آ
-
آزمون
ضرورت رویکرد نظاممند به آزمونسازی در زبان فارسی: مقایسهی برآوردهای مدرّسان و واقعیتِ آماری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 36-3]
-
آغازه
آغازه و پایانه ی کلامی در درسنامههای آموزش زبان فارسی به غیر فارسیزبانان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 99-116]
-
آموزش زبان فارسی
آغازه و پایانه ی کلامی در درسنامههای آموزش زبان فارسی به غیر فارسیزبانان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 99-116]
-
آوایی شدگی
تأثیر عمق خط بر خطاهای املایی دانشآموزان آذریزبان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 98-75]
ا
-
استعارهی دستوری
درجهبندی و چینشِ متون آموزش زبان فارسی به غیر فارسیزبانان بر پایهی گذرایی و استعارهی دستوری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 74-55]
-
الگوی لیستر و رانتا (1997)
بازخوردهای تصحیحی و پاسخ به آنها در کلاس های فارسی آموزانِ خارجی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 31-56]
-
انگارهی اندرسون
تأثیر رویکرد تکلیفمحور و انگارهی اندرسون بر درک متون اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 117-142]
-
انگارهی لانگ
کارکردهای زبانی: واکاوی نیازهای زبانیِ کارکردیِ فارسی آموزان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 53-37]
-
انگاره ی نیشن و مک آلیستر
بازنمایی اصول انگاره ی نیشن و مک آلیستر در برنامه های درسی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 5-36]
ب
-
بازخورد
بازخوردهای تصحیحی و پاسخ به آنها در کلاس های فارسی آموزانِ خارجی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 31-56]
-
برآوردهای مدرّسان
ضرورت رویکرد نظاممند به آزمونسازی در زبان فارسی: مقایسهی برآوردهای مدرّسان و واقعیتِ آماری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 36-3]
-
برنامه ی آموزشی
بازنمایی اصول انگاره ی نیشن و مک آلیستر در برنامه های درسی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 5-36]
-
برنامه ی درسی
بازنمایی اصول انگاره ی نیشن و مک آلیستر در برنامه های درسی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 5-36]
-
بسامد
بسامد تکرار زمانهای دستوری در گفتار و نوشتار فارسی: در جستجوی اولویتهای آموزشی دستور برای فارسی آموزان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 115-99]
-
بند
درجهبندی و چینشِ متون آموزش زبان فارسی به غیر فارسیزبانان بر پایهی گذرایی و استعارهی دستوری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 74-55]
پ
-
پایانه
آغازه و پایانه ی کلامی در درسنامههای آموزش زبان فارسی به غیر فارسیزبانان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 99-116]
-
پاسخ به بازخورد
بازخوردهای تصحیحی و پاسخ به آنها در کلاس های فارسی آموزانِ خارجی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 31-56]
-
پیچیدگی دستوری
در جستجوی انگارهای آموزشی بر پایه پیچیدگیهای واژگانی و دستوری در دستور نظاممند نقشگرای هلیدی: بررسی موردی کتاب خواندن و درک مطلب فارسی آموزان غیرایرانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 87-118]
-
پیچیدگی واژگانی
در جستجوی انگارهای آموزشی بر پایه پیچیدگیهای واژگانی و دستوری در دستور نظاممند نقشگرای هلیدی: بررسی موردی کتاب خواندن و درک مطلب فارسی آموزان غیرایرانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 87-118]
-
پیشآزمون
ضرورت رویکرد نظاممند به آزمونسازی در زبان فارسی: مقایسهی برآوردهای مدرّسان و واقعیتِ آماری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 36-3]
ت
-
تحلیل خطا
خطاهای نحوی عرب زبانان در یادگیری زبان فارسی بهعنوان زبان دوم [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 57-86]
-
تحلیل عاملی
کارکردهای زبانی: واکاوی نیازهای زبانیِ کارکردیِ فارسی آموزان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 53-37]
چ
-
چارچوب پنجسطحی
کارکردهای زبانی: واکاوی نیازهای زبانیِ کارکردیِ فارسی آموزان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 53-37]
خ
-
خِردگرایی
تبیین خاستگاه همگانی های زبانی و کاربردهای آن در آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 117-134]
-
خطا
بازخوردهای تصحیحی و پاسخ به آنها در کلاس های فارسی آموزانِ خارجی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 31-56]
-
خطاهای املایی
تأثیر عمق خط بر خطاهای املایی دانشآموزان آذریزبان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 98-75]
-
خطاهای بینازبانی
خطاهای نحوی عرب زبانان در یادگیری زبان فارسی بهعنوان زبان دوم [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 57-86]
-
خطاهای درون زبانی
خطاهای نحوی عرب زبانان در یادگیری زبان فارسی بهعنوان زبان دوم [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 57-86]
-
خطاهای مبهم
خطاهای نحوی عرب زبانان در یادگیری زبان فارسی بهعنوان زبان دوم [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 57-86]
-
خطاهای نحوی
خطاهای نحوی عرب زبانان در یادگیری زبان فارسی بهعنوان زبان دوم [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 57-86]
-
خود و دیگری فرهنگ
تحلیل مجموعه کتابهای «زبان فارسی» از منظر نشانهشناسی فرهنگی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 37-68]
د
-
درجهبندی و چینش
درجهبندی و چینشِ متون آموزش زبان فارسی به غیر فارسیزبانان بر پایهی گذرایی و استعارهی دستوری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 74-55]
-
درسنامه
آغازه و پایانه ی کلامی در درسنامههای آموزش زبان فارسی به غیر فارسیزبانان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 99-116]
-
درک مطلب
تأثیر رویکرد تکلیفمحور و انگارهی اندرسون بر درک متون اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 117-142]
-
دستورزبان فارسی
آموزش زبان فارسی به لاری زبانان بر مبنای تحلیل مقابلهای و روش تکلیفمحور [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 139-164]
-
دستور نقشگرای هلیدی
در جستجوی انگارهای آموزشی بر پایه پیچیدگیهای واژگانی و دستوری در دستور نظاممند نقشگرای هلیدی: بررسی موردی کتاب خواندن و درک مطلب فارسی آموزان غیرایرانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 87-118]
-
دستور همگانی
تبیین خاستگاه همگانی های زبانی و کاربردهای آن در آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 117-134]
-
دشواری متن
در جستجوی انگارهای آموزشی بر پایه پیچیدگیهای واژگانی و دستوری در دستور نظاممند نقشگرای هلیدی: بررسی موردی کتاب خواندن و درک مطلب فارسی آموزان غیرایرانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 87-118]
ر
-
راهبردهای بیان تقاضا
راهبردهای بیان تقاضا: مقایسه ی فارسی آموزان خارجی با فارسی زبانان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 3-29]
-
رویدادهای آموزشی
گرافیک در کتابهای آموزش زبانفارسی به غیرفارسیزبانان:نقش ارتباطی و کارکرد آثار گرافیک در رویدادهای آموزشی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 69-97]
-
روش ارائه ی تصویر
تأثیر استفاده از تصویر در افزایش دانش واژگانی فارسی آموزان خارجی؛ مطالعه ی موردی فارسی آموزان کره ای [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 119-138]
-
روش تکلیف محور
آموزش زبان فارسی به لاری زبانان بر مبنای تحلیل مقابلهای و روش تکلیفمحور [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 139-164]
-
روش های آموزش واژه
تأثیر استفاده از تصویر در افزایش دانش واژگانی فارسی آموزان خارجی؛ مطالعه ی موردی فارسی آموزان کره ای [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 119-138]
-
رویکرد تکلیفمحور
تأثیر رویکرد تکلیفمحور و انگارهی اندرسون بر درک متون اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 117-142]
ز
-
زبانشناسی مقابله ای
آموزش زبان فارسی به لاری زبانان بر مبنای تحلیل مقابلهای و روش تکلیفمحور [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 139-164]
-
زبان لاری
آموزش زبان فارسی به لاری زبانان بر مبنای تحلیل مقابلهای و روش تکلیفمحور [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 139-164]
-
زمانهای دستوری
بسامد تکرار زمانهای دستوری در گفتار و نوشتار فارسی: در جستجوی اولویتهای آموزشی دستور برای فارسی آموزان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 115-99]
س
-
سپهر نشانهای
تحلیل مجموعه کتابهای «زبان فارسی» از منظر نشانهشناسی فرهنگی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 37-68]
ض
-
ضریب سهولت
ضرورت رویکرد نظاممند به آزمونسازی در زبان فارسی: مقایسهی برآوردهای مدرّسان و واقعیتِ آماری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 36-3]
ط
-
طراحی آموزشی
گرافیک در کتابهای آموزش زبانفارسی به غیرفارسیزبانان:نقش ارتباطی و کارکرد آثار گرافیک در رویدادهای آموزشی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 69-97]
ع
-
عمقِ خط
تأثیر عمق خط بر خطاهای املایی دانشآموزان آذریزبان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 98-75]
غ
-
غیر فارسی زبانان
طراحی یک بسته ی الکترونیکی برای بهبود آموزش و سنجش واژگان پایه ی زبان فارسی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 135-154]
ف
-
فارسیآموزان
راهبردهای بیان تقاضا: مقایسه ی فارسی آموزان خارجی با فارسی زبانان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 3-29]
-
فارسی آموزان عرب زبان
خطاهای نحوی عرب زبانان در یادگیری زبان فارسی بهعنوان زبان دوم [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 57-86]
-
فارسی زبانان
راهبردهای بیان تقاضا: مقایسه ی فارسی آموزان خارجی با فارسی زبانان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 3-29]
-
فارسی گفتاری
بسامد تکرار زمانهای دستوری در گفتار و نوشتار فارسی: در جستجوی اولویتهای آموزشی دستور برای فارسی آموزان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 115-99]
-
فارسی نوشتاری
بسامد تکرار زمانهای دستوری در گفتار و نوشتار فارسی: در جستجوی اولویتهای آموزشی دستور برای فارسی آموزان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 115-99]
ک
-
کارکردهای زبانی
کارکردهای زبانی: واکاوی نیازهای زبانیِ کارکردیِ فارسی آموزان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 53-37]
-
کتابهای آموزش زبان فارسی
گرافیک در کتابهای آموزش زبانفارسی به غیرفارسیزبانان:نقش ارتباطی و کارکرد آثار گرافیک در رویدادهای آموزشی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 69-97]
گ
-
گذرایی
درجهبندی و چینشِ متون آموزش زبان فارسی به غیر فارسیزبانان بر پایهی گذرایی و استعارهی دستوری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 74-55]
-
گرافیک
گرافیک در کتابهای آموزش زبانفارسی به غیرفارسیزبانان:نقش ارتباطی و کارکرد آثار گرافیک در رویدادهای آموزشی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 69-97]
-
گروه اسمی
آموزش زبان فارسی به لاری زبانان بر مبنای تحلیل مقابلهای و روش تکلیفمحور [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 139-164]
-
گروه فعلی
آموزش زبان فارسی به لاری زبانان بر مبنای تحلیل مقابلهای و روش تکلیفمحور [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 139-164]
-
گفتمان
تبیین خاستگاه همگانی های زبانی و کاربردهای آن در آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 117-134]
م
-
متن اطلاعرسان
در جستجوی انگارهای آموزشی بر پایه پیچیدگیهای واژگانی و دستوری در دستور نظاممند نقشگرای هلیدی: بررسی موردی کتاب خواندن و درک مطلب فارسی آموزان غیرایرانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 87-118]
-
متون آموزشی
درجهبندی و چینشِ متون آموزش زبان فارسی به غیر فارسیزبانان بر پایهی گذرایی و استعارهی دستوری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 74-55]
-
معناشناسی
تبیین خاستگاه همگانی های زبانی و کاربردهای آن در آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 117-134]
-
منظورشناسی
تبیین خاستگاه همگانی های زبانی و کاربردهای آن در آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 117-134]
-
مهارت خواندن
تأثیر رویکرد تکلیفمحور و انگارهی اندرسون بر درک متون اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 117-142]
ن
-
نیازسنجی
کارکردهای زبانی: واکاوی نیازهای زبانیِ کارکردیِ فارسی آموزان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 53-37]
-
نیازکاوی
بازنمایی اصول انگاره ی نیشن و مک آلیستر در برنامه های درسی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 5-36]
-
نرمافزار
طراحی یک بسته ی الکترونیکی برای بهبود آموزش و سنجش واژگان پایه ی زبان فارسی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 135-154]
-
نشانهشناسی فرهنگی
تحلیل مجموعه کتابهای «زبان فارسی» از منظر نشانهشناسی فرهنگی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 37-68]
-
نظریهی رمزگذاری دوگانه
گرافیک در کتابهای آموزش زبانفارسی به غیرفارسیزبانان:نقش ارتباطی و کارکرد آثار گرافیک در رویدادهای آموزشی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 69-97]
-
نقش ارتباطی
گرافیک در کتابهای آموزش زبانفارسی به غیرفارسیزبانان:نقش ارتباطی و کارکرد آثار گرافیک در رویدادهای آموزشی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 69-97]
و
-
واژگان پایه
طراحی یک بسته ی الکترونیکی برای بهبود آموزش و سنجش واژگان پایه ی زبان فارسی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 135-154]
-
واژه
تأثیر استفاده از تصویر در افزایش دانش واژگانی فارسی آموزان خارجی؛ مطالعه ی موردی فارسی آموزان کره ای [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 119-138]
ه
-
همگانی های زبانی
تبیین خاستگاه همگانی های زبانی و کاربردهای آن در آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 117-134]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد