر راهبرد ترجمه بر خطاهای دستوری و واژگانیِ فارسیآموزان چینی در نگارش به زبان فارسی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 137-161]
-
خوشههای دوهمخوانی
واکاوی خطاهای تلفظی تاجیکیزبانان براساس ساخت هجایی فارسی ایران و فارسی تاجیکی از منظر نظریهی بهینگی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 65-90]
د
-
درک مطلب شنیداریِ دانشگاهی
میزان به کارگیری راهکارهای درک مطلب شنیداری: مطالعه ی موردی فارسی آموزان دوره ی پیش دانشگاهی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 69-102]
-
دستور آموزشی
ارزیابی دستور آموزشی در کتابهای آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 117-141]
-
دستورِ زبان فارسی
سامانه ی هوشمند آموزش زبان فارسی به انگلیسی زبانان: طراحی، اجرا و ارزیابی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 103-122]
-
دستور نظاممند نقشگرای هلیدی
بازنماییِ دین در کتابهای آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 93-116]
ر
-
راهکارهای درک مطلب شنیداری
میزان به کارگیری راهکارهای درک مطلب شنیداری: مطالعه ی موردی فارسی آموزان دوره ی پیش دانشگاهی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 69-102]
-
روش ترجمهای
تأثیر راهبرد ترجمه بر خطاهای دستوری و واژگانیِ فارسیآموزان چینی در نگارش به زبان فارسی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 137-161]
-
روش مستقیم
تأثیر راهبرد ترجمه بر خطاهای دستوری و واژگانیِ فارسیآموزان چینی در نگارش به زبان فارسی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 137-161]
-
رویکرد ارتباطی
ارزیابی دستور آموزشی در کتابهای آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 117-141]
-
رویکرد تلفیقی
تدوین فهرست واژگان پایه برای زبان فارسی: رویکردی تلفیقی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 3-23]
-
رویکرد مفهومی-نقشی
رویکرد مفهومی- نقشی در آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 55-92]
س
-
ساخت مجهول
بهکارگیری ساخت مجهول و وجه فعل در بندهای متممی: مقایسهی فارسیآموزان چینیزبان و عربیزبان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 3-29]
-
ساخت هجایی
واکاوی خطاهای تلفظی تاجیکیزبانان براساس ساخت هجایی فارسی ایران و فارسی تاجیکی از منظر نظریهی بهینگی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 65-90]
-
سامانهی بازخورددهنده
سامانه ی هوشمند آموزش زبان فارسی به انگلیسی زبانان: طراحی، اجرا و ارزیابی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 103-122]
-
سرواژگی
تدوین فهرست واژگان پایه برای زبان فارسی: رویکردی تلفیقی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 3-23]
-
سوگیری
تصحیح نوشته های غیرفارسی زبانان: سوگیری مصححان فارسی زبان با استفاده از انگاره ی چندوجهی راش [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 25-54]
ش
-
شاخص های ارزیابی
ارزیابی دستور آموزشی در کتابهای آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 117-141]
ص
-
صورتهای بینشان
رویکرد مفهومی- نقشی در آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 55-92]
ع
-
علاقه/انگیزه
عوامل تأثیرگذار بر بهکارگیری رایانه و فناوری در آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 143-170]
ف
-
فرایندها
بازنماییِ دین در کتابهای آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 93-116]
-
فرانقش اندیشگانی
بازنماییِ دین در کتابهای آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 93-116]
-
فناوری
عوامل تأثیرگذار بر بهکارگیری رایانه و فناوری در آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 143-170]
گ
-
گزینههای گفتاری و نوشتاری
آزمون چندگزینهایِ شنیدن: مقایسه ی تأثیر ارائه ی گزینه ها در دو قالب نوشتاری و گفتاری [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 47-68]
-
گسترهی واژگان
تدوین فهرست واژگان پایه برای زبان فارسی: رویکردی تلفیقی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 3-23]
-
گفتمان دینی
بازنماییِ دین در کتابهای آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 93-116]
م
-
محدودیت
واکاوی خطاهای تلفظی تاجیکیزبانان براساس ساخت هجایی فارسی ایران و فارسی تاجیکی از منظر نظریهی بهینگی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 65-90]
-
مرتبهبندی
واکاوی خطاهای تلفظی تاجیکیزبانان براساس ساخت هجایی فارسی ایران و فارسی تاجیکی از منظر نظریهی بهینگی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 65-90]
-
معیار ارزیابی
تصحیح نوشته های غیرفارسی زبانان: سوگیری مصححان فارسی زبان با استفاده از انگاره ی چندوجهی راش [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 25-54]
-
منشأ خطا
تحلیل خطاهای نحوی فارسیآموزان اردوزبان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 31-64]
-
مهارتِ شنیدن
میزان به کارگیری راهکارهای درک مطلب شنیداری: مطالعه ی موردی فارسی آموزان دوره ی پیش دانشگاهی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 69-102]
-
مهارت نگارش
ترکیبهای قالبی فارسی و کارکردهای متنی آنها در نگارش [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 123-150]
-
مهارت نگارش
تأثیر راهبرد ترجمه بر خطاهای دستوری و واژگانیِ فارسیآموزان چینی در نگارش به زبان فارسی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 137-161]
-
مهارت واژگانی
نقش واژگان بسامدی در ارزیابی مهارت واژگانی فارسی آموزان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 25-45]
ن
-
نظریهی بهینگی
واکاوی خطاهای تلفظی تاجیکیزبانان براساس ساخت هجایی فارسی ایران و فارسی تاجیکی از منظر نظریهی بهینگی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 65-90]
-
نقشها و مفاهیم زبانی
رویکرد مفهومی- نقشی در آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 55-92]
-
نمایهی فراوانی واژگانی
نقش واژگان بسامدی در ارزیابی مهارت واژگانی فارسی آموزان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 25-45]
-
نویسه
خطاهای نوشتاری فارسیآموزان آلمانیزبان در سطح مقدماتی: خطاهای املایی-واجی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 91-116]
و
-
واج
خطاهای نوشتاری فارسیآموزان آلمانیزبان در سطح مقدماتی: خطاهای املایی-واجی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 91-116]
-
واژگان بسامدی
نقش واژگان بسامدی در ارزیابی مهارت واژگانی فارسی آموزان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 25-45]
-
وجه فعل
بهکارگیری ساخت مجهول و وجه فعل در بندهای متممی: مقایسهی فارسیآموزان چینیزبان و عربیزبان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 3-29]
-
وجوه بینازبانی
ترکیبهای قالبی فارسی و کارکردهای متنی آنها در نگارش [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 123-150]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد